Dave405 Odesláno 8. září 2007 Sdílet Odesláno 8. září 2007 Včera jsem podruhé všiml jedné věci. Když při jízdě projedu nějakou větší kaluží změní se chování motoru. Zvuk je takový hlubší a o něco míň to táhne, po chvilce to zase přestane. Na palubce žádná chyba nesvítí a ani diagnostika nic neukázala - vše v pořádku. Můj osobní názor na to je takový, že je nějaká skulina u lambda sondy a při vjetí do kaluže se na ní dostane voda, lambda sonda přehodnotí situaci a dá motoru impulz, ten pak míchá řidší směs (při neutrálu se při tomto stavu zvednou otáčky cca o 100). Tento stav přetrvává opravdu jen chvíli, tak 10s a pak je zase všechno v pohodě, zřejmě po ofoukání lambdy. Měl někdo podobný problém? Může to být opravdu tou lambdou? Ještě jsem sice na to nekoukal, ale servisák ma na to stejný názor. Ještě me napadly kontakty a konektory, které jsou vespod motoru, ale nevím no. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Přema Odesláno 8. září 2007 Sdílet Odesláno 8. září 2007 Já mám spíše opačnou zkušenost,za deště jede auto daleko líp....ale to je ve směs známé,když víc vlhčí vzduch tak tím pádem víc kyslíku a proto to líp jede.... ale s tím tvojim problémem nemám zkušenost...:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 8. září 2007 Sdílet Odesláno 8. září 2007 Původně zaslal: Přema Já mám spíše opačnou zkušenost,za deště jede auto daleko líp....ale to je ve směs známé,když víc vlhčí vzduch tak tím pádem víc kyslíku a proto to líp jede.... ale s tím tvojim problémem nemám zkušenost...:myslim Přesně tak !! Nemožné, že by se ti dostala někam voda? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kdo Odesláno 8. září 2007 Sdílet Odesláno 8. září 2007 Původně zaslal: Přema ,když víc vlhčí vzduch tak tím pádem víc kyslíku a proto to líp jede.... trošku tě poopravím. Ve vlhkém vzduchu není víc kyslíku, ale....vlhka , tedy motor pracuje nepatrně v režimu, jako při vstřikování vody - už za války známý booster výkonu v leteckých motorech. Ověřeno na MB 1100, kdy jela s přívěsem jako z praku, ale ráno už se nenastartovalo - prasklé těsnění pod hlavou a motor si srkal vodu, která ho ale přes noc zalila. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Přema Odesláno 8. září 2007 Sdílet Odesláno 8. září 2007 Jo jo je to spíše takhle vlhko ochlazuje vzduch a čím menší teplota vzduchu tak více kyslíku..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mifa Odesláno 8. září 2007 Sdílet Odesláno 8. září 2007 Nejsem chemik odborník,ale myslím,že je ve vzduchu víc jak H tak O teda co si pamatuju tak vodíku a kyslíku a obě složky když se teplem rozloží tak podporují proces hoření.Ale nekamenujte,jestli nemám pravdu,to je lajcký názor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 8. září 2007 Sdílet Odesláno 8. září 2007 Původně zaslal: Dave405 Včera jsem podruhé všiml jedné věci. Když při jízdě projedu nějakou větší kaluží změní se chování motoru. Zvuk je takový hlubší a o něco míň to táhne, po chvilce to zase přestane. Na palubce žádná chyba nesvítí a ani diagnostika nic neukázala - vše v pořádku. Můj osobní názor na to je takový, že je nějaká skulina u lambda sondy a při vjetí do kaluže se na ní dostane voda, lambda sonda přehodnotí situaci a dá motoru impulz, ten pak míchá řidší směs (při neutrálu se při tomto stavu zvednou otáčky cca o 100). Tento stav přetrvává opravdu jen chvíli, tak 10s a pak je zase všechno v pohodě, zřejmě po ofoukání lambdy. Měl někdo podobný problém? Může to být opravdu tou lambdou? Ještě jsem sice na to nekoukal, ale servisák ma na to stejný názor. Ještě me napadly kontakty a konektory, které jsou vespod motoru, ale nevím no. Myslím že budeš mít jinej problem, hadice sání je vyvedena do levého podběhu a je dost nízko, myslím že si nasaješ rozprášenou vodu z kaluže do filtru a filtr se vodou ucpe, proto se sníží výkon než voda vylítá z filtru. I ta změna zvuku tomu odpovídá. Ale muže to být klidně něco jinýho, ale k Lambdě se ta voda nejspíš nedostane. Pozor při hlubší louži, mohlo by se stát že si motor cucne vodu a zaplaví se. [upravil dne 8/9/07 Radek Hurvajz] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pinďa Odesláno 8. září 2007 Sdílet Odesláno 8. září 2007 Původně zaslal: Radek Hurvajz Původně zaslal: Dave405 Včera jsem podruhé všiml jedné věci. Když při jízdě projedu nějakou větší kaluží změní se chování motoru. Zvuk je takový hlubší a o něco míň to táhne, po chvilce to zase přestane. Na palubce žádná chyba nesvítí a ani diagnostika nic neukázala - vše v pořádku. Můj osobní názor na to je takový, že je nějaká skulina u lambda sondy a při vjetí do kaluže se na ní dostane voda, lambda sonda přehodnotí situaci a dá motoru impulz, ten pak míchá řidší směs (při neutrálu se při tomto stavu zvednou otáčky cca o 100). Tento stav přetrvává opravdu jen chvíli, tak 10s a pak je zase všechno v pohodě, zřejmě po ofoukání lambdy. Měl někdo podobný problém? Může to být opravdu tou lambdou? Ještě jsem sice na to nekoukal, ale servisák ma na to stejný názor. Ještě me napadly kontakty a konektory, které jsou vespod motoru, ale nevím no. Myslím že budeš mít jinej problem, hadice sání je vyvedena do levého podběhu a je dost nízko, myslím že si nasaješ rozprášenou vodu z kaluže do filtru a filtr se vodou ucpe, proto se sníží výkon než voda vylítá z filtru. I ta změna zvuku tomu odpovídá. Ale muže to být klidně něco jinýho, ale k Lambdě se ta voda nejspíš nedostane. Pozor při hlubší louži, mohlo by se stát že si motor cucne vodu a zaplaví se. [upravil dne 8/9/07 Radek Hurvajz] Ano je v podběhu. Podívej se na tu hadici pozice 6 (já měl popraskaný povrch popraskanou) a za deště mi to taky blblo. [upravil dne 8/9/07 Pinďa] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.