Glum Odesláno 14. říjen 2003 Sdílet Odesláno 14. říjen 2003 Ahoj, mám jeden \"přihlouplý\" dotaz. Můj P306 1.9 D je tak trochu rozbitej... Při přejezdu nerovností (i za velmi pomalé rychlosti - cca jak chůze) se z předních kol linou tvrdé rány. Když jsem měl obdobný problém se zadní nápravou, vyměnili se silenbloky nad torzní tyčí . Co může být problémem u předku? Můžou i při tak pomalé jízdě vydávat rány tlumiče? Nebo jsou tam také nějaké silenbloky... Máte někdo podobné zkušenosti? Díky. Ondra Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hektor Odesláno 14. říjen 2003 Sdílet Odesláno 14. říjen 2003 Nazdar Ondra, ja som si koncom roka 2002 zadovazil 405 SRDT, r.v.12/94 a tiez ma trapi predna naprava. Ja som zacal odstranenim vole na riadeni, potom som pokracoval fin. menej narocnou vymenou vsetkych silentblokov na prednej naprave - torzka, ramena, tlmice, neskor som vymenil aj samotne tlmice. Kazdou vymenou niektoreho z dielov to bolo o poznanie lepsie. Teraz sa chystam na vymenu vsetkych capov - malo by ich tam byt 6. Takze okrem homokinet. klbov a vymeny lozisk by som mal takmer hotovu generalku prednej napravy. Na zaciatku mi velmi pomohla navsteva Peugeot servisu, kde mi urobili za nejakych 150 Kc diagnostiku celeho podvozku a povedali co je OK a co potrebujem vymenit. Tak vela zdaru Ti zelam! Hektor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 14. říjen 2003 Sdílet Odesláno 14. říjen 2003 Glume : me 205 dela taky takove zvuky. Takovy duty zvuk pri prejezdu nerovnosti do cca 30 km/h. Myslel jsem si, ze vrzou sedacky, ale pak se zjistilo, ze je hin predni rameno. Muzou to byt taky nejaky silentbloky na stabilizatoru a ja nevim, co jeste. Hod to k nekomu, kdo tomu rozumi.. kdyz ma zvedak, tak prohlidka auta se da zvladnout za 10 minut. Muze to byt cokoliv ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
405GLD Odesláno 14. říjen 2003 Sdílet Odesláno 14. říjen 2003 To Glum: Podle mě máš špatné silenbloky pro uložení ramen před. nápravy a možná i kulové čepy. Já jsem na sve 405 dělal přední nápravu už v loňském roce 2x silenbloky a 1x kulové čepy, krom levého svislého kul. čepu ten jsem dělal 2x. Bohužel Peugeoty jsou dělané na jiné silnice né na ty naše kvalitní silnice bez výtluk. Pokud to tvoje autíčko má nějaký ten km již zasebou, tak bych přemýšlel o výměně všech silenbloků a čepů. Bude to sice stát cca. do 4000Kč ale budeš mít jistou že je vše OK. Pozn. Můj kámoš jel se svou 405 SRDT po městě 50Km a v zatáčce kde byla menši výtluka tak uslišel ránu a předek auta mu klesl na zem. příčina-roztrženej kulovej, kdy dík šroubu s tou kulovou částí vyskočil z prasklého pouzdra. Jen děkoval bohu že nejel někde po dálnici 150Km. ČUS MAXIM Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
405GLD Odesláno 14. říjen 2003 Sdílet Odesláno 14. říjen 2003 P.S.- (Bohužel Peugeoty jsou dělané na jiné silnice né na ty naše kvalitní silnice bez výtluk.) - je myšleno IRONICKY To hektor : 405 ma poze 4 čepy - 2x svislé čepy, 2x kulové čepy. ČUS maxim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek V. Odesláno 14. říjen 2003 Sdílet Odesláno 14. říjen 2003 TO Glum: podivej se na \"kosti\" silenbloky stabilizatoru. Je to pry slabe misto 306ek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Venca Odesláno 14. říjen 2003 Sdílet Odesláno 14. říjen 2003 Kosti stabilizátoru jsou slabinou všech aut. Pokud je tam jeden čep v prdeli dokáže to dělat dost velkej bordel. Nejhorší je, že když zvedneš auto většinou nic nepoznáš. Uložení stabilizátoru 4x jsou další slabá místa. Začal bych tady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jezkovi.voci Odesláno 14. říjen 2003 Sdílet Odesláno 14. říjen 2003 Lidi, kamarádi, přátelé a odborníci. Mám dilema, který trošku souvisí i s tímhle, co se tady probíralo. Jelikož můj šemík bude mít za chvíli na hrbu 100kkm a díly, o kterejch je tady řeč (silentbloky atd) kromě čepů řízení a předních tlumičů, budou mít už taky něco za sebou, plánuju na příští jaro \"velkou prohlídku\". Nabízí se dvě možnosti. Buďto zajet do autorizovanýho servisu, kde mají veškeré technické vybavení (např. geometrii, diagnosis atd apod) a počítat s vyšší cenou a? už dílů nebo hodiny, nebo se svěřit do rukou chlapíka, kterej \"prostě pežotům rozumí\" ale nemá např diagnozu, což je zase vykoupeno osobitým přístupem k problémům, nižší cenou oprav a materiálů atd ? Jde o to, že v servisu bych to třeba spláchl naráz, kdežto v druhým případě bych to musel absolvovat navíckrát. Počítám nejen s výměnou veškerých náplní, ale bojím se taky toho, že přijdou na řadu taky zmiňovaný díly .