Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Přepážka ve vozidle.


Cat

Recommended Posts

Původně zaslal: RychJ

Nevím nevím, moc sem to nestudoval,ale mám pocit, že v té přepážce drží opěradla sedaček....Tedy když je máš ve zpřímené poloze....:myslim

Nedrží já jí měl venku. No holt jsem jí musel nahodit, protože mi nechtěli udělat evidenčku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Cat

Původně zaslal: RychJ

Nevím nevím, moc sem to nestudoval,ale mám pocit, že v té přepážce drží opěradla sedaček....Tedy když je máš ve zpřímené poloze....:myslim

Nedrží já jí měl venku. No holt jsem jí musel nahodit, protože mi nechtěli udělat evidenčku.

Tak to jo, no evidenčku a technickou ti bez toho určitě neudělají,ale v běžném provozu nevím... Já ji tam využiju, vozím psa a aspon mi neleze na sedačky...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jakou kategorii máš napsanou v techničáku? M1 nebo N1? Předpokládám že N1. Tady ODKAZ.

Stručně vlastními slovy: Pokud máš v ORV2 napsáno kategorie vozidla N1, máš náklaďák a bez namontované přepážky nesmíš jezdit. Ani dočasně. Pokud Tě chytnou, hrozí Ti pokuta a ztráta bodů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Ticcino

Jakou kategorii máš napsanou v techničáku? M1 nebo N1? Předpokládám že N1. Tady ODKAZ.

Stručně vlastními slovy: Pokud máš v ORV2 napsáno kategorie vozidla N1, máš náklaďák a bez namontované přepážky nesmíš jezdit. Ani dočasně. Pokud Tě chytnou, hrozí Ti pokuta a ztráta bodů.

Ve velkém TP mám M1-( montážní ).

V malém jsem nic takového nenašel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V ORV1 (malý techničák) to napsané není.

V ORV2 (velký techničák) to napsané je.

Pokud máš M1, tak si přepážku můžeš beztrestně sundat.

Pokud máš M1 montážní, tak bys tam tu přepážku měl mít a nesundavat ji.

Pokud máš N1, tak to vyjde nastejno jako M1 montážní.

[upravil dne 27.8.2007 Ticcino]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo a TADY přidám ještě to rozdělení do kategorií.

A ještě k tomu dodám můj názor na věc:

M1 je normální osobák.

M1-montážní je osobák předělaný na pracovní vozidlo, tudíž si u něj podnikatel může odečíst DPH. Je to de facto M1 s mříží. Tato kategorie nevím jestli ještě existuje, uvažovalo se o jejím zrušení.

N1 vypadá skoro stejně jako M1-montážní, ale místo zadních oken by mělo mít plech. Nyní se to snad řeší neprůhlednými samolepkami.

[upravil dne 27.8.2007 Ticcino]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Ticcino

Jo a TADY přidám ještě to rozdělení do kategorií.

A ještě k tomu dodám můj názor na věc:

M1 je normální osobák.

M1-montážní je osobák předělaný na pracovní vozidlo, tudíž si u něj podnikatel může odečíst DPH. Je to de facto M1 s mříží. Tato kategorie nevím jestli ještě existuje, uvažovalo se o jejím zrušení.

N1 vypadá skoro stejně jako M1-montážní, ale místo zadních oken by mělo mít plech. Nyní se to snad řeší neprůhlednými samolepkami.

[upravil dne 27.8.2007 Ticcino]

Jo jo mám neprůhledná smolepky a N1

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Ticcino

Jo a TADY přidám ještě to rozdělení do kategorií.

A ještě k tomu dodám můj názor na věc:

M1 je normální osobák.

M1-montážní je osobák předělaný na pracovní vozidlo, tudíž si u něj podnikatel může odečíst DPH. Je to de facto M1 s mříží. Tato kategorie nevím jestli ještě existuje, uvažovalo se o jejím zrušení.

N1 vypadá skoro stejně jako M1-montážní, ale místo zadních oken by mělo mít plech. Nyní se to snad řeší neprůhlednými samolepkami.

[upravil dne 27.8.2007 Ticcino]

Mám M1 s mříží.

Zadní okna mám normální. žádný plech, nebo samolepka.

V malém TP mám napsáno osobní automobil, kategorie 3. Co je kategorie 3???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já před měsícem koupil to samé. Je to N1 a musel jsem na přihlášení tu přepážku mít. Teď jsem ji sundal a jezdím bez ní. Pracně jsem si vytelefonoval v Praze na Peugeotu co dělet když ji chci změnit na M1. Takže: vyfotit štítek motoru a vytisknout ho na papír, ofotit techničák a zajet k nejbližšímu značkovému servisu s tím vozidlem. Tam s tebou sepíšou žádost o změně kategorie, zkotrolují zda vše sedí na autě a žádost pošlou do Prahy. Celé by to mělo vyjít do 3.000,- Kč. Dříve to nešlo ale teď už to jde.

[upravil dne 30.8.2007 mimak]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: mimak

já před měsícem koupil to samé. Je to N1 a musel jsem na přihlášení tu přepážku mít. Teď jsem ji sundal a jezdím bez ní. Pracně jsem si vytelefonoval v Praze na Peugeotu co dělet když ji chci změnit na M1. Takže: vyfotit štítek motoru a vytisknout ho na papír, ofotit techničák a zajet k nejbližšímu značkovému servisu s tím vozidlem. Tam s tebou sepíšou žádost o změně kategorie, zkotrolují zda vše sedí na autě a žádost pošlou do Prahy. Celé by to mělo vyjít do 3.000,- Kč. Dříve to nešlo ale teď už to jde.

[upravil dne 30.8.2007 mimak]

Já se ptal na dopravce a znělo to nějak podobně, až na to že řekli že to vyjde asi 5 litrů. Musíš jít na technickou, protože je to přestavba a to stojí asi 1400. Pak platíš na policajtech no a i Peugeotu za to že ti to schválí. Prostě byrokracie.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...