Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

automaticka aktivace destoveho senzoru


buml

Recommended Posts

Původně zaslal: Mila_S

Mám takovej nepříjemnej dojem, že to nejde. A to mám stejnej problém.

Btw - ještě by to chtělo něco na nastavování citlivosti senzoru. :super

tak presne tohle sem slyšet nechtel:-( to nastaveni citlivosti by taky nebylo k zahozeni hlavne ve meste pri pomaly jizde to neni to pravy vorechovy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně tak, myslím, že je to vyřešeno dobře. Nevím, proč by ty stěrače musely být zapnutý pořád? Když začne pršet, tak stačí brnknout do páčky a je to ... No jóóó, já zapomněl. Tééé vlastně hrozná dřina ...

Bych Vás nahnal jezdit měsíc ve starý stovce. Tam byly stěrače na panelu ... By jste si toho pak vážili :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: MJSytic

Přesně tak, myslím, že je to vyřešeno dobře. Nevím, proč by ty stěrače musely být zapnutý pořád? Když začne pršet, tak stačí brnknout do páčky a je to ... No jóóó, já zapomněl. Tééé vlastně hrozná dřina ...

Bych Vás nahnal jezdit měsíc ve starý stovce. Tam byly stěrače na panelu ... By jste si toho pak vážili :D

jj plně souhlasím,a ten automat je dost v pohodě,ten senzor snímá podle intenzity deště,když prší málo,stírá málo,když leje rychle rychle stírá,nic složitého. Ale pokud ten senzor nefunguje tak je to nemilé Kamile !

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, zo začiatku som bol z toho senzoru tiež unesený, ale len do doby, než som musel ísť 850km v daždi...

Stačilo, aby ma predbehlo iné auto a padlo pár rozprášených kvapiek na sklo, tak utieral ako besný najvyššou rýchlosťou, v tuneli sa zbadal tak po 5-6 cykloch, že sklo je už vlastne po prvom utretí suché, potom som mal zasa sklo tak mokré, že som nič nevidel a senzor nič... no proste, môj názor - chcelo by to doladiť!

Najviac sa mi doteraz páčil klasický cyklovač na Octavii. Nastavím si intenzitu, akú potrebujem a vybavené. Viem viem, chce to jeden svinsky namáhavý pohyb pravým ukazovákom, ale zasa ten výhľad cez suché sklo bez toho, aby mi pred ksichtom kmitali stierače nadzvukovou rýchlosťou kvôli trom kvapkám sa mi zdá predsa len vhodnejší... :roker

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak to mas asi rozbity :myslim ....ja si na nej zatim nemuzu stezovat. Ikdyz je taky fakt, ze 850km v desti jsem s nim nejel. U nasi octavie (rv98) je prave tohle nejak rozbity a nechce to fungovat jak chce ridic, ale spis jak chce auto :D (pravdepodobne ma svuj vlastni destovy senzor na jehoz princip jsem zatim neprisel :D)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Tomášik

No, zo začiatku som bol z toho senzoru tiež unesený, ale len do doby, než som musel ísť 850km v daždi...

Stačilo, aby ma predbehlo iné auto a padlo pár rozprášených kvapiek na sklo, tak utieral ako besný najvyššou rýchlosťou, v tuneli sa zbadal tak po 5-6 cykloch, že sklo je už vlastne po prvom utretí suché, potom som mal zasa sklo tak mokré, že som nič nevidel a senzor nič... no proste, môj názor - chcelo by to doladiť!

Najviac sa mi doteraz páčil klasický cyklovač na Octavii. Nastavím si intenzitu, akú potrebujem a vybavené. Viem viem, chce to jeden svinsky namáhavý pohyb pravým ukazovákom, ale zasa ten výhľad cez suché sklo bez toho, aby mi pred ksichtom kmitali stierače nadzvukovou rýchlosťou kvôli trom kvapkám sa mi zdá predsa len vhodnejší... :roker

Jj, jsem na tom podobně, proto píšu o nastavení té citlivosti. :mrk

Ve starý 406 to nebylo tak citlivé a stírače stíraly docela v poho.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Mila_S

Původně zaslal: Tomášik

No, zo začiatku som bol z toho senzoru tiež unesený, ale len do doby, než som musel ísť 850km v daždi...

