Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Otáčky


rodov

Recommended Posts

Původně zaslal: rodov

Mám jednu otázku,daji se zvýšit volnoběžné otáčky pokud je motor studený,po zapnuti světel chcípne.Po ohřáti ne. Mechanicky na plynovem lanku je to hodně,studeny dobrý,zahřáty zvýšené.P 205,44kW,r.v.90,1,1l.Dík.

nemá tohle náhodou manuální sytič? jestli ne tak ti nefunguje automatika sytiče... opravou to vyřešíš :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no já když to mám studený tak otáčky mám kolem 1500. a to díky tomu že na škrtící klapku tlačí ten vyjížděcí trn.

Zkus ho odpojit a připojit a zapnout klíčky. měl by se trochu vysunout, a jestli se ani nehne tak to bude asi ko. A to čidlo teploty vody si dal nový??:myslim

[upravil dne 8.9.2007 vinorak]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: vinorak

no já když to mám studený tak otáčky mám kolem 1500. a to díky tomu že na škrtící klapku tlačí ten vyjížděcí trn.

Zkus ho odpojit a připojit a zapnout klíčky. měl by se trochu vysunout, a jestli se ani nehne tak to bude asi ko. A to čidlo teploty vody si dal nový??:myslim

[upravil dne 8.9.2007 vinorak]

Je to přesně tak, pokud se ti nehejbe ten vyjížděcí elektronickej trn, tak ti nefunguje elektronickej sytič a niní divu, že to chcípe.;):papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sytič manuální nemám,je to automatika.Jsem asi vedle,ale to myslíte vlastně krokový motorek.Ten když odpojím a pak zapojím,vysune se.Jinýho mě nenapadá.Jinak čidlo na vodě jsem vyměnil,motor lepší beží a ani to tolik neškube,jen ho musím tak minutu nechat běžet a pak neškube,(nerosvěcet světla-chcípne)když bych vyjel hned,tak bude cukat a chcípat při vyšlápnutí spojky před křižovatkou.Po zahřátí už ne.Jen ty volnoběžné otáčky se mi zdají malé,kolik vlastně mají být volnoběžné otáčky?Jinak vyblikání chyb je 12,41,11,to by mělo být všechno v pořádku.Modul jsem taky vyměnil,ještě před čidlem,tam nebylo žádné zlepšení.(špatně chytal,běžel nepravidelně,cukal a chcípal)Vyblikáním chyb to házelo pokaždé něco jiného12,41,21,23,31,33,53,11.Už si to ani nepamatuju.Ty chybné kódy je různě měnily nebyly všechny najednou.Jinak kostra je vyčištěná.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo je to ten krokovej motorek. Zkoušel si rozebrat potenciometr? ja ho tudle otevřel a ty odporový dráhy byly dost mastný tak sem to očistil technickym benzínem. a příde mi že za studena to líp reaguje. dřív se mi stávalo, že motor jakoby na sekundu přestal přidávat. něco jako když ti u fichtla dochází benzín:D

jo a ty otáčky mají být 850. já je mám tak většinou 900 někdy i trochu míň. za studena tak 1200 až 1500

[upravil dne 8.9.2007 vinorak]

[upravil dne 8.9.2007 vinorak]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Potenciometr jsem měl venku několikrát,čistil jsem ho,zdá se mi v pohodě,dráhy vydřený nejsou,jen ten jezdec co je na klapce se mi moc nezdá.Ty vrchní kartáčky.Mám to nafocený,ale nevím jak se to jsem na fórum dává,pokud by mi někdo napsal mail,pošlu to obratem aby to zkouknul.Už jsem uvažoval,že budu shánět auto na přestavbu,ale stejně mi to nedá,stále se v tom hrabu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ty fotky zmenši třeba v malování.;)

Jinak ten krokáč se po opětovným zapojení vysune, ale jak?? Když ráno přijdeš k autu a dáš klíček do polohy před startem (zavrčí palivová pumpa), tak se ten krokáč musí vysunout tak, že až posune plyn. Pokud se vysune tak, že mezi plynem a koncem krokáče je mezera, tak je něco špatně.

