Montty Odesláno 5. září 2007 Sdílet Odesláno 5. září 2007 Mám 406 2.0i 80kw r.v 11/99 a zdá sa mi že by to mohlo mať aj vyšší výkon... proste sa mi to zdá lenivé... ked idem aj po dialnici tak pri 130 mám pocit, že je to... (ako to povedať?)... že je to auto unavené.. poradí mi niekto? Ale "polopate" nie som žiadny super odborník... Díky vopred Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Montty Odesláno 5. září 2007 Autor Sdílet Odesláno 5. září 2007 ???? nikto neporadí ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozefsv Odesláno 5. září 2007 Sdílet Odesláno 5. září 2007 skus maximalku na dialnici a porovnaj to s technickym.aku mas spotrebu a km na aute? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Montty Odesláno 5. září 2007 Autor Sdílet Odesláno 5. září 2007 Původně zaslal: jozefsv skus maximalku na dialnici a porovnaj to s technickym.aku mas spotrebu a km na aute? mám tam 192000km a spotreba kombinovana pri 80% mesto je okolo 6,8 - 7l a na dialnici pri 130 je okolo 7l/100km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Montty Odesláno 5. září 2007 Autor Sdílet Odesláno 5. září 2007 ale ked chcem ist viac ako 130 tak to stupa k 8l a problem mam, tiež že frčím napr 120-130km po dialnici a je tam aj len mierne stupanie a zda sa mi ze to opadá viac ako by bolo zdrave... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 5. září 2007 Sdílet Odesláno 5. září 2007 Mame 406 kombi 2.0 r.v. 98 a je to taky jakesi lenive... Vse je pry v poradku, tak to pry je... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozefsv Odesláno 5. září 2007 Sdílet Odesláno 5. září 2007 spotreba je dobra.ten motor ma vzkon 80 kw co sa mi zda malo, tak je mozne ze to ma byt take lenivsie.skus si sadnut do fabie 1,2 a povoz sa.130 je pomaly kriticka rychlost.potom si sadni do svojho a uvidis ze to jazdi v pohode. a co vymeny oleja a filtrov?sviecky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 5. září 2007 Sdílet Odesláno 5. září 2007 2.0 benzín a 80kW??? Tééé nějaká chujovina:myslim ... Já mám 1.8 a mám těch kW 81:aut Neměli náhodou 2.0 v benzínu něco kolem 100kW??? 2.0 HDi mají 80kW, ne? [upravil dne 5.9.07 MJSytic] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ticcino Odesláno 5. září 2007 Sdílet Odesláno 5. září 2007 A zdá se Ti, že auto postupně leniví nebo jsi ho teď koupil a zdá se Ti, že výkon neodpovídá? Takhle pocitově se to velmi těžko určuje. Jediné přesné a technické řešení je vzít to někam na brzdu a nechat si to změřit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 5. září 2007 Sdílet Odesláno 5. září 2007 Původně zaslal: P607Olda Mame 406 kombi 2.0 r.v. 98 a je to taky jakesi lenive... Vse je pry v poradku, tak to pry je... Podle technicaku ma 97,4 kW pri 5500 ot/min. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Montty Odesláno 5. září 2007 Autor Sdílet Odesláno 5. září 2007 Původně zaslal: jozefsv spotreba je dobra.ten motor ma vzkon 80 kw co sa mi zda malo, tak je mozne ze to ma byt take lenivsie.skus si sadnut do fabie 1,2 a povoz sa.130 je pomaly kriticka rychlost.potom si sadni do svojho a uvidis ze to jazdi v pohode. a co vymeny oleja a filtrov?sviecky? Menil som asi pred 2 mesiacmi... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Montty Odesláno 6. září 2007 Autor Sdílet Odesláno 6. září 2007 Původně zaslal: Ticcino A zdá se Ti, že auto postupně leniví nebo jsi ho teď koupil a zdá se Ti, že výkon neodpovídá? Takhle pocitově se to velmi těžko určuje. Jediné přesné a technické řešení je vzít to někam na brzdu a nechat si to změřit. Mám to auto asi rok, a zdá sa mi že to postupne leniveje... ale mozno je to len subjektívny pocit prameniaci z mojich nárokov. Zo začiatku som bol vytešený a teraz možno hľadám "muchy". Ale je fakt, že niekedy mám pocit hneď ráno, že OK dnes to potiahne a niekedy o ničom... tak neviem poraďte niekto prosím... [upravil dne 6.9.2007 Montty] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stalmik Odesláno 6. září 2007 Sdílet Odesláno 6. září 2007 řeším teď něco podobného.. Pe.Tr tohle řešil taky a vyřešil to novým krokovým motorkem.. Asi ho budu muset taky objednat.