vdacny Odesláno 17. září 2007 Sdílet Odesláno 17. září 2007 Mam dotaz cim a ako cistite motor(zvonku) a motorovy priestor. Lebo ja sa na to nemozem pozerat ake je to zasrane a take je to pekne auto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 17. září 2007 Sdílet Odesláno 17. září 2007 Podívej se tady a nebo zde se o tom psalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
polinejk Odesláno 17. září 2007 Sdílet Odesláno 17. září 2007 Ahoj. no já jsem se na to nemohl také koukat. tak jsem si koupil na pumpě přípravek čistič motorů výrobce si nepamatuji a to jsem všechno rozprášil na motor všude kde jsem se dostal. nechal jsem 10 minut působit a spláchnul to tlakovou hadicí pozor ale aby nebyla příliž silná a nepřetrhala některé draty. nevěřil jsem jak to prokouklo. přípravek opravdu učinkuje. Pak už jen leštěnku na plasty a dodělat do dokonalosti kryt baterie , filtrů atd. jako když vyjede z továrny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vdacny Odesláno 17. září 2007 Autor Sdílet Odesláno 17. září 2007 to polinejk: a to si aj zakryval elektriku,vyberal baterku, alebo si to nechal len tak??? lebo NENI SOM ISTY......... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Georginho_cz406 Odesláno 17. září 2007 Sdílet Odesláno 17. září 2007 Normálka s tím....a to jsem ho myl už asi 50x Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladman Odesláno 17. září 2007 Sdílet Odesláno 17. září 2007 kdysi, když jsem ještě vlastnil 405-ku 1.9 GRI, jsem si chtěl nechat motor umýt přímo u profesionálů, co se tím řadu let živí. Když jsem tam přijel, hned se mne zeptali, jestli mám benzínový motor. Odvětil jsem, že ano. Na to mi sdělili, že pokud si u nich nechám motor umýt, tak už neodjedu. Že je to vyzkoušené, že benzínové peugeoty a citroeny po umytí motoru nejdou nastartovat. Jelikož jsem měl motor špinavý od oleje, když pitomci v servisu zapoměli zavřít víčko, rozhodl jsem se, že to risknu. Motor umyli wapkou a pak vyfoukali stlačeným vzduchem vodu tam, kde zůstala. Po několika pokusech se mi motor přeci jen podařilo nastartovat, ale chytnul jen asi na 2 válce. Děsnej rachot, vibrace a žádnej výkon. Po cca 3 km mi chytnul i třetí válec a po dalších několika kilometrech i poslední. Od té doby to fungovalo až do doby, kdy jsem se rozhodl auto umýt ručně. Byl jsem vždy zvyklý zajet na kartáče na myčku, ale naši na chalupě mají studnu s čerpadlem, tak jsem si řekl, že pro jednou bych to mohl umýt pořádně. Ale ouha. Pod tím tlakem vody z čerpadla zase voda natekla někam, kam neměla a já už nenastartoval. A to jsem nemyl motor, jen kastli!!! Před tím i potom na kartáčích na myčce nikdy žádný problém. Otec mne onehdy táhnul se svou Škodou 120 40 km domů. Za pár dnů to vyschlo a už v poho. Od té doby už s tím nebyl žádný problém, ale z mytí motoru a ručního mytí karosérie jsem vyléčený. Jezdím x let na kartáče na myčku a jen se směju, když slyším klišé o tom, že kartáče poškozují lak. [upravil dne 17/9/07 Ladman] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jp Odesláno 17. září 2007 Sdílet Odesláno 17. září 2007 Taky bych ten motor nemyl, když vidim co je tam elektriky. Dneska jsem nemohl nastartovat a když jsem nastartoval drželo to šíleně vysokej volnoběh. Nakonec jsem odpojil čidlo teploty chladicí kapaliny a motor se uklidnil, kontrolka diagnostiky po připojení zhasla. Jo jo byl tam studeňák, když teď vim jak choulostivý to všechno je, do mytí bych nikdy nešel. Jinak auto myju doma ručně pořád a nestalo se že bych nenastartoval. