Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Škube mezi 1500-2000 ot.


Luig

Recommended Posts

Ahoj, mám menší problém s autem. Těžko se to popisuje ale zkusim to nějak vysvětlit. Někdy se stane že motor mezi cca 1500-2000ot zaškube, stává se to ale pouze někdy. Ale, pokud zrychluju třeba na 5ku od volnoběhu až třeba na 5000 tak se to nestane, tzn že pokud přídávám a motor je v tahu tak je to v pořádku. A zrovna tak se to nestane pokud jedu třeba 100 na 5 a pustim plyn, nechám auto samovolně zpomalovat až k volnoběhu tak to neškube ani v těchto otáčkách. Škube pouze tehdy když jedu ustálenou rychlostí a pouze lehce stojim na plynu že auto nezrychluje a ani nezpomaluje. Ale je problém v tom že to nedělá pořád, prostě někdy se zaškubne. Je to docela nepříjemný, jako by chvilkově nešel benzín nebo neházolo jiskru. Celý auto se rozklepe... Vyměnil jsem svíčky prostříkal kabely tak než zas něco budu měnit tak se radši zeptám. Jinak jezdim pouze na Agip, pořád stejný benzín a s motorem jsem jinak nic nedělal. Pokud někdo máte nápad tak prosím napište, díky moc

Jdo o 106 II, 1,6 74kW 1996

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ješte mě napadlo něco, po zahřátí motoru se mi zdá že motor má houpavej volnoběh, kolísá +- 50 otáček. A pokud je motor absolutně studenej tak při rozjíždění ráno musim první rozjezd držet dlouho na spojce aby se motor nezadusil a nechcípnul. Pokud bych se rozjel normálně tak motor škubne a zdechne. Možná to s polu nějak souvisí

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Luig

Ješte mě napadlo něco, po zahřátí motoru se mi zdá že motor má houpavej volnoběh, kolísá +- 50 otáček. A pokud je motor absolutně studenej tak při rozjíždění ráno musim první rozjezd držet dlouho na spojce aby se motor nezadusil a nechcípnul. Pokud bych se rozjel normálně tak motor škubne a zdechne. Možná to s polu nějak souvisí

tak to je 100%krokáč:papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zkus nejdrive poradne to rozebrat a vycistit skrtici klapku a dosedaci plochy krokace, a vymen palivovy a vzduchovy filtr! Potom kdyz problem bude pretrvavat pak si kup novej, tohle pokud ses zrucnej te vyjde na par hodinek prace, asi tak 4, je to tady nekde na foru i popsany. Jinak v servise by to meli dat do 2 hodin prace, tam je nejhorsi kdyz se cisti i ta klapka ze se to cely koleno musi vyndat, ale doporucuju to nejdrive vycistit, uvidis ze tam je bordelu, az, az,:super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Jogin

Zkus nejdrive poradne to rozebrat a vycistit skrtici klapku a dosedaci plochy krokace, a vymen palivovy a vzduchovy filtr! Potom kdyz problem bude pretrvavat pak si kup novej, tohle pokud ses zrucnej te vyjde na par hodinek prace, asi tak 4, je to tady nekde na foru i popsany. Jinak v servise by to meli dat do 2 hodin prace, tam je nejhorsi kdyz se cisti i ta klapka ze se to cely koleno musi vyndat, ale doporucuju to nejdrive vycistit, uvidis ze tam je bordelu, az, az,:super

Vzduchovej filtr je před nedávnem novej, když jsem ho měl venku tak jsem koukal na škrtící klapku a nějak extra zadělaná se mi nezdála, jenom tak trošku jakoby očouzená ale zkusim to rozdělat a vyměnit palivovej filtr a uvidí se. Jinak zatim díky moc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak to tam mas reseny, ty, ja kyz sem menil vzd.filtr tak klapku absolutne nevidim pac ji mam prave v tom kolenu, od boxu, me vede roura a teprva za ni je ta klapka, no a cely se me to nechtelo rozebirat, protoze tam mam tu rouru uchycenou takovym tim spesl pliskem kterej tu rouru drzi aby se nesundala dolu a nebyla tam asi naka netesnost, no a ten ja nemam takze ja to musim nechat na servise :( nastesti mam znamyho kterej si uctuje asi jen 100Kc na hodinu takze kdyz si stim da praci tak max 400Kc zaplatim plus nakej ten matros kdyz bude potreba, snad doufam, ze potreba nebude, ale jinak, me to dela to samy co tobe, ale jeste se to da snyst, kamos to ma uz 3x horsi, tomu lita volnobeh asi o +- 200otacek, a cukamu rozjezd na 1ku i na 2ku

