Přejít na obsah
Sirael

silnější motor

Recommended Posts

clovece co vymyslas kraviny ?? :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Daj tam 1,6 16 V zo 106tky a mas vystarane :-)))):D:D:D , potom nova riadiaca jednotka , nove brzdy , nova naprava a hned ta to prejde :D:D a este samozrejme nova skrina :D

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Do 106ky se davaly motory rady TU a 1,9d je rada XU a ten je si myslim moc siroky na to aby se tam vlezl. Ale mozna by tam slo 1,4 HDi, takze jestli mas zbytecnou spoustu penez tak to zkus.

A jak zvetsit vykon motoru? U holeho diesela bez turba jen velmi tezce. Slo by tam dat nytro, ale nevim jak tam v tu chvili k tomu jeste dostat vic nafty, takze moznost ciste teoreticka. A nebo pridelat turbo, intercooler, nove sani, jine cerpadlo, lehce upravi vyfukove svody a hlavne snizit kompresni pomer, bud kratsi ojnice nebo nizsi pisty.

No a pak uz jen jezdit a cekat co se posere nejdriv, jestli ojnice skrz blok ven a nebo hlava .

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

:D:D:D:D:D:D:D

že by eště off road a ....... taky fantomas měl vychytaný úpravy :D:D:D:D:D

Ne, vážně, ten motor mě zajímá čistě teoreticky, jestli je nějaká možnost a jak vidím, sice je , ale Nitro teda určitě ne, a verze :

No a pak uz jen jezdit a cekat co se posere nejdriv, jestli ojnice skrz blok ven a nebo hlava

to asi taky ne :D:D:D

jinak: velice příjemná úprava 5-ti dvéřové verze

http://www.ecosse-peugeot.co.uk/show_product.asp?id=207

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Ciste teoreticky: klasicka cesta jako u benzina: jiny vzduchovy filtr,zajistit k nemu privod studeneho vzduchu, v sani zarovnat vsechny prechody a vylestit kanaly v hlave. Vyhodit katalyzator . A pak pridat na cerpadle naftu aby ty upravy mely smysl.

Druha rada uprav: lehce snizit hlavu, dat jinou vacku, odlehcit setrvacnik, jine vyfukove svody.

To vse ti vykon prida ale nebude to u toho diesela nic moc.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

No chlapci si do 205 rvali motor z Mi 405, tak myslim, že při troše snahy by i do 106 šlo lecos, ale v našich podmínkách bude asi jednodušší a levnejší koupit si rovnou pěkně našlapanou 106 a prodat co máš.

[Editován dne 17/10/03 vector]

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

David S16: To ze se tam nevejde XU je blabol... Ty motory jsou tak udelany,aby se nemusela menit konstrukce skeletu. Ty motory jsou co se montaznich bodu naprosto zamenne....vsechny XU a TU

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

To je fakt, TU a XU je bez vetsich problemu zamenitelne, vse je dano tremi montaznimi body a k nim vedou drzaky silentbloku a ty maji vsude jinou delku. Uz motor v moji 106 TU5JP4 je tak siroky(nebo spis dlouhy),ze vymenit rozvody je skutecne zazitek. No a dat tam XUD7 nebo XUD9, si myslim ,je bez upravy skeletu nemozna vec. Motory rady XU a TU jezdi zaroven treba ve 206 (ber ze DW8 je modifikovana XUD9) a drzak motoru pravy horni je treba u 1,4i ve 206ce delsi nez ve 106.Myslim vzdalenost blok-nosnik.

Je to jen muj nazor, ale kdyby to slo,tak uz by asi po svete nejaka 106 Mi 16 aaaneebooo T16 jezdila. Ale zatim jsem o tom neslysel.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

A to jsem uplne zapomel ze XU je sklonene vzad a tam by to asi taky moc neslo pres torpedo.

Nejak mi to vrta hlavou, 106 Mi 16 a stary model a dozadu bych si dal nalepku Diesel Inside a vsichni by cumeli a 0-100 tak za 6s .............Sakra, musim to zkontrolovat, mozna nemam pravdu.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

no je pravda, ze treba 1,4 TU je ve 205ce dost malej, ale XU 1,6 a 1,9 je stejne velky, akorat je tam mezikus mezi vanou a blokem, kterej vyrovnava jinak udelanou kliku..... MI16 do 205ky narvat jde, ze jo. tak nevim, proc by nemohl o do 106. vzdyt je to skoro to samy.... A ze tu neni 106 T16? mozna je to tim, ze je trosku jinak udelanej myslim, ze ten spodni silentblok...a taky kvuli turbu se to tam mozna nevejde..... A mozna i prave pro tu delku motoru se tam endav ami16 :( chtelo by to nejak vykoumat. ale kdyz vezmes, ze s16 se vlastne Mi16, tak nevidim duvod to nedokazat....

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×