sheep Odesláno 2. září 2007 Sdílet Odesláno 2. září 2007 Mam mensi dotaz,jelikoz jsem zkousel jestli signalizuje vse,odpojil jsem konektor od hladiny brzdove kapaliny i chladici kapaliny a nic se nestalo.Chtel jsem se zeptat jestli tam neni nejaka casova prodleva? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 2. září 2007 Sdílet Odesláno 2. září 2007 Nepíšeš, jaké auto a ročník máš. [upravil dne 2.9.2007 P607Olda] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 2. září 2007 Sdílet Odesláno 2. září 2007 Může to taky pracovat tak, že když je OK tak to nic nehlásí, a když je porucha, tak čidlo změní odpor. U některých systémů pak záleží na velikosti hlášeného odporu, podle toho rozezná druh hlášení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sheep Odesláno 2. září 2007 Autor Sdílet Odesláno 2. září 2007 Omlouvam se. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sheep Odesláno 2. září 2007 Autor Sdílet Odesláno 2. září 2007 To ano stim souhlasim,delam v oboru automatizaci stroju.A na tomto systemu je pouzivano tkzv. funkce pretrzeneho dratu,pokud odpor prekroci hranici vznikne chyba ale take pokud neni spojeni s cidlem,pripada mi to logicke z duvodu ze pokud se prerusi drat-signal a bude nadrzka prazdna je vlastne vse v poradku.Tak nevim,nevim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sheep Odesláno 2. září 2007 Autor Sdílet Odesláno 2. září 2007 Spise bych cekal tu prodlevu,z duvodu ze by byla chyba sporadicka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sheep Odesláno 31. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 31. říjen 2007 Takze se potvrdilo co jsem rikal.Vsechny hlaseni jsem vytvoril umele a vse maka ihned nejaky po vytvoreni signalizuji hned u nekterych az po nastartovani motoru.Ale to hlavni je ze pokud bude nekde rozpojeny konektor mate smulu a nikdy nebude nic signalizovat.Nevim co tim vyrobce myslel ale prakticky to moc neni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
durino81 Odesláno 31. říjen 2007 Sdílet Odesláno 31. říjen 2007 No, asi sa to tak robi kvoli jednoduchosti. Vyrobca jednoducho pripoji nejaky senzor tak, aby pritom mal co najmensie naklady a aby to ako-tak chodilo. Taktiez, cim je nejaky meraci system zlozitejsi, je vacsia pravdepodobnost jeho poruchy, takze ide trochu aj o spolahlivost. A ked mas odpojeny kontakt na cidle - to sa moc nepredpoklada, nakolko cidla by mal odpajat len niekto, co vie, co robi a rozumie sa do toho. Ked si napr. odpojim cidlo od signalizacie kritickej hladiny brzdovej kvapaliny, tak je to na mne, ci si ho opat zapojim, alebo nie. Treba si to po sebe skontrolovat, ked uz nieco take robim. Dalsia vec je, ze konektor cidla moze mat po dlhom case koroziu, co moze sposobit, ce cidlo nezareaguje... Ale to je uz extrem. Nejako som sa rozpisal... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.