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To mě klapka po sundání víka kufru vidět je ale nechtelo se mi v tom tenkrát vtrat a něco podělat...

Kde najdu na 106 1,6 palivový filtr? Neni náhodou vzadu u levého zadního kola že se na něj musí zespoda auta nebo ho najdu někde v motoru? Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Palivak ti nereknu, ale myslim si ze ja ho mam vzadu , ale mam 306ku, jinak mne klapka je videt taky, ale nevidis to coje ve vnitr, klapka tam ma chodit jako po masle a jestli je tam bordel, pak to chodi spatne, a kor krokac, na tom je vzdycky nanos , jak to tady je popsany tak ten byl zasranej do nepoznani, chce to vycistit vsechno komplet cely, dosedaci plochy krokace taky , proste vsechno

[upravil dne 9.9.07 Jogin]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Luig

Ahoj, mám menší problém s autem. Těžko se to popisuje ale zkusim to nějak vysvětlit. Někdy se stane že motor mezi cca 1500-2000ot zaškube, stává se to ale pouze někdy. Ale, pokud zrychluju třeba na 5ku od volnoběhu až třeba na 5000 tak se to nestane, tzn že pokud přídávám a motor je v tahu tak je to v pořádku. A zrovna tak se to nestane pokud jedu třeba 100 na 5 a pustim plyn, nechám auto samovolně zpomalovat až k volnoběhu tak to neškube ani v těchto otáčkách. Škube pouze tehdy když jedu ustálenou rychlostí a pouze lehce stojim na plynu že auto nezrychluje a ani nezpomaluje. Ale je problém v tom že to nedělá pořád, prostě někdy se zaškubne. Je to docela nepříjemný, jako by chvilkově nešel benzín nebo neházolo jiskru. Celý auto se rozklepe... Vyměnil jsem svíčky prostříkal kabely tak než zas něco budu měnit tak se radši zeptám. Jinak jezdim pouze na Agip, pořád stejný benzín a s motorem jsem jinak nic nedělal. Pokud někdo máte nápad tak prosím napište, díky moc

Jdo o 106 II, 1,6 74kW 1996

jsem na tom podobně Luigi

mě to taky sem tam zaškube když ve městě na čtyčku a mám velice lehkou nohu na plynu.Ne sice tak moc jak tady popisuješ ale trochu škube.

A co se týče startování za studeného motoru tak to musím po nastarování trochu šlapat na plyn a při rozjezdu víc plynu a déle stát na spojce

Prosím tě hlavně dej vědět čím to bylo u tebe.

Já už netuším čím by to mohlo být.Hlavně mě ser.. ty ranní starty

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Jogin

No u tebe bych to tipoval, jestli si cistil krokac a vsechny filtry, tak na zapalovaci rampu a kabely, plus svicky bych jeste zkusil, potom uz zbejva spatnej tlak paliva , tim padem vadny cerpadlo

[upravil dne 10.9.07 Jogin]

už rok a něco mě to dělá od doby co jsem auti koupil.

Krokáč byl čištěný,všechny filtry,svíčky i kabely byli měněny.Ani diagnostika nic neukázala.

Otáčky nijak nekolísají,auti jezdí skvěle,žádné jiné problémy jen když je studené tak chcípe.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já a ranní starty to je taky věčná kapitola. Někdy je to v pohodě a někdy zase ne.. Chystám se objednat fungl nový krokový motorek tak jsem zvědavý jestli to bude fungovat. Pokud ne zkusím rampu. Svíčky nové, filtry taky, Výfuk OK takže pak už jen rampa nebo čerpadlo.. :nevim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...