Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Motor za studena netáhne P206 1,1i


pepee

Recommended Posts

mam pomerne zvalstni problem, da se s tim jezdit, ale pekne to otravuje! pri nastartovani za studena motor evidentne spatne tahne, otacky se trochu chveji, reakce na plyn je zpozdena, nekdy staci motor zahrat a zase jezdi normalne, jindy se bohuzel stane to, ze motor bezi na 3 valce a zahrati nezahrati vubec nepomaha, ale staci motor tipnout, hned nastartovat a bezi uplne bez problemu jak ma. kdyby melo stacit jenom zahrati, tak by podle me bezel chvili na tri valce, a pak by se (po zahrati) ctvrty sam chytnul ne?!

svicky jsou meneny, v tom problem neni, i kdyz mi prislo, ze bezprostredne po jejich vymene to zlobilo trochu v mensi intenzite, ale svickama to proste neni.

na tipcars jsem se docetl, ze u 206 odchazi zapalovaci civky a zapalovaci listy, nemuze to tim byt? ... mne spis prijde, ze jde o nejakou elektroniku, nejake cidlo nebo chyba v RJ, nemel jste nekdo podobny problem?

proste motory 1,1i a 1,4i, jinak to je rocnik 2004 po faceliftu, tam by udajne mela byt zapalovaci lista ok

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Marcel505

Kdyby ti odešla cívka, tak to ani nenatočíš, měnil jsi taky někdy zapalovací kabely? (aby třeba nebyl jeden nalomený).

Pak už klasicky: víčko rozdělovače, palec ...

1.1 motor v 206ke nemá zapaľovacie káble ani rozdeľovač.

Ak je cievka v prdeli dokáže narobiť riadne problémy, aj takéto :papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

svíčky nějake do Fr aut, prej bosch zlobi nebo co :)

esli to je civka, tak se mi to moc libit nebude, stoji 4500 :roll

umi tohle zjistit diagnostika?

uz to na diagnostice bylo, ale asi se zahratym moterem, takze vsechno OK

kdybych jim rekl, at to toci dalsi den rano za studena, objevi vubec diagnostika nejakou zavadu? motor bezi a kontrolka diagnostiky na palubce nesviti, staci nechat motor cca 5min bezet, zahreje se a uklidni se

na ty tri valce to bezi cca 1x ze tri startu, takze uprimne docela oser a podle me to nedela dobre ani motoru

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

skusal si pozerat ktory valec nebezi ked ti to robi?? Jak sa tam dostanes, tak skus vo chvili vytiahnut daktoru sviecku a zisti ci ti to robi vzdy na jednom valci a na ktorom, alebo zakazdym na inom :nevim , jak by to robilo na jednoom valci vzdy, nemohol by to byt aj vstrek spatny ? Nieco potodne som uz riesil, ale na inom aute (fiatebrave,bol to vstrek)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nazdar

Me to taky zastudena jede line. Ale jelikoz se studenej motor stejnak nema trapit, tak par metru jedu zlehka - pak se to prohreje a neni problem.

Ale na tri valce mi to snad nejede :o))) To bych mel poznat podle zvuku a pravidelnosti chodu. U me je zvuk vporadku, ale neakceleruje tak, jako kdyz je zahratej. Funguje mi to asi tak, ze nastartuju, rozjedu se, dam tam dvojku a drzim nohou porad stejnej plyn (asi v jedne tretine). Par metru (asi 100m) to zrychluje pozvolna a pak se to probere a na tu samou pozici plynu to zacne zrychlovat. Pokud chci zrychlit hned po startu, tak na plyn trochu vic zatlacim a motor se probere hned (nebo staci proturovat). Pri teplym startu zadnej problem neni. Tahle "lenivost" je jen u studenyho motoru a po stometrech je vse OK.

