Ivouš Odesláno 12. září 2007 Sdílet Odesláno 12. září 2007 Hoši brácha mě říkal že někde četl že prý třeba při jízdě z kopce u benzínových motorů co už mají vstřikování,je prý úspornější než vyřadit do neutrálu tak mít zařazenou rychlost a jet ,pochopitelně bez přidávání plynu.Že takhle to má menší spotřebu.Já jsem vždycky dával neutrál z kopce no a po této informaci jsem v rozpacích co je teda úspornější na palivo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MatrixChose Odesláno 12. září 2007 Sdílet Odesláno 12. září 2007 Podle me je to strasne sporny a zalezi kde a jak jedes. V tu chvili co zarazeny mas je ta momentalni spotreba urcitre nizsi, ale zase tak daleko nedojedes, protoze te motor brzdi. Takze ja rikam pripad od pripadu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
@re Odesláno 12. září 2007 Sdílet Odesláno 12. září 2007 ano, je to tak.. i na pal.pc při zařazené rychlosti jízdy z kopce ukazuje 0... při neutrálu kolem 0,8-1,6litru (u mně) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdeny Odesláno 12. září 2007 Sdílet Odesláno 12. září 2007 Původně zaslal: @re ano, je to tak.. i na pal.pc při zařazené rychlosti jízdy z kopce ukazuje 0... při neutrálu kolem 0,8-1,6litru (u mně) Jojo,už se to tu hodně řešilo.Palubní PC nemám,ale věřím těm,co ho mají,takže nevyřazuju,nechávám rychlost a nešlapu na plyn,když jedu z kopce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MatrixChose Odesláno 12. září 2007 Sdílet Odesláno 12. září 2007 Původně zaslal: @re ano, je to tak.. i na pal.pc při zařazené rychlosti jízdy z kopce ukazuje 0... při neutrálu kolem 0,8-1,6litru (u mně) Jinak samozrejme 0 to byt nikdy nemuze Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomingo Odesláno 12. září 2007 Sdílet Odesláno 12. září 2007 načal som nedávno túto tému: , preštuduj to, ale názor si sprav sám. ja pokiaľ "nemusím" tak nevyradzujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 12. září 2007 Sdílet Odesláno 12. září 2007 nejúspornější jizda je jízda na laně teda co se benzinu/nafty týče, o opravach se tu ale nebavime ne?:D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kobra Odesláno 12. září 2007 Sdílet Odesláno 12. září 2007 Vysvětlení je jednoduché. Pokud tam necháš 5-ty rychlostní st. a jedeš s nohama mimo pedály , poloha plynu je nula. Do motoru nejde žádné palivo a motorem točí kola jedoucího vozidla. V okamžiku kdy vyřadíš , musí jít do motoru alespoň palivo v objemu pro chod motoru v volnoběžných otáčkách, jinak tento chcípne ! Proto je u stříkaček hospodárnější jezdit stále s kvaltem. Pokud se mýlím, tak mne opravte ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MatrixChose Odesláno 12. září 2007 Sdílet Odesláno 12. září 2007 Původně zaslal: kobra Vysvětlení je jednoduché. Pokud tam necháš 5-ty rychlostní st. a jedeš s nohama mimo pedály , poloha plynu je nula. Do motoru nejde žádné palivo a motorem točí kola jedoucího vozidla. V okamžiku kdy vyřadíš , musí jít do motoru alespoň palivo v objemu pro chod motoru v volnoběžných otáčkách, jinak tento chcípne ! Proto je u stříkaček hospodárnější jezdit stále s kvaltem. Pokud se mýlím, tak mne opravte ! Jako uplne presne to nevim, ale pochybuju o tom, ze tam nejde absolutne zadny palivo. Kdyby to tak bylo, tak v tom momentu, co "dupnes" na spojku by to podle me naskocit nestihlo. Ale pouze muj nazor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kobra Odesláno 12. září 2007 Sdílet Odesláno 12. září 2007 Ono to taky čas od času chcípne , vyzkoušej si to Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pája Rybišár Odesláno 12. září 2007 Sdílet Odesláno 12. září 2007 Ježisi chlapi,je to tak jednoduchy.př.jedu z kopce rychlostí 80km/h,buď podřadím na 4 rychlostní stupeň nebo necham páty,zavřu škrtící klapku(dám nohu z plynu):)a brzdím motorem..ted řj motoru pozná podle snímače otáček a snímače polohy škrtící klapky,nebo potencionmetru š.k tenhle stav vyhodnotí a dá pokyn(vypne přívod napětí) do vstřikovacího ventilu(SPI)nebo ventilů(MPI)tudíš elektromagnetické ventily jsou zavřené a do motoru nejde žádné palivo,to se vrací zkrs regulátor paliva zpet do nádrže,tenhle stav trvá pouze do př.cca 1500 ot/min a pod hranicí 1500 ot/min se opět obnoví dodávka paliva do motoru,,právě z důvodu náhlého chcípnutí(jde měrného paliva pouze na volnoběh),,,tudíš když vyšlápneš spojku třeba při brždění motorem a otáčkách vyšších než těch cca 1500ot/min např.2500 ot/min,tak otačky padají dolu(decelerace)a jakmile narazi na tu hranici 1500 ot/min tak se v mžiku(ten fakt nemuzes postřehnout a jeste jeden fakt že je palivovy systém neustale pod pracovním tlakem,tudis akorát otevře elektromagnetický-é ventil-y a připojí dodávka paliva do válcu a klesne ti to na běh naprazno.... Toto neplatí u vozidel s karburatory,respektive s karburatory bez odpojovače běhu naprazdno,,,tam jde při zavřené škrtící klapce stejne monožství paliva jako na volnoběh... [upravil dne 12/9/2007 Pája Rybišár] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kobra Odesláno 12. září 2007 Sdílet Odesláno 12. září 2007 Původně zaslal: Pája Rybišár Ježisi chlapi,je to tak jednoduchy.př.jedu z kopce rychlostí 80km/h,buď podřadím na 4 rychlostní stupeň nebo necham páty,zavřu škrtící klapku(dám nohu z plynu):)a brzdím motorem..ted řj motoru pozná podle snímače otáček a snímače polohy škrtící klapky,nebo potencionmetru š.k tenhle stav vyhodnotí a dá pokyn(vypne přívod napětí) do vstřikovacího ventilu(SPI)nebo ventilů(MPI)tudíš elektromagnetické ventily jsou zavřené a do motoru nejde žádné palivo,to se vrací zkrs regulátor paliva zpet do nádrže,tenhle stav trvá pouze do př.cca 1500 ot/min a pod hranicí 1500 ot/min se opět obnoví dodávka paliva do motoru,,právě z důvodu náhlého chcípnutí(jde měrného paliva pouze na volnoběh),,,tudíš když vyšlápneš spojku třeba při brždění motorem a otáčkách vyšších než těch cca 1500ot/min např.2500 ot/min,tak otačky padají dolu(decelerace)a jakmile narazi na tu hranici 1500 ot/min tak se v mžiku(ten fakt nemuzes postřehnout a jeste jeden fakt že je palivovy systém neustale pod pracovním tlakem,tudis akorát otevře elektromagnetický-é ventil-y a připojí dodávka paliva do válcu a klesne ti to na běh naprazno.... Toto neplatí u vozidel s karburatory,respektive s karburatory bez odpojovače běhu naprazdno,,,tam jde při zavřené škrtící klapce stejne monožství paliva jako na volnoběh... [upravil dne 12/9/2007 Pája Rybišár] Tak to ji napsal zcela přesně a není k tomu co dodat. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.