hrobak Odesláno 16. říjen 2003 Sdílet Odesláno 16. říjen 2003 Dobry den, muzete mi nekdo prosim rict co obnasi vymena nahonu tachometru. Prestal mi jit tachometr (asi po 20min. chrceni). Predpokladam, ze bude spatny nahon. Prosim pomozte Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gotrek Odesláno 16. říjen 2003 Sdílet Odesláno 16. říjen 2003 Možná Ti jen vypadlo lanko. Pak Tě to bude stát jen trochu obratnosti a trpělivosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cidas Odesláno 16. říjen 2003 Sdílet Odesláno 16. říjen 2003 Mám už dlouho stejný problém Nevim ani kudy k náhonu... a hlavně pořád nemám ten nový náhon... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gotrek Odesláno 29. říjen 2003 Sdílet Odesláno 29. říjen 2003 Kudy k náhonu? No na straně tachometru musíš vyndat přístrojovku a krom spousty el. konektorů tam bude trčet náhon - ten tudy i vytáhneš. No a z druhé strany musíš do motorového prostoru a pak vnořit ruku až po rameno dovnitř (podél motoru na straně řidiče). Když Ti někdo v autě zatahá za náhon, tak určitě poznáš který to je... [Editován dne 30/10/03 Gotrek] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cidas Odesláno 2. listopad 2003 Sdílet Odesláno 2. listopad 2003 prosím naléhavě o radu.... dnes jsem se pokusil náhon vyndat, s negativním výsledkem... Můžete mi prosím někdo popsat jak to tam drží? Je tam nějakej šroubek či jiná pojistka proti tomu vytažení.... fakt tam skoro nevidim. A ještě jeden dotaz: jsou náhony z vozidel P 205 kompatibilní mezi jednotlivými typy motorů??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gotrek Odesláno 3. listopad 2003 Sdílet Odesláno 3. listopad 2003 Nejsem si jistej, přeptám se... (dělali jsme to onehdy s otcem a u motoru se š?áral on). Nevím, ale jestli není rozdíl mezi uchycením u 205 a 405, snad ne... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cidas Odesláno 3. listopad 2003 Sdílet Odesláno 3. listopad 2003 to Gotrek: Ok, zeptej se mi. Já tam totiž pořádně nevidim a jestli je to tam jenom nasazený tak je to OK, ale nerad bych tam právě něco urval... Nejsem moc manuálně zručný :D Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gotrek Odesláno 4. listopad 2003 Sdílet Odesláno 4. listopad 2003 Takže... Lanko (náhon) tachometru je samozřejmě kryto bužírkou. Na straně tachometru vykukuje jeho konec (čtvercový profil) z takové jakoby plastové \"vázičky\" - to celé je nasunuto na konec tachometru. Na druhé straně (u převodovky) opět z bužírky vykukuje konec čtvercového profilu. Ten je nasunut do převodovky a zajištěn takovým gumovým kolíčkem (je zastrčen napříč), který se na jednu stranu rozšiřuje. Pokud máš vyndanou přístrojovku a někdo Ti lehce zatahá za ten konec co je u tacháku, tak bys měl poznat, který to je (měl by se hýbat). Na jedné straně mizí v přepážce mezi motorovým prostorem a vnitřkem auta, na druhou jde do převodovky. Pokud ten zajiš?ovací kolíček vyndáš, měl by jít náhon vysunout bez problému z převodovky a taháním za konec v palubovce ho vytáhneš ven úplně. Snad Ti to pomohlo... P.S. Doufám tedy, že se způsob uchycení u 205 neliší od 405. P.P.S. Na ten konec u převodovky není vidět, musíš to dělat po hmatu (alespoň u mě, tam překáží chladič turba apod.) [Editován dne 4/11/03 Gotrek] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cidas Odesláno 4. listopad 2003 Sdílet Odesláno 4. listopad 2003 Super, snad to po hmatu zvládnu . Dík moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.