Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

auto dymi !!!!


pgt306

Recommended Posts

ahoj.ma niekto podobny problem,ze mu jeho dieslovy pougeotik dymi viac ,ako je normalne??? mam 306 2,0Hdi a ono mi to dost dymi,nie len pri starte ,ale aj pocas jazdy a aj ked je motor teply.kde moze byt problem?? moze prepustat turbo olej,alebo co to moze byt??? poradte mi.vdaka

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: pgt306

ahoj.ma niekto podobny problem,ze mu jeho dieslovy pougeotik dymi viac ,ako je normalne??? mam 306 2,0Hdi a ono mi to dost dymi,nie len pri starte ,ale aj pocas jazdy a aj ked je motor teply.kde moze byt problem?? moze prepustat turbo olej,alebo co to moze byt??? poradte mi.vdaka

Je ten dym bílý, černý, nebo do modra?
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je vyzkoušený, že čím víc Hdi při rozjezdu šetříš, tím víc žere.Je lepší ho pěkně rozjet řadit ve 3000 tisících a pak na hudlačku udržovat rychlost.Pokud ne a takzv motor šetříš a pak tomu šlápneš na plyn tak z výfuku ti vypadly brikety.:D Samozřejmě počkám až se motor ohřeje,po ohřátí motoru točit tak kolem 3000 a víc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Radil by som ist na diagnostiku. Dnesne HDi je zlozite jak hodinky, jak sa daco pokazi, tak uz to nejde rozoznat uchom. Moze byt vadne niektore cidlo, takze riadiaca jednotka dava nespravnu zmes. Mam na mysli, ze cidlo dava signal, ale nespravny, takze nesvieti hlasenie diagnostiky.

[upravil dne 2.9.2007 P607Olda]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Motor má nejnižší spotřebu v pásmu otáček, ve kterých je největší točivý moment. Proto diesel má lepší spotřebu neb křivka točivého momentu jest plochá narozdíl od benzinu, kde má mnohem menší rozsah otáček pro max. točivý moment. Tudíž netřeba se ptáti kde udržovat otáčky, ale třeba zjistit kde u vašeho motoru leží nejlepší točivý moment a podle toho se zařídit. Ale to samozřejmě platí pro extra šetřílky, protože určitě ve 150km/h to pásmo otáček není.Každé auto má jinou převodovku a není tudíž možné srovnávat je mezi sebou, jestli jede jedno ve městě na trojku a druhé na čtyřku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Pegoo

Je vyzkoušený, že čím víc Hdi při rozjezdu šetříš, tím víc žere.Je lepší ho pěkně rozjet řadit ve 3000 tisících a pak na hudlačku udržovat rychlost.Pokud ne a takzv motor šetříš a pak tomu šlápneš na plyn tak z výfuku ti vypadly brikety.:D Samozřejmě počkám až se motor ohřeje,po ohřátí motoru točit tak kolem 3000 a víc.

Kolik máš spotřebu, při takovém způsobu jízdy?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

bol som na diagnostike s niecim inym,ale nic ine okrem toho nenasli.ked som to spomenul v peugeote,povedali mi,ze to moze byt presakom v turbe,ale aj niecim inym.inak ak autu slapnem na plyn,tak medzi 2300 az 3000 otackami,pocut z motopra divny,taky kovovy zvuk.to by mohlo byt co.take rincanie

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...