goodman Odesláno 13. září 2007 Sdílet Odesláno 13. září 2007 Ahoj lidičky máte někdo tento moturek pod kapotou?? Sháním oněm nějaké informace a nejlépe foto..... děkuji za pomoc....... [upravil dne 13/9/07 goodman] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 13. září 2007 Sdílet Odesláno 13. září 2007 Já mám ale u 406:( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mila_S Odesláno 13. září 2007 Sdílet Odesláno 13. září 2007 Proč to dáváš do "Pokusů"? Přečti si pravidla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
goodman Odesláno 13. září 2007 Autor Sdílet Odesláno 13. září 2007 Protože chci udělat pokus chci to nacpat do meho autíčka a nevím jak je přidělanej a zda je to realné a zda jsem se tím dopustil nějak závažného přestupku tak se omlouvám:mad: Prý je ten motor nakloněný kvuli mazání ale nevím co je natom pravdy tak se radeji poptám u lidiček co en moturek mají Já mám totiž 1,6 8V a to je prý jinak uložené ale nevím co je natom pravdy [upravil dne 13/9/07 goodman] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 13. září 2007 Sdílet Odesláno 13. září 2007 Původně zaslal: goodman Protože chci udělat pokus chci to nacpat do meho autíčka a nevím jak je přidělanej a zda je to realné a zda jsem se tím dopustil nějak závažného přestupku tak se omlouvám:mad: Prý je ten motor nakloněný kvuli mazání ale nevím co je natom pravdy tak se radeji poptám u lidiček co en moturek mají Já mám totiž 1,6 8V a to je prý jinak uložené ale nevím co je natom pravdy [upravil dne 13/9/07 goodman] Jenže tady jsou pokusy aby jsi si vyzkošel funkce fora:D Patří to buď do 206 nebo do servisu;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
goodman Odesláno 13. září 2007 Autor Sdílet Odesláno 13. září 2007 JJ beru a omlouvám se tak promiňte už se to nestane Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MirasCC Odesláno 13. září 2007 Sdílet Odesláno 13. září 2007 Mám, ale nejsem si úplně jistej, jestli je to přesně co potřebuješ. Tohle je rok výroby 2001, nedával se pak ještě jinej dvoulitr? Nebo to bylo pořád to samý? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 13. září 2007 Sdílet Odesláno 13. září 2007 Původně zaslal: goodman JJ beru a omlouvám se tak promiňte už se to nestane Koukám že už to v servisu je, tak ti to nějakej hodnej admin přesunul;) Teda vlastně tady jsou hodní všichni admini, tak jeden z nich to byl:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
goodman Odesláno 13. září 2007 Autor Sdílet Odesláno 13. září 2007 Původně zaslal: Radek Hurvajz Původně zaslal: goodman JJ beru a omlouvám se tak promiňte už se to nestane Koukám že už to v servisu je, tak ti to nějakej hodnej admin přesunul;) Teda vlastně tady jsou hodní všichni admini, tak jeden z nich to byl:) jo poprosil sem o vymazání a on to přesunul děkuji mu ... [upravil dne 13/9/07 goodman] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
goodman Odesláno 13. září 2007 Autor Sdílet Odesláno 13. září 2007 Původně zaslal: MirasCC Mám, ale nejsem si úplně jistej, jestli je to přesně co potřebuješ. Tohle je rok výroby 2001, nedával se pak ještě jinej dvoulitr? Nebo to bylo pořád to samý? Potřeboval bych vyfotit,nebo zda máte někdo odkaz jak je tam ten motor přidělanej a schéma elekriky?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MirasCC Odesláno 13. září 2007 Sdílet Odesláno 13. září 2007 Schéma elektriky nee, fotky můžu nějaký vyrobit. Ale asi jen zezhora a tam toho asi moc neuvidíš. Na rampu teď nějak nevím kde bych se dostal... Zkus si stáhnout Peugeot 206 - Jak na to, třeba tam něco zjistíš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ajsik Odesláno 13. září 2007 Sdílet Odesláno 13. září 2007 je to cele nesmysl, jak po "pravni" strance (papiry, stk, nehoda) tak po technicke... Aby to bylo schopno spolehlive jizdy v beznem provozu, tj. ne odjeti nejakeho amaterskeho zavodu napr. do vrchu tak bys musel prehodit snad vse kus za kus a nebo mit nad sebou nekoho kdo ma pristup k peugeot servicebox a mohl koukat do schemat apod...pak brzdy, preci jen je motor tezsi a pochybuji ze je realne bezpecne jezdit s 2x buben a 2x mozna i nevetrany kotouc... prodat a koupit silnejsi a nebo dat hlucnejsi vyfuk a garantuji ti ze "pocitove" to pojede o dost lepe akorat pak pozor na seriovky, ktere ti bez patricne zvukove kulisy na hlavu ujedou ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jogin Odesláno 13. září 2007 Sdílet Odesláno 13. září 2007 Treba jako ja (ujedu) , o tom, ze si nekdo koupi motor a vymeni ho do stavjiciho vozu, se tady vedlo nespocet diskuzi, je to po technicky strance mozne! Ale nakladne kor u tvyho vozu, a hlavne se to neda zapsat! Neprojde to STK, radsi si kup silnejsi auto , mozna te to vyjde i levneji! [upravil dne 13.9.07 Jogin] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ajsik Odesláno 13. září 2007 Sdílet Odesláno 13. září 2007 Původně zaslal: Jogin