Jinak svicky jednotlive vytahovat nemuze - je tam rampa (jeden kus plastu). Takze bud vsechny, nebo zadnou. Zkus to rozebrat, prostriknout kontakty kontoxem. Procistit sání a klapku lihem (lih sprejem) a uvidis. U me to kratkodobe pomohlo (tak na mesic - pak se to znovu zasere olejem atd.) Podle me to dela vyrovnavani tlaku - zpetna vazba (hadicka od motoru pripojena na sani vzduchu). Jde tam trochu oleje a tim se to zasira. resenim by byla odchytavaci nadobka (oil catch), nebo filtrik.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě to dělá podobnou paseku jako tanagymu, tušim že se to tady už někde řešilo a výsledek nějaký výrobní šotek:nevim s palivovým čerpadlem a nebo cestou benzínu ke vstřikum :myslim. Tuším že to je nedostatkem benzínu v soustavě, tak se to i chová v mém případě, ale pokuď přidržím plynový pedál v úrovní jak při prvním stupni a řadim dvojku, tak to něškube, nebo mezi jedničkou a dvojkou dám meziplyn tak 1500-1800ot/min a taky to pomůže.:nevim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pokud to jede studeny na 4 valce, tak to taky cuka...to jsem nerekl, staci to tocit do 3000, coz je teda hnus a po nejaky chvili se to chytne...

Uz mnohokrat se mi stalo, ze jsem se rozjizdel pomalu, proste uplne normalne, ujel jsem cca 100metru, motor zacal bublat, netahnul vubec, otacky pri seslapnuti plynu padly na 500 z volnobehu, kdyz na to clovek dupnul jeste vic, tak se jakoby neco chytlo a ten motor vytocit na 3000, vic ne, ale auto neslo vubec rozjet, pri pomalym pousteni spojky se motor dusil. stacilo tipnout a hned nastartovat a najednou vsechno jelo jak ma! to je proste vec co, nechapu!

ze po tipnuti se stejnou teplotou se auto tvari, jako ze tezka pohoda a jede dal.

sem tam pozuruju i pri brutalnejsi akceleraci vykonovou diru, proste clovek prida plyn, hned se rozjizdi, nekam se cpe na hlavni a najednou to trochu skubne. slabsim autem jsem nikdy nejezdil, tak si rikam, esli to proste neni maloobjemovym motorem...ale podle me jde o jeden a ten samy problem

suma sumarum?!?!

vstrik (8000,-)

civka (4500,-)

cisteni sani (3000,-)

cerpadlo?

:roll

nechci byt sprosty, ale je to s prominutim k posrani! :myslim

[upravil dne 10.9.07 pepee]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, tak takovyhle problemy sem nemel.

Me to nejde do otacek jen pri studenym startu a kdyz dam plyn tak do poloviny rozsahu - to se rozjizdi pomalejc. Pokud na to po startu ale dupnu, tak to de uplne normalne. Cukani nemam nikdy - jen to nejede tak rychle do otacek. A jak rikam asi po 100m se to chytne samo. A dela to jen nekdy - treba dneska sem se na to soustredil a jak na potvoru to jelo hned na 100procent.

Jak rikam. Vsechno bych to procistil a zase slozil dohromady ---- pokud to nepomuze, tak bych zasel k peugeotum nebo ke znamymu servisakovy (abych mel jistotu, ze nezacnou vsechno zbytecne menit jen tak pro zabavu, aby si namastili kapsu - jak to v servisech normalne delaj. Nejdriv cloveka vystrasijou, vymeni pro jistotu vsechno co de a nauctujou si praci - zbytecnou)

A k tem sazbam cos tady napsal.

Sani si vycisti sam, vstriky nekupuj a civku si pujc od nekoho, komu to nedela :D:D:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak dnes rano si pro vuz prijela kriminalni policie, ze pry vuz pochazi z trestne cinnosti, a ze se z auta s timhle vin nasly airbagy a motor, takze je po prdeli, timhle jsem o ten poruchovej **** prisel, o problem mam sice min, ale v prdelli je 150.000 :grr

sbohem

[upravil dne 11.9.07 pepee]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: pepee

tak dnes rano si pro vuz prijela kriminalni policie, ze pry vuz pochazi z trestne cinnosti, a ze se z auta s timhle vin nasly airbagy a motor, takze je po prdeli, timhle jsem o ten poruchovej **** prisel, o problem mam sice min, ale v prdelli je 150.000 :grr

sbohem

[upravil dne 11.9.07 pepee]

Tak to je hnus:(, ale snad se to nějak vyjasní, od toho co jsi to koupil, třeba odstoupení od kupní smlouvy, každopádně bych to řešil s právnikem. 150 hadru na cestě jen tak nikdo nenajde.