Jo a kontroloval jsi uhlík co tlači na palec v rozdělovači? Když jsem ho měl já pryč, tak to ani skoro nestartovalo a studený chcípalo, ale ohřátý to kupodivu jelo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem dnes na ten krokáč kouknul,po zapnutí klíčku se vysune a přiotevře klapku.Teď jde o to,jestli tohle udělá pokaždé,zítra až bude o trochu víc času ho vymontuju a vyčistím-pro jistotu.Taky zkusím zmenšit ty fotky potrenciometru a dám to jsem na posouzení.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, čím je větší zima, tím ten krokáč otevře plyn víc. U studenýho motoru ho musí otevřít vždycky, ale když je motor ohřátej, tak ho neotvírá vůbec.

Při tom čištění si dej velkýho bacha na ty umělohmotný packy, rády totiž praskaj.

[upravil dne 9/9/07 Vopičí]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem dnes zkoušel vymontovat ten krokáč.Nepovedlo se mi ho vymontovat.Vždy jeden torx je stržený,jak na uchycení samotného motorku,tak i na té plechové přírubě co je na ní motorek přidělaný.Zkoušel jsem ho jestli chodí,alespoň tak jak je tam.Po lehkém zatlačení se zasune a pak po uvolnění se vysune.Zkoušel jsem to několikrát,nikdy se nezadrhl,chodí lehce.Jen jsem si všimnul,že na doraz klapky,který je nahoře klapka nedosedne.(namyslím ten trn co je dole,tam sedí)Dá se taky mechanicky doštelovat(zašroubovat).Jsou tam tak cca 3mm.To je normální?Stejně se budu snažit nějak ten krokáč dostat ven,pro jistotu.Pokud to dopadne,podívejte se na ty fotky potencimetru.

post-0-14109596422885_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: rodov

Tak jsem dnes zkoušel vymontovat ten krokáč.Nepovedlo se mi ho vymontovat.Vždy jeden torx je stržený,jak na uchycení samotného motorku,tak i na té plechové přírubě co je na ní motorek přidělaný.Zkoušel jsem ho jestli chodí,alespoň tak jak je tam.Po lehkém zatlačení se zasune a pak po uvolnění se vysune.Zkoušel jsem to několikrát,nikdy se nezadrhl,chodí lehce.Jen jsem si všimnul,že na doraz klapky,který je nahoře klapka nedosedne.(namyslím ten trn co je dole,tam sedí)Dá se taky mechanicky doštelovat(zašroubovat).Jsou tam tak cca 3mm.To je normální?Stejně se budu snažit nějak ten krokáč dostat ven,pro jistotu.Pokud to dopadne,podívejte se na ty fotky potencimetru.

Když na krokáč zatlačíš, tak je normální, že zaleze a vysune se, až když pustíš plyn.

Taky když hejbeš s tím plynem a klíček je v poloze před startem, tak by mělo bejt slyšet cvakání relátka (já to relátko mám před řidičem v prostoru motoru kousek od tlumiče v černý plastový krabičce).

To že klapka nedosedne na doraz klapky je normální jen u studenýho motoru (mezera podle teploty tak 4mm, s ohříváním motoru se zmenšuje). U pořádně prohřátýho motoru musí klapka dosednout a mezera je pak naopak dole mezi krokáčem a klapkou.

Jinak ten potenciometr je ještě celkem dobrej, aspoň teda podle mě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dík za zhodnocení toho potenciometru,relátko mi tam taky spíná,mám ho na stejným místě.S tím krokáčen jsem chtěl jen vyzkoušet jestli někdy třeba nezůstane viset,ale pokaždé se vysunul stejně.Tak by měl být snad v pořádku.Jak jsem psal,ale stejně se ho budu snažit nějakým způsebem rozdělat,i když nějaký "opravář" strhnul torxy.Co jsem odhadoval otáčky na sytič,viděl bych to tak po nastartování maximálně na 1000 otáček,po zahřátí tak 400 až 500.Motor se jen převaluje.Je to jen odhad.Zkusím mechanicky ještě jenou zvednou otáčky na lanku o jeden zarážku,pořádně prohřát a uvidí se.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...