Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

"Lacné" xenóny


hnusoba

Recommended Posts

Aké máte skúsenosti s "lacnými" xenónovými svetlami? Mám možnosť kúpiť sadu za 4000 korún no zdá sa mi to podozrivo málo :myslim

Aký je rozdiel medzi týmito a trebárs za 12 000,- ?

A ešte jedna otázočka, aký je rozdiel medzi teplotou sfarbenia 6000 a 8000K? Čím väčšia teplota sfarbenia tým svietia viac na bielo?

Ďakujem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Béďa

Původně zaslal: petr307

asi blby dotaz, ale to se montuje misto zarovek nebo je treba vetsi prestavba svetlometu?

pokud je to HID sada tak jen zarovky, ale delaj se i cocky.. coz ma treba Prema..;)

Takže aj koncovka a poistka bde vyhovovať z týchto bežných žiaroviek čo mám teraz? Tiež iba namiesto žiarovky napichnem xenón?:myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Michal.Halajcik

A čo prepínanie - dialkové / tlmené? Doteraz som mal obe vlákna v jednej žiarovke....Bude to tak aj pri xenónoch?:roll

Bude to i při xenonech ale musíš mít HID sadu na H4 to znamená že budeš mít bixenon... a bude ti xenonově svítit jak tlumené tak i dálkové.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

HID je oznaceni pro xenonove vybojky, z anglickeho high intensity discharge, cili vyboj s vysokou intenzitou, to nema s pojmem dalkovych nebo tlumenych svetel nic spolecneho, je to v podstate kvuli tomu, abys poznal, ze se jedna o vybojku a ne treba jen o xenonem plnenou klasickou zarovku s vlaknem

HID sady se delaji v ruznych provedenich patic samotne vybojky, cili stejne jako u zarovek, bud mas na aute H1, H4 nebo H7. Pokud mas H7 a nebo H1 zarovky ktere maji jen jedno vlakno, tak samozrejme abys mel tlumena a dalkova svetla, musis mit taky dve paraboly- jednu potkavaci a jednu dalkovou, cili dohromady 4 zarovky. U H4 zarovky jsou vlakna dve, jedno slabsi s clonkou, to sviti pri potkavacich svetlech a jedno silnejsi vlakno bez clonky, ktere sviti jako dalkove, mezi temahle dvema vlakny packou pod volantem prepinas a tim vlastne prepinas dalkova/tlumena svetla, nikdy nesviti obe dve vlakna zarovky najednou a svetlo tvori jen jedna parabola.

pokud mas tedy na aute svetla osazena jednovlaknovymi zarovkami, situace je jednoducha, do tlumene paraboly namontujes vybojku a v dalkove parabole ponechas zarovku, budes jezdit se svetlem vybojek a kdyz budes potrebovat dalkova, bude spolu s vybojkou svitit jeste navic zarovka.

U aut ktera maji H4 zarovky a tudiz jen jednu parabolu bys namontovanim neupravene vybojky prisel o funkci dalkovych svetel. Musi se tedy nejak zajistit aby se vybojka chovala jako zarovka H4, tedy svitila na potkavaci svetla tak jako by svitilo vlakno zarovky s clonkou, a na dalkova jako by svitilo vlakno bez clonky. To se deje posouvanim ohniska vybojky ( elektromagneticky, dopredu a dozadu ) ,takze pak svitis jak na potkavaci tak dalkova svetla pouze jednou vybojkou a posouvanim jejiho ohniska vuci parabole svetla se upravuje svetelny kuzel

[upravil dne 12/9/07 Ferry]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Ferry

HID je oznaceni pro xenonove vybojky, z anglickeho high intensity discharge, cili vyboj s vysokou intenzitou, to nema s pojmem dalkovych nebo tlumenych svetel nic spolecneho, je to v podstate kvuli tomu, abys poznal, ze se jedna o vybojku a ne treba jen o xenonem plnenou klasickou zarovku s vlaknem

HID sady se delaji v ruznych provedenich patic samotne vybojky, cili stejne jako u zarovek, bud mas na aute H1, H4 nebo H7. Pokud mas H7 a nebo H1 zarovky ktere maji jen jedno vlakno, tak samozrejme abys mel tlumena a dalkova svetla, musis mit taky dve paraboly- jednu potkavaci a jednu dalkovou, cili dohromady 4 zarovky. U H4 zarovky jsou vlakna dve, jedno slabsi s clonkou, to sviti pri potkavacich svetlech a jedno silnejsi vlakno bez clonky, ktere sviti jako dalkove, mezi temahle dvema vlakny packou pod volantem prepinas a tim vlastne prepinas dalkova/tlumena svetla, nikdy nesviti obe dve vlakna zarovky najednou a svetlo tvori jen jedna parabola.

pokud mas tedy na aute svetla osazena jednovlaknovymi zarovkami, situace je jednoducha, do tlumene paraboly namontujes vybojku a v dalkove parabole ponechas zarovku, budes jezdit se svetlem vybojek a kdyz budes potrebovat dalkova, bude spolu s vybojkou svitit jeste navic zarovka.

U aut ktera maji H4 zarovky a tudiz jen jednu parabolu bys namontovanim neupravene vybojky prisel o funkci dalkovych svetel. Musi se tedy nejak zajistit aby se vybojka chovala jako zarovka H4, tedy svitila na potkavaci svetla tak jako by svitilo vlakno zarovky s clonkou, a na dalkova jako by svitilo vlakno bez clonky. To se deje posouvanim ohniska vybojky ( elektromagneticky, dopredu a dozadu ) ,takze pak svitis jak na potkavaci tak dalkova svetla pouze jednou vybojkou a posouvanim jejiho ohniska vuci parabole svetla se upravuje svetelny kuzel

[upravil dne 12/9/07 Ferry]

To už snad musí pochopit každý,napsal jsi to velmi správně a výstižně...:super:super:super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Ferry

jj, public.servicebox.peugeot.com rika ze 307 /2006 ma v prednich potkavacich svetlech H1 a v dalkovych H7

Takze nezbyva nez koupit napr. Tuto nebo Tuto - v Praze sadu H1, s teplotou nejlepe 6000K a vymenit za zarovky a vesele jezdit

[upravil dne 12/9/07 Ferry]

tak to je kuuul :papa dik moc za info, smekam :super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...