vasek1 Odesláno 6. září 2007 Sdílet Odesláno 6. září 2007 Běží na prví otočeni klíčku na minimum ,poté už neběží,až kdyš sepne termostat. Je to normální.Dřív jsem měl 405 a tam se to tak nechovalo.Relátka jsem vyměnil i jsem skoušel řídící jednotku pod blatníkem.Žádná změna.Už si nevím rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alek Odesláno 10. září 2007 Sdílet Odesláno 10. září 2007 Normální to bohužel není! Zkoušels jiné čidlo teploty....? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vasek1 Odesláno 10. září 2007 Autor Sdílet Odesláno 10. září 2007 Nezkoušel,kde ho najdu.Jakou má barvu konektoru.....Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alek Odesláno 11. září 2007 Sdílet Odesláno 11. září 2007 Původně zaslal: vasek1 Nezkoušel,kde ho najdu.Jakou má barvu konektoru.....Díky Jaký máš auto a typ motoru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vasek1 Odesláno 11. září 2007 Autor Sdílet Odesláno 11. září 2007 Peugeot 406 1,8 rok 96 zatim díky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alek Odesláno 12. září 2007 Sdílet Odesláno 12. září 2007 Raději nechám na majitelých benzínu, nechť Ti písnou....mám diesel:( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stalmik Odesláno 12. září 2007 Sdílet Odesláno 12. září 2007 čidla teploty jsou okolo termostatu. Zelené je čidlo teploty chladící kapaliny a funguje při studeném motoru jako sytič. modré je čidlo na budík na přístojovku. A hnědé myslim na klima. To já tam nemám. Další čidlo je třeba na chladiči a má modrou barvu a to v mém případě spíná saharu.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vasek1 Odesláno 12. září 2007 Autor Sdílet Odesláno 12. září 2007 Zelené jsem proměřoval ,dle návodu a tabulky s hodnotama.Našel jsem i konektor kruhový pod baterkou mam tam dva ,vede k řídící jednotce,byl celej zelenej.Tak jsem ho očistil a myslel jsem si že mam po starostech.Jenže je to pořád stejný.Na první otočení klíčku jedou obě sahary na minimum.Tak se skusim podívat na to čidlo ,jestli ho tam mam.A nemohlo by to dělat čidlo od klimi.Žádné hodnoty na měření ,ale nemam.Tak to ,skusim a zase se ozvu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vasek1 Odesláno 13. září 2007 Autor Sdílet Odesláno 13. září 2007 Už to běží jak má.Nějakej umělec to propojil s vnitřní ventilací a pěkně natvrdo.Běží až po ohrátí motoru přes 100° .Náhodou jsem tam našel navíc kabel,který nebyl origo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vasek1 Odesláno 14. září 2007 Autor Sdílet Odesláno 14. září 2007 Akorát jsem zjistil jak to bylo propojené s vnitřní ventilací,tak když to odpojim tak nejde ani klima.Ten kabel navíc vede z pod pojistkovou skříní s prazdného konektoru u relátek,k ventilátoru.Pak vše běží ,ale zase běží sahary na první otočení klíčku.Tak nevím co stím .Asi to elektrikáři.Nebo bubu muset někoho z rodiny požádat aby dojel na měření ke specialistům.:( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vasek1 Odesláno 14. září 2007 Autor Sdílet Odesláno 14. září 2007 Pořád nemužeme najít pojistky u spolujezdce .Mělo by tam být dvanác pojistek.I od vnitřní ventilace s hodnotou 40. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.