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladis Odesláno 6. září 2007 Sdílet Odesláno 6. září 2007 Koukni na svíčky, jestli máš správný typ i výrobce co udává Peugeot pro tvůj motor. Má vyrovnaný volnoběh? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stalmik Odesláno 6. září 2007 Sdílet Odesláno 6. září 2007 Původně zaslal: Ladis Koukni na svíčky, jestli máš správný typ i výrobce co udává Peugeot pro tvůj motor. Má vyrovnaný volnoběh? Když už jsme u toho.. Mám v mém motoru BOSCH Super 4.. myslíš že to může mít vliv?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 6. září 2007 Sdílet Odesláno 6. září 2007 Podle mých zkušeností by nemělo být potřeba při 120-130 na dálnici podřazovat. Motor je v rozumných otáčkách kde pěkně odpovídá na sešlápnutí i na 5. Není třeba vlhkej vzduchovej filtr? Mohl někdo něčím trochu ucpat výfuk? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Montty Odesláno 7. září 2007 Autor Sdílet Odesláno 7. září 2007 Původně zaslal: Ladis Koukni na svíčky, jestli máš správný typ i výrobce co udává Peugeot pro tvůj motor. Má vyrovnaný volnoběh? Svicky som menil asi pred mesiacom ale to mi robilo aj pred tým... a volnobeh je OK... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Montty Odesláno 7. září 2007 Autor Sdílet Odesláno 7. září 2007 Původně zaslal: Fusion Podle mých zkušeností by nemělo být potřeba při 120-130 na dálnici podřazovat. Motor je v rozumných otáčkách kde pěkně odpovídá na sešlápnutí i na 5. Není třeba vlhkej vzduchovej filtr? Mohl někdo něčím trochu ucpat výfuk? Výfuk neviem... pozriem a vzducháč preistotu vymením... aj ked je tam asi len pol roka.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladis Odesláno 7. září 2007 Sdílet Odesláno 7. září 2007 Montty: Jo, svíčky mají velký vliv. Každý motor chce něco jiného, respektive svíčky mají charakteristiku odvodu tepla a provedení jiskřiště. Striktně se drž doporučení výrobce, nevybírej svíčky ve kšefte podle obalu a ceny. Jestly jsou nový, nebo iridiový, pokud daný typ motoru dává víc tepla, svíčka je přehřátá, nepálí tak jak má a motor nejede optimálně. Oplatí se si poznačit přesný označení svíček a ty pak ve kšeftě nakoupit. Nenechat se nalákat na kdejaké vychytávky které nepřinesou efekt a stojí většinou víc peněz. Nesrovnávej to s dobou kdy jsme jako chuloši trápily kdejakého chrchla na polní cestě, ten pobere všechno Ztráta výkonu - bádání. Horší palivo, snížená dávka čerpadla (zanesený sítko), zanesené čidla v sacím traktu, zalepená lambda sonda (pokud jezdíš pomalu, lambda se zanese - dát tomu trochu zauši, vyfouknou se úsady z elektrod lambdy). Přechodové odpory v zapalování, konektorech, mrak čidel co hlásí nějakou anomálii. U lambdy bych začal, co hlásí, jestli bohatou nebo chudou směs. [upravil dne 7.9.2007 Ladis] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Montty Odesláno 7. září 2007 Autor Sdílet Odesláno 7. září 2007 Původně zaslal: Ladis Montty: Jo, svíčky mají velký vliv. Každý motor chce něco jiného, respektive svíčky mají charakteristiku odvodu tepla a provedení jiskřiště. Striktně se drž doporučení výrobce, nevybírej svíčky ve kšefte podle obalu a ceny. Jestly jsou nový, nebo iridiový, pokud daný typ motoru dává víc tepla, svíčka je přehřátá, nepálí tak jak má a motor nejede optimálně. Oplatí se si poznačit přesný označení svíček a ty pak ve kšeftě nakoupit. Nenechat se nalákat na kdejaké vychytávky které nepřinesou efekt a stojí většinou víc peněz. Nesrovnávej to s dobou kdy jsme jako chuloši trápily kdejakého chrchla na polní cestě, ten pobere všechno Ztráta výkonu - bádání. Horší palivo, snížená dávka čerpadla (zanesený sítko), zanesené čidla v sacím traktu, zalepená lambda sonda (pokud jezdíš pomalu, lambda se zanese - dát tomu trochu zauši, vyfouknou se úsady z elektrod lambdy). Přechodové odpory v zapalování, konektorech, mrak čidel co hlásí nějakou anomálii. U lambdy bych začal, co hlásí, jestli bohatou nebo chudou směs. [upravil dne 7.9.2007 Ladis] No pozerám že mám čo robiť tak to zoberiem pekne poporiadku a uvidím... díky všetkým [upravil dne 7.9.2007 Montty] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.