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Georginho_cz406 Odesláno 18. září 2007 Sdílet Odesláno 18. září 2007 Nikdy mi to problémy nedělalo. Myji teda vždy ručně. Je pravda, že jsem motor Wapkou nikdy nemyl, teda spíše nemusel. Jsem to nikdy nenechal dojít tak daleko. Protože kdyžmě naštve, že mě auto přestane někde jet (už se stalo několikrát), tak na sobě mám většinou sako:D. Takže čistota především. Motor se musí lesknout! http://www.robex-dk.cz/406/406_tyc2.jpg[/img] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vasek1 Odesláno 18. září 2007 Sdílet Odesláno 18. září 2007 Fakt pěkně čisté.Ty agregáty jsi měl venku nebo jsi je nemyl vůbec.Fakt pěkně čisté.:super:super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vdacny Odesláno 18. září 2007 Autor Sdílet Odesláno 18. září 2007 tak presne takto chcem aby vypadaj aj moj motor... ale pomaly zacinam mat obavy po precitani tychto prispevkov. bojim bojim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vasek1 Odesláno 18. září 2007 Sdílet Odesláno 18. září 2007 já jsem se do toho ještě ne pustil .Nejdřív se musim uzdravit,mam nohu v kypsu z bouračky a vychytat nějaké mouchy než se do toho mustím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 18. září 2007 Sdílet Odesláno 18. září 2007 Neboj se umýt motor. Nic na tom není. Elektrické součástky (alternátor, baterka apod.) zabalíš do igelitu. A můžeš použít i wapku. Já ji nemám, tak dělám vše ručně. Je pak pěkný pohled na čistí motor a i to o majiteli vozidla něco napoví. Jinak na čištění motoru používám štěteček a nebo hadřík. a tady je výsledek: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vasek1 Odesláno 18. září 2007 Sdílet Odesláno 18. září 2007 máš zajímavej kryt řemenic .Domácí výroba z nerezu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Georginho_cz406 Odesláno 18. září 2007 Sdílet Odesláno 18. září 2007 Postříkej přípravkem na čištění motoru a nech působit. Já osobně nemeji Wapkou ale zlehka hadicí. Tam, kam se dostanu kartáčem nebo hadrem otřu. Mechanicky odstraním nejprve nečistoty tím hadrem a postup opakuji. Pěkně opláchnu a je to! Možná by neškodilo překrýt alternátor. Jinak nic neschovávám, ale neopalchuji přímo. Nestříkám vodu na díly o které mám strach. Chce to jen trochu soudnosti. Mám LPG a ty dráty k tomu jsou takové chabrus. Proto nepoužívám tlakové čištění. min. do doby, než plyn předělám dle svých představ :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vasek1 Odesláno 18. září 2007 Sdílet Odesláno 18. září 2007 já když jsem měl naposledy 405 tak jsme umyli vapkou a dva dni to stálo na sluníčku než to nastartovlo .Kontakty jsme všechny vysušili a nic ale pak to vyschlo a byl jako novej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 18. září 2007 Sdílet Odesláno 18. září 2007 Původně zaslal: vasek1 máš zajímavej kryt řemenic .Domácí výroba z nerezu. Ano, domácí výroba. Tady je o tom příspěvek. Ale stále to zlepšuji a zdokonaluji = prostě tomu vychytávám mouchy:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Georginho_cz406 Odesláno 18. září 2007 Sdílet Odesláno 18. září 2007 Pravidelné čištění má hned několik výhod. Hned vidím, že mi něco kape a uniká nějaká z provozních kapalin vč. oleje. A hlavně se nezase... Při pravidelném čištění (ono tedy skoro žádné není potřeba) to není žádná práce! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 18. září 2007 Sdílet Odesláno 18. září 2007 Mě umyli motor taky profesionálové, kasali se že se nemuže nic stát, že v pohodě odjedu, potom jsem sice nastartoval ale jen na dva válce. Když jsem sundal zapalovací rampu tak jsem z ní vylil asi pul litru vody, ta pokud to budete někdo mýt tak na to pozor. Možná lepší zabalit choulostivé díly do mikrotenu, postřikat připravkem a pak splachnout kropičkou, jinak je tu riziko že pojedete na laně jako já Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Georginho_cz406 Odesláno 18. září 2007 Sdílet Odesláno 18. září 2007 To se může stát jen u profíků:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
polinejk Odesláno 18. září 2007 Sdílet Odesláno 18. září 2007 Původně zaslal: vdacny to polinejk: a to si aj zakryval elektriku,vyberal baterku, alebo si to nechal len tak??? lebo NENI SOM ISTY......... Normálně jsem to vzal tak jak to bylo vůbec nic jsem nezakrýval. taky jsem se nejdřív bál ale děla to takhle hodně lidí. Vůbec žádná vada se nepřihlásila Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.