Stačilo, aby ma predbehlo iné auto a padlo pár rozprášených kvapiek na sklo, tak utieral ako besný najvyššou rýchlosťou, v tuneli sa zbadal tak po 5-6 cykloch, že sklo je už vlastne po prvom utretí suché, potom som mal zasa sklo tak mokré, že som nič nevidel a senzor nič... no proste, môj názor - chcelo by to doladiť!

Najviac sa mi doteraz páčil klasický cyklovač na Octavii. Nastavím si intenzitu, akú potrebujem a vybavené. Viem viem, chce to jeden svinsky namáhavý pohyb pravým ukazovákom, ale zasa ten výhľad cez suché sklo bez toho, aby mi pred ksichtom kmitali stierače nadzvukovou rýchlosťou kvôli trom kvapkám sa mi zdá predsa len vhodnejší... :roker

Jj, jsem na tom podobně, proto píšu o nastavení té citlivosti. :mrk

Ve starý 406 to nebylo tak citlivé a stírače stíraly docela v poho.

míň blbostí v autě=míň starostí:D:aut

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Pe.Tr

Původně zaslal: Mila_S

Původně zaslal: Tomášik

No, zo začiatku som bol z toho senzoru tiež unesený, ale len do doby, než som musel ísť 850km v daždi...

Stačilo, aby ma predbehlo iné auto a padlo pár rozprášených kvapiek na sklo, tak utieral ako besný najvyššou rýchlosťou, v tuneli sa zbadal tak po 5-6 cykloch, že sklo je už vlastne po prvom utretí suché, potom som mal zasa sklo tak mokré, že som nič nevidel a senzor nič... no proste, môj názor - chcelo by to doladiť!

Najviac sa mi doteraz páčil klasický cyklovač na Octavii. Nastavím si intenzitu, akú potrebujem a vybavené. Viem viem, chce to jeden svinsky namáhavý pohyb pravým ukazovákom, ale zasa ten výhľad cez suché sklo bez toho, aby mi pred ksichtom kmitali stierače nadzvukovou rýchlosťou kvôli trom kvapkám sa mi zdá predsa len vhodnejší... :roker

Jj, jsem na tom podobně, proto píšu o nastavení té citlivosti. :mrk

Ve starý 406 to nebylo tak citlivé a stírače stíraly docela v poho.

míň blbostí v autě=míň starostí:D:aut

To ja si ho nemuzu vynachvalit :super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Tomášik

Najviac sa mi doteraz páčil klasický cyklovač na Octavii. Nastavím si intenzitu, akú potrebujem a vybavené.

tak jestli bych si mel vynrat cyklovac, tak zadna Octava nebo co podobneho Skoda Felicia GLXi a jeji pametovy cyklovac, cvaknu jednou a vypnu, potom az bude potreba zapnu a jiz necham bejt a cyklovac funguje presne v intervalu kdy se ho znovu spustil. Lepci sem este nevidel:potlesk:potlesk:potlesk jo vono se rika skodovka, ale neco taky umeli vychytat;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: buml

Původně zaslal: Tomášik

Najviac sa mi doteraz páčil klasický cyklovač na Octavii. Nastavím si intenzitu, akú potrebujem a vybavené.

tak jestli bych si mel vynrat cyklovac, tak zadna Octava nebo co podobneho Skoda Felicia GLXi a jeji pametovy cyklovac, cvaknu jednou a vypnu, potom az bude potreba zapnu a jiz necham bejt a cyklovac funguje presne v intervalu kdy se ho znovu spustil. Lepci sem este nevidel:potlesk:potlesk:potlesk jo vono se rika skodovka, ale neco taky umeli vychytat;)

tak si ten casovac kup a nastrc ho do te patice co mas v peugeotu, ono to bude fungovat, uz se to tu probiralo ze to zapojeni funguje, prohledej historii, nekolik lidi si to do peugeota davalo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...