Treba jako ja (ujedu) , o tom, ze si nekdo koupi motor a vymeni ho do stavjiciho vozu, se tady vedlo nespocet diskuzi, je to po technicky strance mozne! Ale nakladne kor u tvyho vozu, a hlavne se to neda zapsat! Neprojde to STK, radsi si kup silnejsi auto , mozna te to vyjde i levneji! [upravil dne 13.9.07 Jogin] levneji to vyjde na 101%, protoze jen cena tohohle motoru se vsim vsudy (ecu, komplet kabelaz, prevodovka, BSI, sada klicu, spinacka - vyjde v dusledku levneji nez to cele predelavat na jiny kod imobilizeru) bude plus minus stejna jako rozdil ceny mezi temito dvemi motorizacemi ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vvitty Odesláno 13. září 2007 Sdílet Odesláno 13. září 2007 projdi si forum, takovych vykriku do tmy uz tu bylo mraky, tak jednou do mesice to nekdo chce delat. pokud vim, tak tech co to opravdu zvladnuli je par.... a vetsinou to jsou lidi, kteri tem autum rozumi a maji pristup k vybaveni. z rozumneho servisu te s takovou veci vyhodi rovnou.... protoze tohle se resi nejlevneji a nejrozumeji tzv. krabicovou metodu - proste vymenis takovej ten nahradni dil co se na nej sroubujou SPZky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ajsik Odesláno 13. září 2007 Sdílet Odesláno 13. září 2007 Původně zaslal: Vvitty projdi si forum, takovych vykriku do tmy uz tu bylo mraky, tak jednou do mesice to nekdo chce delat. pokud vim, tak tech co to opravdu zvladnuli je par.... a vetsinou to jsou lidi, kteri tem autum rozumi a maji pristup k vybaveni. z rozumneho servisu te s takovou veci vyhodi rovnou.... protoze tohle se resi nejlevneji a nejrozumeji tzv. krabicovou metodu - proste vymenis takovej ten nahradni dil co se na nej sroubujou SPZky... OT VVity , jak ses na tom se spolehlivosti u sveho Piskota? zvazuji koupi , ceny uz celkem padly, chtel bych 98 a vyse proste uz ten temer posledni facelift 306tky. Kazi se tam neco vylozene ? Jde mi hlavne o prevodovku , motor, jinak '99 306tku jsem mel tak pocitam ze plus minus napric celou modelovou radou to bude stejny ... bude to auto na obcas jezdeni, do 10tkm rocne je neco na co si dat pozor, specialne u GTi-6? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vvitty Odesláno 13. září 2007 Sdílet Odesláno 13. září 2007 2ajsik: vetsina veci ktere menim jsou spotrebka - kotouce, desky, cepy, proste veci co se vymlati provozem, nebo nejake drobnosti. jedine, co neni az tak uplne spotrebka byla letos spojka. ale auto uz taky ma nejakych 150tkm... z dalsich problemu klima, vyfuk rezne (hlavne zadni tlumic) a brzy pujde cely do pryc (supersprint byl davanej 4 roky zpatky tusim, coz se pri soleni v zime neni cemu divit...). Mam tam najezd tak 15tkm rocne... na co si dat pozor specialne u GTI je stav prevodovky a motoru, aby nebyl zhuntovanej, protoze to je pak rana, a s temihle auty se jezdi ostreji.... zbytek je +- stejny jako jine. no a samozrejme klasicke veci jako u kazdeho auta, pripadne 306 - stav zadni napravy, airbagy (zejmena u 3dv jsou prusvihove konektory pod sedackama), atd.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
goodman Odesláno 13. září 2007 Autor Sdílet Odesláno 13. září 2007 Původně zaslal: MirasCC Schéma elektriky nee, fotky můžu nějaký vyrobit. Ale asi jen zezhora a tam toho asi moc neuvidíš. Na rampu teď nějak nevím kde bych se dostal... Zkus si stáhnout Peugeot 206 - Jak na to, třeba tam něco zjistíš. Mě jde pouze jen oty držáky silembloků na převodovce to je shodné,ale na protější straně to je horší to jsem neviděl děkuji ti.........jo do té knihy jsem se díval ale o 2,0i16V tam moc neni něco jo,ale né to co potřebuji bodla by mi příručka pro servisu co jsem dělal na náklaďáky jsou také velké příručky je tam vše na a nakaždý díl a každý model od vyrobce hodně to usnadní a urychlí práci a i následnou obědnávku dílu,ale to jsem odbočil [upravil dne 13/9/07 goodman] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MirasCC Odesláno 16. září 2007 Sdílet Odesláno 16. září 2007 Uf, náročnej víkend... Nicméně stihnul sem včera dopoledne pár fotek v rychlosti spáchat. Máš ještě pořád zájem, nebo už ti to rozmluvili a kašleš na to? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kukikuk Odesláno 16. září 2007 Sdílet Odesláno 16. září 2007 Ja to rozhodne za nesmysl nepovazuju.Podle me je 1.6 uchycena uplne stejne jako 2.0.Ano dvoulitr bude o neco tezsi, ale ty brzdy to porad utahnou, taky bych se tim nezabival, to uz je jen krok k bezpecnosti, co se tyce podvozku, take si myslim ze by se tam nemuselo nic upravovat z toho duvodu ze tyhle karoserie jsou delane pro vsechny typy motoru, max tvrdsi pruziny, ale ani to by nebylo nutne no a posledni vec je prepis-to je ten nejvetsi zadrhel, nikdo ti to neprepise, tak ze budes jezdit papirove porad 1.6kou.Nemusi se to projevit, ale to riziko tam porad je, hlavne u pojistovny v pripade nehody. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.