oddie Odesláno 13. říjen 2003 Sdílet Odesláno 13. říjen 2003 S Peugeoty to nemá sice moc společného, ale podařilo se mi udělat pár moc pěkných fotek. Kamarád je vystavil u sebe na stránkách (já žádné nemám), tak tady je odkaz, pokud se chcete pokochat: http://www.mazda626.sk/oddie/tdi1.jpg http://www.mazda626.sk/oddie/tdi2.jpg http://www.mazda626.sk/oddie/tdi3.jpg http://www.mazda626.sk/oddie/tdi4.jpg http://www.mazda626.sk/oddie/tdi5.jpg http://www.mazda626.sk/oddie/tdi6.jpg http://www.mazda626.sk/oddie/tdi7.jpg Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deeper Odesláno 13. říjen 2003 Sdílet Odesláno 13. říjen 2003 Ty kráávo, jak je tohle možný:o:o Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomyka Odesláno 13. říjen 2003 Sdílet Odesláno 13. říjen 2003 nemam slov Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sirael Odesláno 13. říjen 2003 Sdílet Odesláno 13. říjen 2003 Že by hošík po vzoru 120 přilíval do nádrže kerosen? :D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 13. říjen 2003 Autor Sdílet Odesláno 13. říjen 2003 Malý komentář k těm fotkám: takto upálený píst je dílem závady vstřikovače - nafta z trysky ukapává, a hoří přímo na pístu. Ten se pak takto utaví. Možností, proč tato situace vznikne, je několik. Buď přímo závada vstřikovače, nebo nějaká nečistota způsobující netěsnost trysky, či její značné opotřebení provozem, případně přehnaný \"čiptuning\" či přídavná jednotka peroucí do trysky tak velkou dávku, že ji tryska nestíhá rozprášit... Co bylo příčinou v tomhle případě nevím, neznám ani to auto ani majitele, dostal jsem se k tomu úplně náhodou - ale tipnul bych první případ - podle toho, že ostatní písty jsou neporušené. Takto upálený píst není příliš častá závada, ale stát se to může, i u starších (mechanických) typů motoru - máte-li v něm prastaré, notnou dobu přesluhující trysky s upálenými špičkami, začnou také ukapávat. Takže, doporučuju nechat občas trysky zkontrolovat, abyste se pak také nechlubili podobnými fotkami (občas v tomto případě znamená dejme tomu 50tis km, ne každý týden ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 13. říjen 2003 Sdílet Odesláno 13. říjen 2003 oddie, da se to nejak detekovat, nebo je to plizive? Nebo se to chova zakerne normalne? Taky jsem se chtel zeptat na cenu takove kontroly vstrikovacu. A na kolik tak vyjde vymena.. eventuelne ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Venca Odesláno 13. říjen 2003 Sdílet Odesláno 13. říjen 2003 Tak to jsem viděl i na Hdi Peugeot v podstatě to samé jen na jednom pístu. Závada špatnej vstřikovač. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 14. říjen 2003 Autor Sdílet Odesláno 14. říjen 2003 Vix: u starších mechanických dieselů je ta kontrola záležitostí pár stovek. Výměna už je horší, jedna tryska Bosch stojí cca 1000,- Kč, česká PAL asi 400,- (ale mají prý větší zmetkovitost). Už se to probíralo ve fóru \"servis\". Kolik to stojí na HDi, nevím, to vám řekne nejlíp Venca, a má kdyžtak i nějaké věci na motor HDi v zásobě, kdyby něco Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Venca Odesláno 14. říjen 2003 Sdílet Odesláno 14. říjen 2003 :D:D Jeden vstřikovač 16 táců :o:o Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David 106s16 Odesláno 14. říjen 2003 Sdílet Odesláno 14. říjen 2003 U Bosche 330 euro. Vysledna cena v kc je vzdy nizsi nez presny prepocet podle kurzu, ale i tak je to nechutny balik. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stembi Odesláno 16. říjen 2003 Sdílet Odesláno 16. říjen 2003 No a prosímvás z čeho jsou ty písty dělaný? To vypadá na nějakou keramiku ne? Kov se přeci nemůže rozsypat na prášek... Může se to stát i u benzínu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 17. říjen 2003 Autor Sdílet Odesláno 17. říjen 2003 Hliníková slitina. Proč by se nemohla rozsypat na prášek? Může se to stát i u benzínu. Ale jak už jsem psal, není to zas tak častý případ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 11. únor 2005 Autor Sdílet Odesláno 11. únor 2005 Odkaz ma mazdaclub už nějak nefunguje, asi se jim písty z Octavie už přestaly líbit, takže se fotky přestěhovaly na web ke Gotrekovi: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P205XR Odesláno 11. únor 2005 Sdílet Odesláno 11. únor 2005 Moooc pěkný. Myslíte, že se můžu těšit??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.