hnusoba Odesláno 11. září 2007 Sdílet Odesláno 11. září 2007 Aké máte skúsenosti s "lacnými" xenónovými svetlami? Mám možnosť kúpiť sadu za 4000 korún no zdá sa mi to podozrivo málo Aký je rozdiel medzi týmito a trebárs za 12 000,- ? A ešte jedna otázočka, aký je rozdiel medzi teplotou sfarbenia 6000 a 8000K? Čím väčšia teplota sfarbenia tým svietia viac na bielo? Ďakujem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 11. září 2007 Sdílet Odesláno 11. září 2007 Rozdíl mezi 4 a 12 tisíci je, že ti za 12 je mají ze starých zásob a koupili je od dodavatele za vysokou cenu. Světlost: 4500 - ledově bílá, 6000 - bilá lehce do modra, 8000 - víc do modra, 10000 lehce fialový, 12000 dost fialový Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jindra Odesláno 11. září 2007 Sdílet Odesláno 11. září 2007 Originál z výroby mají 4500K. nejlepší jsou 6000K. 8000už svítí moc do modra:super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petr307 Odesláno 11. září 2007 Sdílet Odesláno 11. září 2007 asi blby dotaz, ale to se montuje misto zarovek nebo je treba vetsi prestavba svetlometu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 11. září 2007 Sdílet Odesláno 11. září 2007 Patice výbojky sou tvarově stejný jako normální H1,3,7 žárovky, někdy je potřeba jenom do krytky udělat díru pro dráty ale ne nutně. Žádnej velkej zásah to nevyžaduje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Béďa Odesláno 11. září 2007 Sdílet Odesláno 11. září 2007 Původně zaslal: petr307 asi blby dotaz, ale to se montuje misto zarovek nebo je treba vetsi prestavba svetlometu? pokud je to HID sada tak jen zarovky, ale delaj se i cocky.. coz ma treba Prema.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal.Halajcik Odesláno 11. září 2007 Sdílet Odesláno 11. září 2007 Původně zaslal: Béďa Původně zaslal: petr307 asi blby dotaz, ale to se montuje misto zarovek nebo je treba vetsi prestavba svetlometu? pokud je to HID sada tak jen zarovky, ale delaj se i cocky.. coz ma treba Prema.. Takže aj koncovka a poistka bde vyhovovať z týchto bežných žiaroviek čo mám teraz? Tiež iba namiesto žiarovky napichnem xenón? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 11. září 2007 Sdílet Odesláno 11. září 2007 Michal.Halajcik: V podstatě jo, ještě za výbojku přijde jednotka (na každý světlo jedna), kterou je potřeba někam přimontovat nebo zasadit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal.Halajcik Odesláno 12. září 2007 Sdílet Odesláno 12. září 2007 A čo prepínanie - dialkové / tlmené? Doteraz som mal obe vlákna v jednej žiarovke....Bude to tak aj pri xenónoch? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Přema Odesláno 12. září 2007 Sdílet Odesláno 12. září 2007 Původně zaslal: Michal.Halajcik A čo prepínanie - dialkové / tlmené? Doteraz som mal obe vlákna v jednej žiarovke....Bude to tak aj pri xenónoch? Bude to i při xenonech ale musíš mít HID sadu na H4 to znamená že budeš mít bixenon... a bude ti xenonově svítit jak tlumené tak i dálkové..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petr307 Odesláno 12. září 2007 Sdílet Odesláno 12. září 2007 pokud nemam hid sadu tak sviti jen tlumena? nebo dalkova? nejak se nam to komplikuje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Přema Odesláno 12. září 2007 Sdílet Odesláno 12. září 2007 HID sada znamená přestavbová sada,a pokud máš ve svojich světlech žárovku H4 tak tam zase musí přijít xenonová výbojka která má patici H4 a ta výbojka svítí tlumené i dálkově......chapišto...??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 12. září 2007 Sdílet Odesláno 12. září 2007 HID je oznaceni pro xenonove vybojky, z anglickeho high intensity discharge, cili vyboj s vysokou intenzitou, to nema s pojmem dalkovych nebo tlumenych svetel nic spolecneho, je to v podstate kvuli tomu, abys poznal, ze se jedna o vybojku a ne treba jen o xenonem plnenou klasickou zarovku s vlaknem HID sady se delaji v ruznych provedenich patic samotne vybojky, cili stejne jako u zarovek, bud mas na aute H1, H4 nebo H7. Pokud mas H7 a nebo H1 zarovky ktere maji jen jedno vlakno, tak samozrejme abys mel tlumena a dalkova svetla, musis mit taky dve paraboly- jednu potkavaci a jednu dalkovou, cili dohromady 4 zarovky. U H4 zarovky jsou vlakna dve, jedno slabsi s clonkou, to sviti pri potkavacich svetlech a jedno silnejsi vlakno bez clonky, ktere sviti jako dalkove, mezi temahle dvema vlakny packou pod volantem prepinas a tim vlastne prepinas dalkova/tlumena svetla, nikdy nesviti obe dve vlakna zarovky najednou a svetlo tvori jen jedna parabola. pokud mas tedy na aute svetla osazena jednovlaknovymi