Honzas1028 Odesláno 27. srpen 2007 Sdílet Odesláno 27. srpen 2007 Před časem jsem se stal majitelem postarší 405, do minulého týdne bez problémů. Při cestě z práce se mi praskl plastový díl spojující spojkové lanko s pedálem. Po mírně obtížném shánění jsem jej sehnal, namontoval což byl trochu boj, ale 405 teprve "očuchávám", při první jízdě cca po 1 km to prasklo znovu. Když jsem tu plastovou spojku kupoval byl jsem upozorněn na to, když odejde znova je pravděpodobně v "kopru" spojka (přítlačák). Rád bych zjistil jak náročná výměna přítlačáku je. Vím, že to obnáší vyndání převodovky a pár věcí kolem. Na kolik mi přijde přítlačák a případné další díly na spojce. Máte někdo zkušenost s takto projevující se závadou. Jaké speciální nářadí je třeba (stahovák na čepy, středící kolík), nebo to jde pořešit univerzálním vercajkem co má většina z nás doma v každé lépe vybavené dílně. Díky za případné odpovědi Honzas1028 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
starter Odesláno 27. srpen 2007 Sdílet Odesláno 27. srpen 2007 použij funkci hledat, je toho tu spousty, uvidíš i fotky toho plastovýho bazmeku co jsem nahradil kovovým, jinak výměna spojky cca 4 hoďky a kup rovnou celou sadu, stojí do 3K [upravil dne 27.8.07 starter] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 27. srpen 2007 Sdílet Odesláno 27. srpen 2007 Původně zaslal: starter kup rovnou celou sadu, stojí do 3K Jak na kterej motor, třeba na 1.9TD stojí kompletní spojka šest kolíků Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honzas1028 Odesláno 27. srpen 2007 Autor Sdílet Odesláno 27. srpen 2007 No omlouvám se že jsem zapoměl upřesnit, obsah je 1,6 a r.v 1991, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 27. srpen 2007 Sdílet Odesláno 27. srpen 2007 Tak nejlevnější spojková sada Valeo Premium je v Auto Kelly za 3689 peněz;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honzas1028 Odesláno 29. srpen 2007 Autor Sdílet Odesláno 29. srpen 2007 Diky za vaše odpovědi, jen se ještě vrátím k případným problémům kolem výměny spojky . Po pročtení " Jak na to? Peugot 405" shledávám kritická místa při demontáži převodovky (stažení kulových čepů z těhlic) jde to pouze doporučeným stahovákem nebo i jinak? Býva to přirezlé, jak to řešit. Jsou ještě jiné na které jsem z popisu v "Jak na to?" nepřišel:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honzas1028 Odesláno 22. září 2007 Autor Sdílet Odesláno 22. září 2007 Ještě jednou bych se zeptal, podaří se mi klasickým (dvojrameným) stahovákem dostat dolů kulové čepy z těhlic, nebo budu potřebovat nějaký spec. přípravek. Díky za radu rád bych se do toho dopoledne dal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 22. září 2007 Sdílet Odesláno 22. září 2007 Já dostal kuláky dolů jemným poboucháním na oko, stahovák jsem nepoužíval. Pokud tam máš dost místa na uchycení toho stahováku, tak to dolů půjde;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pája Rybišár Odesláno 22. září 2007 Sdílet Odesláno 22. září 2007 Hmm ale nezapomeň na 36mm voříšek pro demontáž matice poloos...a když bude převodovka dole tak dej i nová gufera na výstupní hřídele převodovky(poloosy)jedno me stalo 110 a druhé 229 peněz,rozměry gefer 40 58 11.3 a 29,85 47 9,9 No a dal bych i novej převodovej olej a je klid...hodně zdaru:papa PS:já teda ten kovovy ještě nemám,,proto vozím jeden náhradní... [upravil dne 22/9/2007 Pája Rybišár] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.