qity3 Odesláno 3. září 2007 Sdílet Odesláno 3. září 2007 Tak od 70 - 100 pri stvorke a pri petke mi trase volant a rychlostnu paku len mi neni jasne , ci to je ta poloosa abo len ten klb co ide do prevodovky abo do kolesa, bo ma zaraza na tom to, ze ked vytocim plny pravy a pomaly sa pohinam dopredu, tak to neurobi nic, neskripe ani nepraska a to iste dolava, takze neviem ci je to vobec homogennak. ako to zistim presne? Iba pozorujem ze pri dupnuti na plyn mi skripe v pravo na naprave aj to len dakedy, aj to vacsinou najsilnejsie ked tocim dolava, pri otackach tak 3100 skratka ked na to dupnem. Som uz s tej 306 tky zufaly. inak 19 TD 68KW. [upravil dne 3.9.2007 qity3] [upravil dne 3.9.2007 qity3] [upravil dne 3.9.2007 qity3] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 3. září 2007 Sdílet Odesláno 3. září 2007 To ti trase ked pridas, na stvorku, pri 80? Bude to poloosa, opotrebovana na vnutornej strane, v prevodovke. Ale je tazko urcit vopred, ci lava alebo prava. Treba vybrat, pozriet a objednat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 3. září 2007 Sdílet Odesláno 3. září 2007 Z 306 nebud zufaly, oprav co treba a jazdiiiiiii:super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
qity3 Odesláno 3. září 2007 Autor Sdílet Odesláno 3. září 2007 len mi ide o to ze ci mam kupit celu poloosu od prevodovky az po koleso abo stacia iba homokineticke klby od prevodovky abo od kolesa. a pri demontazi musi ist dole vsetko asi co? tlmic, capy atd........? [upravil dne 3.9.2007 qity3] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
qity3 Odesláno 3. září 2007 Autor Sdílet Odesláno 3. září 2007 ok uz to mam celu poloos, len este neviem, co moze byt to skripanie v pravej casti napravy ked duplem na plyn Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozefsv Odesláno 3. září 2007 Sdílet Odesláno 3. září 2007 ako ti tu niekto pisal tak to vobec nemusi byt vnutorny homokinetak.skor vonkajsi a vobec sa nemusi prejavovat tym, ze ti bude pri plnom rejde praskat.mal som taky problem a bol to vonkajsi homokinetak. inac to moze robit nevyvazenost kolies Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ajven Odesláno 4. září 2007 Sdílet Odesláno 4. září 2007 inac to moze robit nevyvazenost kolies ano niekedy to mozu robit aj plaste. Takze skoc do pneuservisu a dat ich prevazit na stroji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Garfield Odesláno 4. září 2007 Sdílet Odesláno 4. září 2007 Měl jsem podobnou záhadu. Nakonec to byla neuvěřitelá věc: Nevyvážené pneumatiky. Napřed jsem je vyloučil, protože to právě dělalo jen v rychlosti od 80 do cca 95. V nižší ani vyšší rychlosti ne. Ale byly to ony. A protože už byly ty pneu staré a nešly dobře dovážit, koupil jsem nové a zázrak - přestalo to klepat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
qity3 Odesláno 4. září 2007 Autor Sdílet Odesláno 4. září 2007 Az to vinde este dnes idem dat prevazit kola a uvidime pak napisu, no zaraza ma na tom to, ze to trase iba pri zabere, ked uberem plyn, prestane to trast. Bol som s tim nad jamu a skusal som trepat s poloosami ale nic, drzi jak prisate. Skusim ten servis a pak asi cez vikend rozeberu napravu:myslim [upravil dne 4.9.2007 qity3] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladis Odesláno 4. září 2007 Sdílet Odesláno 4. září 2007 Nevyvážený kola, bublina na pneu, zvlněný a orezlý kotouče a naposled poloosa, nedotažený ložisko (nebo dokonce i povolený kolo). Je lepší začít od největších průměrů a lacinějších věcí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 4. září 2007 Sdílet Odesláno 4. září 2007 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
qity3 Odesláno 4. září 2007 Autor Sdílet Odesláno 4. září 2007 byl jsem v pneuservisu a vyvazili mi kola a dost to pomohlo, vravel mi ze mam ale aj tak krivy disk, a prava poloosa je trochu volna od prevodovky. To vyvazenie mi dost pomohlo, ale nie je to 100 percent trochu to aj tak trase ale nie je to take zle. Potestujem a napisem pak. omrknem cez vikend ten zvysek, co ste mi radili Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 5. září 2007 Sdílet Odesláno 5. září 2007 Rozdil se pozna pri zaberu, kdyz pridas plyn. Kola a disk by chvely i bez pridaneho plynu, obvykle az v 120 km/h. Poloosa - vadna vnitrni cast - trese vozidlem prave pri pridani plynu na 4-ku. Trochu me mate, ze ti trese i volant, to poloosa obvykle nedela. [upravil dne 5.9.2007 P607Olda] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 5. září 2007 Sdílet Odesláno 5. září 2007 Krivy disk ti meli ihned dat dozadu a na predek bezvadny. [upravil dne 5.9.2007 P607Olda] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
qity3 Odesláno 5. září 2007 Autor Sdílet Odesláno 5. září 2007 mam nove poznatky, volant mi uz netrase, ale richlostka mi aj tak vybruje a trochu aj cele auto takze to asi bude ta poloos Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.