zarovkami, situace je jednoducha, do tlumene paraboly namontujes vybojku a v dalkove parabole ponechas zarovku, budes jezdit se svetlem vybojek a kdyz budes potrebovat dalkova, bude spolu s vybojkou svitit jeste navic zarovka. U aut ktera maji H4 zarovky a tudiz jen jednu parabolu bys namontovanim neupravene vybojky prisel o funkci dalkovych svetel. Musi se tedy nejak zajistit aby se vybojka chovala jako zarovka H4, tedy svitila na potkavaci svetla tak jako by svitilo vlakno zarovky s clonkou, a na dalkova jako by svitilo vlakno bez clonky. To se deje posouvanim ohniska vybojky ( elektromagneticky, dopredu a dozadu ) ,takze pak svitis jak na potkavaci tak dalkova svetla pouze jednou vybojkou a posouvanim jejiho ohniska vuci parabole svetla se upravuje svetelny kuzel [upravil dne 12/9/07 Ferry] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 12. září 2007 Sdílet Odesláno 12. září 2007 pro nazornost obrazek vybojky urcene pro montaz do H4 svetel, tzv bixenon HID sada Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Přema Odesláno 12. září 2007 Sdílet Odesláno 12. září 2007 Původně zaslal: Ferry HID je oznaceni pro xenonove vybojky, z anglickeho high intensity discharge, cili vyboj s vysokou intenzitou, to nema s pojmem dalkovych nebo tlumenych svetel nic spolecneho, je to v podstate kvuli tomu, abys poznal, ze se jedna o vybojku a ne treba jen o xenonem plnenou klasickou zarovku s vlaknem HID sady se delaji v ruznych provedenich patic samotne vybojky, cili stejne jako u zarovek, bud mas na aute H1, H4 nebo H7. Pokud mas H7 a nebo H1 zarovky ktere maji jen jedno vlakno, tak samozrejme abys mel tlumena a dalkova svetla, musis mit taky dve paraboly- jednu potkavaci a jednu dalkovou, cili dohromady 4 zarovky. U H4 zarovky jsou vlakna dve, jedno slabsi s clonkou, to sviti pri potkavacich svetlech a jedno silnejsi vlakno bez clonky, ktere sviti jako dalkove, mezi temahle dvema vlakny packou pod volantem prepinas a tim vlastne prepinas dalkova/tlumena svetla, nikdy nesviti obe dve vlakna zarovky najednou a svetlo tvori jen jedna parabola. pokud mas tedy na aute svetla osazena jednovlaknovymi zarovkami, situace je jednoducha, do tlumene paraboly namontujes vybojku a v dalkove parabole ponechas zarovku, budes jezdit se svetlem vybojek a kdyz budes potrebovat dalkova, bude spolu s vybojkou svitit jeste navic zarovka. U aut ktera maji H4 zarovky a tudiz jen jednu parabolu bys namontovanim neupravene vybojky prisel o funkci dalkovych svetel. Musi se tedy nejak zajistit aby se vybojka chovala jako zarovka H4, tedy svitila na potkavaci svetla tak jako by svitilo vlakno zarovky s clonkou, a na dalkova jako by svitilo vlakno bez clonky. To se deje posouvanim ohniska vybojky ( elektromagneticky, dopredu a dozadu ) ,takze pak svitis jak na potkavaci tak dalkova svetla pouze jednou vybojkou a posouvanim jejiho ohniska vuci parabole svetla se upravuje svetelny kuzel [upravil dne 12/9/07 Ferry] To už snad musí pochopit každý,napsal jsi to velmi správně a výstižně...:super:super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petr307 Odesláno 12. září 2007 Sdílet Odesláno 12. září 2007 ted uz tomu rozumim rozhodne vic. cili si musim zjistit jestli mam jednovlaknove nebo dvou (dve paraboly na kazde strane), mam pocit ze u nove 307 jsou H1 kazdopadne je to veda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Přema Odesláno 12. září 2007 Sdílet Odesláno 12. září 2007 Původně zaslal: Ferry pro nazornost obrazek vybojky urcene pro montaz do H4 svetel, tzv bixenon HID sada Paráda.....:o:o:potlesk:potlesk:potlesk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 12. září 2007 Sdílet Odesláno 12. září 2007 jj, public.servicebox.peugeot.com rika ze 307 /2006 ma v prednich potkavacich svetlech H1 a v dalkovych H7 Takze nezbyva nez koupit napr. Tuto nebo Tuto - v Praze sadu H1, s teplotou nejlepe 6000K a vymenit za zarovky a vesele jezdit [upravil dne 12/9/07 Ferry] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petr307 Odesláno 12. září 2007 Sdílet Odesláno 12. září 2007 Původně zaslal: Ferry jj, public.servicebox.peugeot.com rika ze 307 /2006 ma v prednich potkavacich svetlech H1 a v dalkovych H7 Takze nezbyva nez koupit napr. Tuto nebo Tuto - v Praze sadu H1, s teplotou nejlepe 6000K a vymenit za zarovky a vesele jezdit [upravil dne 12/9/07 Ferry] tak to je kuuul dik moc za info, smekam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 12. září 2007 Sdílet Odesláno 12. září 2007 Původně zaslal: petr307 tak to je kuuul dik moc za info, smekam neni zac, staci jen zadani hesla do Goooglu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.