pgt306 Odesláno 2. září 2007 Sdílet Odesláno 2. září 2007 ahoj.ma niekto podobny problem,ze mu jeho dieslovy pougeotik dymi viac ,ako je normalne??? mam 306 2,0Hdi a ono mi to dost dymi,nie len pri starte ,ale aj pocas jazdy a aj ked je motor teply.kde moze byt problem?? moze prepustat turbo olej,alebo co to moze byt??? poradte mi.vdaka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 2. září 2007 Sdílet Odesláno 2. září 2007 Původně zaslal: pgt306 ahoj.ma niekto podobny problem,ze mu jeho dieslovy pougeotik dymi viac ,ako je normalne??? mam 306 2,0Hdi a ono mi to dost dymi,nie len pri starte ,ale aj pocas jazdy a aj ked je motor teply.kde moze byt problem?? moze prepustat turbo olej,alebo co to moze byt??? poradte mi.vdaka Je ten dym bílý, černý, nebo do modra? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pgt306 Odesláno 2. září 2007 Autor Sdílet Odesláno 2. září 2007 je to cierny dym.ale uz som videl aj biely z toho ist.ale hlavne cierny.vies co by to mohlo byt?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pgt306 Odesláno 2. září 2007 Autor Sdílet Odesláno 2. září 2007 to tu nikto nieje,co mal podobny problem????????????? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 2. září 2007 Sdílet Odesláno 2. září 2007 Trpezlivost, je 18 minut od tvojej otazky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pegoo Odesláno 2. září 2007 Sdílet Odesláno 2. září 2007 Je vyzkoušený, že čím víc Hdi při rozjezdu šetříš, tím víc žere.Je lepší ho pěkně rozjet řadit ve 3000 tisících a pak na hudlačku udržovat rychlost.Pokud ne a takzv motor šetříš a pak tomu šlápneš na plyn tak z výfuku ti vypadly brikety. Samozřejmě počkám až se motor ohřeje,po ohřátí motoru točit tak kolem 3000 a víc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pgt306 Odesláno 2. září 2007 Autor Sdílet Odesláno 2. září 2007 mam to auto tri mesiace.neviem ako nim bolo jazdene predomnou.ja sa snazim vytacat na 3000 a tak preradujem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 2. září 2007 Sdílet Odesláno 2. září 2007 Radil by som ist na diagnostiku. Dnesne HDi je zlozite jak hodinky, jak sa daco pokazi, tak uz to nejde rozoznat uchom. Moze byt vadne niektore cidlo, takze riadiaca jednotka dava nespravnu zmes. Mam na mysli, ze cidlo dava signal, ale nespravny, takze nesvieti hlasenie diagnostiky. [upravil dne 2.9.2007 P607Olda] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pegoo Odesláno 2. září 2007 Sdílet Odesláno 2. září 2007 Motor má nejnižší spotřebu v pásmu otáček, ve kterých je největší točivý moment. Proto diesel má lepší spotřebu neb křivka točivého momentu jest plochá narozdíl od benzinu, kde má mnohem menší rozsah otáček pro max. točivý moment. Tudíž netřeba se ptáti kde udržovat otáčky, ale třeba zjistit kde u vašeho motoru leží nejlepší točivý moment a podle toho se zařídit. Ale to samozřejmě platí pro extra šetřílky, protože určitě ve 150km/h to pásmo otáček není.Každé auto má jinou převodovku a není tudíž možné srovnávat je mezi sebou, jestli jede jedno ve městě na trojku a druhé na čtyřku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 2. září 2007 Sdílet Odesláno 2. září 2007 Původně zaslal: Pegoo Je vyzkoušený, že čím víc Hdi při rozjezdu šetříš, tím víc žere.Je lepší ho pěkně rozjet řadit ve 3000 tisících a pak na hudlačku udržovat rychlost.Pokud ne a takzv motor šetříš a pak tomu šlápneš na plyn tak z výfuku ti vypadly brikety. Samozřejmě počkám až se motor ohřeje,po ohřátí motoru točit tak kolem 3000 a víc. Kolik máš spotřebu, při takovém způsobu jízdy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pegoo Odesláno 2. září 2007 Sdílet Odesláno 2. září 2007 Pokud jezdite podle toho jak píšu ptám se co olej, ubejvá ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pgt306 Odesláno 2. září 2007 Autor Sdílet Odesláno 2. září 2007 bol som na diagnostike s niecim inym,ale nic ine okrem toho nenasli.ked som to spomenul v peugeote,povedali mi,ze to moze byt presakom v turbe,ale aj niecim inym.inak ak autu slapnem na plyn,tak medzi 2300 az 3000 otackami,pocut z motopra divny,taky kovovy zvuk.to by mohlo byt co.take rincanie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pegoo Odesláno 2. září 2007 Sdílet Odesláno 2. září 2007 Spotřeba se pohybuje od 5,1 do 5,5 litrů na 100. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 2. září 2007 Sdílet Odesláno 2. září 2007 Původně zaslal: Pegoo Spotřeba se pohybuje od 5,1 do 5,5 litrů na 100. Dobrý!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pegoo Odesláno 2. září 2007 Sdílet Odesláno 2. září 2007 Co rozsviceni kontrolky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pgt306 Odesláno 2. září 2007 Autor Sdílet Odesláno 2. září 2007 ziadna kontrolka mi nesvieti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pegoo Odesláno 2. září 2007 Sdílet Odesláno 2. září 2007 Na druhou stranu se od motoru HDI nedá čekat tak nízká spotřeba, jako od některých TDI. Těch pár korun za naftu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pegoo Odesláno 2. září 2007 Sdílet Odesláno 2. září 2007 Co EGR ventil,zrejmě bude malinko zanesenej. Chce to občas protáhnout(pořadně prohnat perka vozitku a točit a točit motor) a je po problémech.Samozřejmě že dalsí co trpí jsou vtřikovače paliva(trysky). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 2. září 2007 Sdílet Odesláno 2. září 2007 pgt306 si nestěžuje na spotřebu, ale na kouř z výfuku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pegoo Odesláno 2. září 2007 Sdílet Odesláno 2. září 2007 Pokud při běhu motoru slyšíte kovové rachtání, na vině může být tlumič v řemenici pomocných agregátů. Nová řemenice stojí zhruba 3500 Kč a máte po problému. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.