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 14. říjen 2003 Sdílet Odesláno 14. říjen 2003 no,a ......jezkovi voci .................. hmm, to je dobry, zastavit se v puli monologu .... chtelo by to zaver :-) Hele, ja to hodil k jednomu manikovi u nas, ten vzal takovou hlouhou zeleznou tycku a zacal za vsechno pacit. Po 10 minutach prohlasil, ze to chce tohle a tohle .. Nejvetsi problem bude najit toho manika, popr. dobry servis taky hledam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jezkovi.voci Odesláno 14. říjen 2003 Sdílet Odesláno 14. říjen 2003 No já toho chlapíka znám. Je to konkrétní osoba. Servis taky znám. Teď jde jen o to, kam s ním ??? servis bo chlapík .... btw. určitě se tady najdou takový (voštík) co budou připomínkovat, že je to \"trochu\" OT. Takže se klidím ... asi do pokecu .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vector Odesláno 14. říjen 2003 Sdílet Odesláno 14. říjen 2003 Na 306 je předné náprava celkem pěkně vyřešená, až na to , že nic nevydrží. Postav auto na rovinu, pořádně zabrzdi. Jednou nohou si stoupni na přední kolo a zkus ho otočit dozadu a dopředu. Pokud ti bude cestovat, sou to silenbloky. ( sou tam přední, ty sou kulatý a dělený a pak zadní, ty odcházej nejčastějc ) Stojí to pár stovek, ale jednoduššéí máš u staršího auta koupit je s celym ramenem a spodnim čepem, obě strany pořídíš cca do 4000,- bez DPH. Jen když měníš zároveň ramena, musíš udělat geometrii. Dobré je, zvednout si kapotu a podívat se zároveň na uložení tlumičů, když už budeš lomcovat kolama. Jestli kola držej a při jízdě slyšíš spíš takový kvrdlání, než kovový cvaknutí, tak si kup kosti. Poslední možnost je vůle do stran, to sou pochopitelně kulové čepy. Sice sou za pár kaček, ale zase se musí dělat geometrie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jezkovi.voci Odesláno 14. říjen 2003 Sdílet Odesláno 14. říjen 2003 kulový čepy, tlumiče, a jednu tyčku stabilizátoru mi měnili. Teď slyším od levýho předního kola občas takovej dutokovovej ne moc hlasitej zvuk .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
405GLD Odesláno 14. říjen 2003 Sdílet Odesláno 14. říjen 2003 To Jezkovi.voci: A proč jsi to neviměníl všechno najednou, obě strany. V odkazu pro Glum jsem psal že je lepší vyměnit vše. Pokud to tvoje autíčko má najeto přes 100tis Km., tak ti zaručuju (alespoň podle mé skušenosti) že když ti odejdou věci na jedné straně silenbloky, čepy tak zanedlohou budeš řešit stejný problém na opačné straně. Mechanicky namáhané díly nejsou věčné. ČUS MAXIM Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jezkovi.voci Odesláno 14. říjen 2003 Sdílet Odesláno 14. říjen 2003 čus maxim. čepy a tlmiče jsem doopravdy měnil na obou stranách. Ale když je jedna tyčka v pohodě a druhá ne ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Glum Odesláno 14. říjen 2003 Autor Sdílet Odesláno 14. říjen 2003 Díky všem za odpověď. Vyzkouším příslušné rady. Jen mi ještě řekněte, čemu se říká kosti. :-) Slyším to opravdu prvně... :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Venca Odesláno 14. říjen 2003 Sdílet Odesláno 14. říjen 2003 Kost je vlastně tyčka, která má na obou koncích čep. Jedna strana je uchycena na konci stabilizátoru a druhá na oku na tlumiči. Předpokládám, že 306 je shodná s 206. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
405GLD Odesláno 15. říjen 2003 Sdílet Odesláno 15. říjen 2003 To Jezkovi.voci: Čemu říkáš tyčka, je to spojovací tyč mezi stabilizátorem a ve vašem případě (u 306tek) tlumičem-(spojovací tyčka=kost)? Já mam na 405ce kost se silenblokama. Ta kost je spojená se stabilizátorem a ramenem přední nápravy, já tam nemam ty kulové čepy jak to máte vy u 306ky. Ale pokud ti odešla jedna kost, tak bych měnil i druhou i když ti to vycucne další stovky z kešeně. Ale jistota je jistota, než si někde namlátit a zrušit auto, pro třeba 600Kč. To? můj názor. ČUS MAXIM:cool: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jezkovi.voci Odesláno 15. říjen 2003 Sdílet Odesláno 15. říjen 2003 čus Maxim: Já s tebou samozřejmně souhlasím, že to chtělo asi vyměnit obě, ale dal jsem na informaci service-mana, že ta druhá je v pohodě. Jinak, když někomu řekneš o tyči stabilizátoru řízení, určitě bude vědět o co jde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MartinT Odesláno 15. říjen 2003 Sdílet Odesláno 15. říjen 2003 Čus včem, kdo jste z TEPIC V ĆECHÁCH nebo okolí tak můžete využít nabídky Peugeot v Srbicích za Hypernovou. Mají te? prohlídku za 1kačku. Musíte se tam ale objednat. Já tam jedu v pátek, tak jsem zvědav co zase najdou. MT Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voštík Odesláno 15. říjen 2003 Sdílet Odesláno 15. říjen 2003 a záse je to na peu x06 od rv 9x ze jo? to uz tady bylo loni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.