Dress Odesláno 14. říjen 2003 Sdílet Odesláno 14. říjen 2003 Zdravím, mám problém - cca na 1000 km mi zmizí cca 0,5-1 l chladící kapaliny, kapalina občas vytéká z přepadu, teplota je v pořádku max. do 95. Na co byste to tipovaly? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Ondra Odesláno 14. říjen 2003 Sdílet Odesláno 14. říjen 2003 mozna blbost: zavzdusneny? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voštík Odesláno 14. říjen 2003 Sdílet Odesláno 14. říjen 2003 hm.. to asi ne... peu se myslim umi odvzdusnit samy.. Teda pokud tam neni kapsa jaxvina.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David 106s16 Odesláno 14. říjen 2003 Sdílet Odesláno 14. říjen 2003 Napsán autorem voštík hm.. to asi ne... peu se myslim umi odvzdusnit samy.. Teda pokud tam neni kapsa jaxvina.... No nevim, kazdy peu ma aspon jeden odvzdusnovak, vetsinou dobre schovane ze si jich ani nevsimnes. Odvzdusnovak na hadicich do topeni je klasika, a pak jsou jeste odvzdusnovaky na odvzdusneni hlavy. Na me 306 td je tak dobre schovany pod intercoolerem ze sem myslel ze tam neni. Jinak mi se taky ztracela voda, taky asi pul litru na tisic a nemohl jsem na to prijit. Byl to prorezively chladic (zevnitr) a prosakovalo to stranou ku sahare ze to nebylo videt. A to je moje 306 rok vyroby 98 a chladic byl totalne ztrouchnively. A bourane to nebylo, takze originale pieces. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 15. říjen 2003 Sdílet Odesláno 15. říjen 2003 Únik chladicí kapaliny a netěsnost chladicí soustavy se nejlíp pozná tak, že se zajede do servisu, kde maj tlakovačku chladicího okruhu - např. www.autovasenda.cz ... Tam prostě natlakují chladicí okruh, a hned je vidět, kudy to mizí. Hledat to \"jen tak\" je opruz, a na malé úniky schované v nepřístupných místech se nepřijde. Jinak, ta chladicí soustava se sama neodvzdušní, od toho jsou tam odvzdušňováky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
graver Odesláno 15. říjen 2003 Sdílet Odesláno 15. říjen 2003 Kolega měl stejný problém (ne s peu, tuším má Sonatu), tlaková zkouška za 600,- nic neukázala, prý to je těsnění pod hlavou a únik je tak malý, že se kapalina stačí spálit, takže není vidět klasický bílý hnus na víčku plnícího otvoru oleje. Oprava tak 9-12k (prý se při tom mění i řemen a kladka, event. se něco najde na ventilech...), doporučili mu to nechat tak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marton Odesláno 15. říjen 2003 Sdílet Odesláno 15. říjen 2003 Chladiaca kvapalina by unikat nemala a uz vobec nie v takomto mnozstve. Treba najst miesto kde to netesni .... a utesnit. Oddie robis tomu Vasendovi celkom dobru reklamnu kampan, premyslam ze ci mas nejaku dobru proviziu : - ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dress Odesláno 15. říjen 2003 Autor Sdílet Odesláno 15. říjen 2003 Já vám všem děkuji, zkusím zajet do toho servisu na test chladicí soustavy a uvidím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.