Určitě ti přejí, ať z toho výjdeš úspěšně :papa :papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zijeme v cechach, tudiz ze zakona jakou si zaruku mas, ale je ti k hovnu. uz jsem se dozvedel blizsi informace. jde o nejakej usteckej gang, co kradl v drazdanech jenom P206, pak tahal legalni bouracky za par supu, prevaril z nich casti karoserie s vinkem, povymenovali, co se dalo a v tu chvili bylo auto legalni. kriminalisti rikali, ze bohuzel svar plechu od padelatele je mnohdykrat kvalitnejsi, jak z fabriky, ze jsou proste profici.

auto jsem kupoval z autobazaru FOX na libenskem ostrove (praha), podle me byl do podvodu zapojen i sam bazarnik, pac mi prislo, ze podle jmena z kupni smlouvy neslysi kriminaliste jmeno "jiri fryc" poprve. zmrdi pochazi z lokality varnsdorf - rumburk, do drazdan to meli bohuzel fakt kousek :nevim

jsem z prahy, prazky kriminalce prisla zadost od ustecky zabaveni techto vozidel, same P206 (jsou to vozy registrovany pouze v praze a ja byl prvni na rade):

6A3 7727 - VIN: VF32CHFXA43732592

6A2 3434 - VIN: VF32CKFWA43462422

7A2 9723 - VIN: VF32DNFUF43477301

6A3 7103 - VIN: VF32EKFWF42868282

6A2 0249 - VIN: VF32CKFWA43400461

buh vi, kolik jich nakradli dohromady a o kolika se jich jeste ani nevi

Co se tyce odkodneni, je situace jasna, pokud to nekdo nevi, tak poskozeny muze byt odskodnen od pachatele. a zlodeji nekradou, aby se mohli slastne divat na balik bankovek, ale aby si ty prachy uzili. takze ty penize tedka nemaj. odhaduju, ze skoda muze byt cca 5.000.000Kc a pokud maj lup z poslednich 4 aut, coz muze byt treba pulmilion, tak pochopitelne nemaj dost penez na to, aby nas vsechny odskodnili a v kriminale pracovat nebudou, aby vydelavali na cizi. takze pokud VUBEC nekdy neco dostanu, tak to bude maximalne 20.000 jako utecha, ale pry podle otce uz z tech penez neuvidim nikdy ani korunu. takze na hovno

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jeste maly dodatek, autem jsem jezdil 1,5 roku! takze docela pecka! cekal bych, ze na to prijdou driv

...jinak na moje auto narazili pri domovni prohlidce pachatelu...predpokladam, ze v nejaky stodole nasli z toho auta: motor, airbagy: 2x stropni, volantu (vsechny vystrileny, pac slo o totalku)

pokud si myslite, ze by toto tema stalo zverejnit i v jinych rubrikach a forech, klidne to tam samy poslete nebo mi reknete, popr. muzu doplnit i detaily

treba se najde nekdo z dalsich poskozenych ...

co se tyce pomsty...myslel jsem na to, napadlo me tem sracum usekat macetou pazoury, ale vysledek by byl ten, ze bych sel do kriminalu ja a ne oni, nekdy holt musi clovek premyslet racionalne

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 10 let později...

Nazdar chlapi. Otvírám téma z roku 2007 Netáhne motor. Mám problém s tím. že u studeného motoru P206, 1,1i, r.v. 1999 při zatáčení doleva se motor jakoby zahltí a netáhne. Pro chvíli až se rozdejchá, začne táhnout a vada se neprojevuje a motor pracuje normálně. Nevíte čím by to mohlo být?. Na závadě je nejhorší to, že je nahodilá a ani pravidelně po startu studeného motoru se neprojevuje. Je to jenom někdy. Bylo provedeno výměna palivového filtru, výměna svíček, prostříkání kontaktů snímačů a motor je po opravě rozvodů včetně zarovnání hlavy. Při normální jízdě se chyba neprojevuje. 

Máte na to nějaký názor? Dík

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...