Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Peugeot 406 1.8 16V


Guano

Recommended Posts

Zdravím.Nedávno jsem si pořídil 406 1.8 16V a teď se vyskytnul problém.Auto za studena nedrží otáčky a chcípa a za tepla jsou otáčky zvyšené.Nedělá to pravidelně,jen občas.Někdy to,někdy to druhý a někdy obojí.Na diagnostice jsem to měl a nic nenašli,zrovna to šlpapalo jak má.Poradí někdo??Díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

me to zase obcas netahlo, byla to vadna klapka vstrikovani, zacalo to tim, ze mi blbly otacky, litaly mezi 900 - 3500 na volnobeh i pri razeni. Trvalo to chvili, nez jsem to proslanul, pak to delalo uz jen chvilema a do roka to zacalo hur tahnout az to slo na vymenu, pozoruj to dal a uvidis. Klapka me totiz stala nova 10 000

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Scratch

Klapka me totiz stala nova 10 000

koupil jsem asi za 250 kaček (nevim už přesně) takovej sprej na klapku od liqui moly - v podstatě je to nějaký ředidlo ve spreji s asi 50 cm dlouhou hadičkou. zapne se motor, a do klapky se to chvíli stříká, třeba minutu. motor se musí víc točit, poněvač se tim sajrajtem docela dusí, ale klapku mi to vyčistilo skoro bez práce a fakt hodně dobře. a ještě se s tim parádně zapaluje oheň ;-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: urdemala

Původně zaslal: Scratch

Klapka me totiz stala nova 10 000

koupil jsem asi za 250 kaček (nevim už přesně) takovej sprej na klapku od liqui moly - v podstatě je to nějaký ředidlo ve spreji s asi 50 cm dlouhou hadičkou. zapne se motor, a do klapky se to chvíli stříká, třeba minutu. motor se musí víc točit, poněvač se tim sajrajtem docela dusí, ale klapku mi to vyčistilo skoro bez práce a fakt hodně dobře. a ještě se s tim parádně zapaluje oheň ;-)

Kam přesně si to prosim tě stříkal? Že bych to taky prubnul..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No uz sem to nekde slysel, ale nebyli na to mocv dobry ohlasy , co se tyce skodlivosti! Prej to supr vycisti klapku, ale zase to muze pokurvit motor, kdo vi co to je, a kdyz se to dostane do spalovaciho systemu no nevim, docela bych se bal, radsi manualne vycistit, ale fakt nemuzu porovnat , jasem jeste klapku necistil , ale urco me to v brzke dobe ceka, jinak ty si to strikal primo do potruby od boxu? nebo do potrubi co vede z nasavace vzduchu co de lehce oddelat?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Ferry

to cele teleso klapky se da snadno sundat je to jen na trech imbus sroubech a pak se to necha krasne na stole v dilne vycistit, taky bych asi nic nestrikal do sani za chodu motoru

samozřejmě máš recht, jenže když je někdo línej jako já si s tim hrát před panelákem, dělat šou ostatním, když ti spadne do sání šroubovák, a kroutit nohama nad zemí, tak příjde takovej sráč vhod

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: urdemala

Původně zaslal: Ferry

to cele teleso klapky se da snadno sundat je to jen na trech imbus sroubech a pak se to necha krasne na stole v dilne vycistit, taky bych asi nic nestrikal do sani za chodu motoru

samozřejmě máš recht, jenže když je někdo línej jako já si s tim hrát před panelákem, dělat šou ostatním, když ti spadne do sání šroubovák, a kroutit nohama nad zemí, tak příjde takovej sráč vhod

:D ja to cistil znamymu i na parkovisti ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...