roxbury7 Odesláno 7. září 2007 Sdílet Odesláno 7. září 2007 zdravím. 406 mám necelý mesiac,ale stále som neprišiel na to čo znamenajú pri štarte guličky a čiarky medzi budíkmi na digitálnom paneli. viete poradit?? a ešte by som sa chcel opýtat či sa dajú stabilizačné tyčky vymenit aj doma "na kolene" resp. či to je obtiažne vymenit ich?? dakujem za odpoved... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trundik Odesláno 7. září 2007 Sdílet Odesláno 7. září 2007 jestli ty "guličky a čiarky" nebudou ukazatel stavu oleje - mě se to v 307 objevuje na místě počítadla kilometrů, ovšem jendou mi to ukazuje že je plno, pak zas prázdno, pak zas plno - takže se raději dívám na stav oleje klasickou cestou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blizzard Odesláno 7. září 2007 Sdílet Odesláno 7. září 2007 tak jak říká Trundík. Je to ORIENTAČNÍ měrka oleje tyčky stabilizátorů jdou dělat doma (dělali jsme 306) ale možná že se na to bude muset šáhnout bruskou jako v našem případě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
roxbury7 Odesláno 7. září 2007 Autor Sdílet Odesláno 7. září 2007 dík za odpovede . myslel som že to bude asi stav baterie. dík za pomoc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 7. září 2007 Sdílet Odesláno 7. září 2007 Po výměně "tyček" je nutné zajet na geometrii - abys nedopadl jako onehdá JirkaP Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
roxbury7 Odesláno 7. září 2007 Autor Sdílet Odesláno 7. září 2007 a co sa mu stalo... automaticky sa rozladi geometria?? tak dík dám na to pozor..... zdalo sa mi že zadok mi trošku "plave" tak to musím dat dokopy. inak včera som menil bateriu . bola tam povodná z výroby - mala 6.5 roku. nápne mám vymenené a autíčka šlape jak hodinky a to som chcel kupovat alfu romeo.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ticcino Odesláno 7. září 2007 Sdílet Odesláno 7. září 2007 Technická poznámka (dotazového typu): Dělat geometrii znamená doladit sbíhavost, což se provádí regulací délky spojovacích tyčí mezi řízením a kulovými klouby. Ovšem to jde jen u předních kol. Ostatní parametry (odklon, záklon) se seřídit nedají, ne? A u zadní nápravy nejde seřídit nic, jelikož je pevná, ne? Nebo se pletu? Seřízením mám na mysli seřízení, nikoliv rovnání na stolici a podobné drsňárny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 7. září 2007 Sdílet Odesláno 7. září 2007 u predni spojovacich tycek geometrie neni nutna, ta se dela pouze pri vymene vodorovnych spojovacich tycek na zadni naprave Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
roxbury7 Odesláno 7. září 2007 Autor Sdílet Odesláno 7. září 2007 jj nevedel som . dík za trpezlivost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 7. září 2007 Sdílet Odesláno 7. září 2007 Původně zaslal: Ticcino Technická poznámka (dotazového typu): Dělat geometrii znamená doladit sbíhavost, což se provádí regulací délky spojovacích tyčí mezi řízením a kulovými klouby. Ovšem to jde jen u předních kol. Ostatní parametry (odklon, záklon) se seřídit nedají, ne? A u zadní nápravy nejde seřídit nic, jelikož je pevná, ne? Nebo se pletu? Seřízením mám na mysli seřízení, nikoliv rovnání na stolici a podobné drsňárny. Se teda pleteš, zadní náprava je u 406 natáčecí a na vodorovné tyčce je excentr na seřízení geometrie;) Odklon a záklon se seřídit dá taky, musí se přidat nebo ubrat podložky [upravil dne 7/9/07 Radek Hurvajz] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Přema Odesláno 7. září 2007 Sdílet Odesláno 7. září 2007 Původně zaslal: Radek Hurvajz Původně zaslal: Ticcino Technická poznámka (dotazového typu): Dělat geometrii znamená doladit sbíhavost, což se provádí regulací délky spojovacích tyčí mezi řízením a kulovými klouby. Ovšem to jde jen u předních kol. Ostatní parametry (odklon, záklon) se seřídit nedají, ne? A u zadní nápravy nejde seřídit nic, jelikož je pevná, ne? Nebo se pletu? Seřízením mám na mysli seřízení, nikoliv rovnání na stolici a podobné drsňárny. Se teda pleteš, zadní náprava je u 406 natáčecí a na vodorovné tyčce je excentr na seřízení geometrie;) Přesně tak.....tyčky mají exentrické šrouby a podle natočení šroubů se seřizuje geometrie......:o tak jak psal Radek [upravil dne 7-9-07 Přema] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ticcino Odesláno 8. září 2007 Sdílet Odesláno 8. září 2007 Aha, díky za poučení. A to mají takhle všechna auta nebo jen 406? