Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

silnější motor


Sirael

Recommended Posts

Do 106ky se davaly motory rady TU a 1,9d je rada XU a ten je si myslim moc siroky na to aby se tam vlezl. Ale mozna by tam slo 1,4 HDi, takze jestli mas zbytecnou spoustu penez tak to zkus.

A jak zvetsit vykon motoru? U holeho diesela bez turba jen velmi tezce. Slo by tam dat nytro, ale nevim jak tam v tu chvili k tomu jeste dostat vic nafty, takze moznost ciste teoreticka. A nebo pridelat turbo, intercooler, nove sani, jine cerpadlo, lehce upravi vyfukove svody a hlavne snizit kompresni pomer, bud kratsi ojnice nebo nizsi pisty.

No a pak uz jen jezdit a cekat co se posere nejdriv, jestli ojnice skrz blok ven a nebo hlava .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:D:D:D:D:D:D:D

že by eště off road a ....... taky fantomas měl vychytaný úpravy :D:D:D:D:D

Ne, vážně, ten motor mě zajímá čistě teoreticky, jestli je nějaká možnost a jak vidím, sice je , ale Nitro teda určitě ne, a verze :

No a pak uz jen jezdit a cekat co se posere nejdriv, jestli ojnice skrz blok ven a nebo hlava

to asi taky ne :D:D:D

jinak: velice příjemná úprava 5-ti dvéřové verze

http://www.ecosse-peugeot.co.uk/show_product.asp?id=207

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ciste teoreticky: klasicka cesta jako u benzina: jiny vzduchovy filtr,zajistit k nemu privod studeneho vzduchu, v sani zarovnat vsechny prechody a vylestit kanaly v hlave. Vyhodit katalyzator . A pak pridat na cerpadle naftu aby ty upravy mely smysl.

Druha rada uprav: lehce snizit hlavu, dat jinou vacku, odlehcit setrvacnik, jine vyfukove svody.

To vse ti vykon prida ale nebude to u toho diesela nic moc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je fakt, TU a XU je bez vetsich problemu zamenitelne, vse je dano tremi montaznimi body a k nim vedou drzaky silentbloku a ty maji vsude jinou delku. Uz motor v moji 106 TU5JP4 je tak siroky(nebo spis dlouhy),ze vymenit rozvody je skutecne zazitek. No a dat tam XUD7 nebo XUD9, si myslim ,je bez upravy skeletu nemozna vec. Motory rady XU a TU jezdi zaroven treba ve 206 (ber ze DW8 je modifikovana XUD9) a drzak motoru pravy horni je treba u 1,4i ve 206ce delsi nez ve 106.Myslim vzdalenost blok-nosnik.

Je to jen muj nazor, ale kdyby to slo,tak uz by asi po svete nejaka 106 Mi 16 aaaneebooo T16 jezdila. Ale zatim jsem o tom neslysel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no je pravda, ze treba 1,4 TU je ve 205ce dost malej, ale XU 1,6 a 1,9 je stejne velky, akorat je tam mezikus mezi vanou a blokem, kterej vyrovnava jinak udelanou kliku..... MI16 do 205ky narvat jde, ze jo. tak nevim, proc by nemohl o do 106. vzdyt je to skoro to samy.... A ze tu neni 106 T16? mozna je to tim, ze je trosku jinak udelanej myslim, ze ten spodni silentblok...a taky kvuli turbu se to tam mozna nevejde..... A mozna i prave pro tu delku motoru se tam endav ami16 :( chtelo by to nejak vykoumat. ale kdyz vezmes, ze s16 se vlastne Mi16, tak nevidim duvod to nedokazat....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...