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Přema Odesláno 8. září 2007 Sdílet Odesláno 8. září 2007 406tka určo ale jak to mají jiné automobilky a modely tak to fakt nevím.....možná někdo napíše kdo to ví.....:myslim:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 8. září 2007 Sdílet Odesláno 8. září 2007 Původně zaslal: Ticcino Aha, díky za poučení. A to mají takhle všechna auta nebo jen 406? Peugeot 306 a 406 má nápravu natáčecí, ostatní Peugeoti nevim, natáčení zadní nápravy není příliš rozšířené ale postupem času se to více rozšiřuje. Jinak geometrie zadní nápravy se dělá u všech aut, dokonce i u Škody 105 se geometrie zadní nápravy seřizovala;) [upravil dne 8/9/07 Radek Hurvajz] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alek Odesláno 10. září 2007 Sdílet Odesláno 10. září 2007 Původně zaslal: Trundik jestli ty "guličky a čiarky" nebudou ukazatel stavu oleje - mě se to v 307 objevuje na místě počítadla kilometrů, ovšem jendou mi to ukazuje že je plno, pak zas prázdno, pak zas plno - takže se raději dívám na stav oleje klasickou cestou. Mě 1 z 50 nastartování se to nějak poblázní a stav oleje ukazuje uplné minimum.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomášik Odesláno 10. září 2007 Sdílet Odesláno 10. září 2007 No mňa tento týždeň čaká výmena práve tých vodor. tyčiek na zad. náprave. Problém je, že som na tom teraz dosť biedne s financiami, tak by som si tú geometriu rád ušetril. Dotaz je - spravím veľkú blbosť, keď spravím na excentri proste risku a nastavím geometriu po výmene na rovnakú úroveň, ako bola pôvodne? Tú zadnú nápravu som už pozeral niekoľkokrát - ako vlastne funguje to natáčanie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Péťa Odesláno 10. září 2007 Sdílet Odesláno 10. září 2007 Geometrie uz neni tak velka investice. Urcite se vyplati, usetris pak napr. na pneumatikach. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomášik Odesláno 10. září 2007 Sdílet Odesláno 10. září 2007 Původně zaslal: Peta Geometrie uz neni tak velka investice. Urcite se vyplati, usetris pak napr. na pneumatikach. No v našich zemepisných šírkach to máš za 1.500,-. Keď počítam 2.000,- za tyčky, 500,- za výmenu, tak to bude dokopy slušná pálka... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 10. září 2007 Sdílet Odesláno 10. září 2007 Původně zaslal: Tomášik Původně zaslal: Peta Geometrie uz neni tak velka investice. Urcite se vyplati, usetris pak napr. na pneumatikach. No v našich zemepisných šírkach to máš za 1.500,-. Keď počítam 2.000,- za tyčky, 500,- za výmenu, tak to bude dokopy slušná pálka... Vymenuj jen tu tycku, ktera ma opravdu vuli! Nemusis menit par. Geometrie je pak nutna. Jinak ohoblujes pneumatiky a nic neusetris, akorat skoncis v prikope. (Ja rad setrim, ale na tomto nelze!) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomášik Odesláno 10. září 2007 Sdílet Odesláno 10. září 2007 Původně zaslal: P607Olda Původně zaslal: Tomášik Původně zaslal: Peta Geometrie uz neni tak velka investice. Urcite se vyplati, usetris pak napr. na pneumatikach. No v našich zemepisných šírkach to máš za 1.500,-. Keď počítam 2.000,- za tyčky, 500,- za výmenu, tak to bude dokopy slušná pálka... Vymenuj jen tu tycku, ktera ma opravdu vuli! Nemusis menit par. Geometrie je pak nutna. Jinak ohoblujes pneumatiky a nic neusetris, akorat skoncis v prikope. (Ja rad setrim, ale na tomto nelze!) To sa mi zasa zdá blbosť. Podľa toho, ako tie tyčky vyzerajú sú ešte pôvodné. A mám teraz vymeniť jednu, spraviť geometriu a má mi za pol roka rachotať druhá a potom zasa geometriu, to už to radšej spravím všetko naraz. A tých 1.500,- teda asi obetujem, podľa toho, čo píšete na tom neušetrím a zjavne mi nič iné neostáva. Bol to len taký nápad s tými riskami. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.