Guest ¨Pokec16v Odesláno 24. srpen 2007 Sdílet Odesláno 24. srpen 2007 Shanim schema elektriky na P406 2,1 TD. Hlavne palubovku a palivove cerpadlo. Diky moc... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 24. srpen 2007 Sdílet Odesláno 24. srpen 2007 Můžeš upřesnit motor? Podívám se: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest PP205 Odesláno 24. srpen 2007 Sdílet Odesláno 24. srpen 2007 napis mi na info@autoservisnonstop.cz poslu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Neon Odesláno 24. srpen 2007 Sdílet Odesláno 24. srpen 2007 2.1 TD se dělal jenom jeden (80kw) obsah 2088ccm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kdo Odesláno 24. srpen 2007 Sdílet Odesláno 24. srpen 2007 P406 2.1TD má motor XUD11BTE Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kdo Odesláno 24. srpen 2007 Sdílet Odesláno 24. srpen 2007 Původně zaslal: PP205 napis mi na info@autoservisnonstop.cz poslu Protože mám stejný motor, psal jsem ti SZ, jestli bys mi to mohl taky poslat. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 24. srpen 2007 Sdílet Odesláno 24. srpen 2007 Takže podle Neon, by to mělo být toto: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kdo Odesláno 24. srpen 2007 Sdílet Odesláno 24. srpen 2007 Protože je na tom schematu napsáno, že je to pro motor DW10, tak se obávám, že to nebude ono, bo obsah 2.0 mají HDI, což není "náš" připad.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 24. srpen 2007 Sdílet Odesláno 24. srpen 2007 Vzal jsem to podle NEON. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Neon Odesláno 24. srpen 2007 Sdílet Odesláno 24. srpen 2007 HDi má ale taky 80kw - ten nahradil 2.1TD (slabší 66kw nahradil 1.9TD). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 24. srpen 2007 Sdílet Odesláno 24. srpen 2007 Původně zaslal: Neon HDi má ale taky 80kw - ten nahradil 2.1TD (slabší 66kw nahradil 1.9TD). Proto jsem sem dal schéma, jak si napsal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kdo Odesláno 24. srpen 2007 Sdílet Odesláno 24. srpen 2007 Původně zaslal: Neon HDi má ale taky 80kw - ten nahradil 2.1TD (slabší 66kw nahradil 1.9TD). To jo, ale je to jinej princip vstřikování. Proto i jiné označení motorů. [upravil dne 24.8.07 Kdo] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Neon Odesláno 24. srpen 2007 Sdílet Odesláno 24. srpen 2007 Já napsal, pokud dobře vidím, že 2.1TD má jenom jeden typ motoru (KDO ti tam i napsal označení) a to o obsahu 2088ccm a výkonu 80kw, který je shidný i se silnějším HDIčkem (dvoulitrem), který má obsah myslim 1998ccm ... A ty´s tam dal schema toho HDička, ale v pohodě.... Snaha se hodnotí V tý knížce "Jak na to!" ani nemají motory 2.1TD ... bohužel ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Neon Odesláno 24. srpen 2007 Sdílet Odesláno 24. srpen 2007 Původně zaslal: Kdo Původně zaslal: Neon HDi má ale taky 80kw - ten nahradil 2.1TD (slabší 66kw nahradil 1.9TD). To jo, ale je to jinej princip vstřikování. Proto i jiné označení motorů. [upravil dne 24.8.07 Kdo] Já to vim!! Nikde jsem nepsal, že to jsou totožné motory, proto jsem i psal, že se dělal jenom jeden 20088ccm s 80kw a nikde jsem nepsal, ze je to shodny s HDIckem, jenom, ze je nahradily ... Rozhodne jsem tim nemel na mysli, ze to bude mit stejnou schemu, kdyz to ma jiny princip! [upravil dne 24/8/2007 Neon] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 24. srpen 2007 Sdílet Odesláno 24. srpen 2007 V knize je to slátanina. Je to tam vše dohromady. Lepší je to u 405 a jiných. Ale i ta snaha se cení Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kdo Odesláno 24. srpen 2007 Sdílet Odesláno 24. srpen 2007 Původně zaslal: Neon V tý knížce "Jak na to!" ani nemají motory 2.1TD ... bohužel ... Přesně tohle jsme s OK406 řešili před nedávnem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kdo Odesláno 24. srpen 2007 Sdílet Odesláno 24. srpen 2007 Původně zaslal: Neon Já to vim!! Nikde jsem nepsal, že to jsou totožné motory, proto jsem i psal, že se dělal jenom jeden 20088ccm s 80kw a nikde jsem nepsal, ze je to shodny s HDIckem, jenom, ze je nahradily ... Rozhodne jsem tim nemel na mysli, ze to bude mit stejnou schemu, kdyz to ma jiny princip! Tak se nedurdi. Rozumíme si. Snaha byla Musíme počkat, co pošle PP205. [upravil dne 24.8.07 Kdo] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bagr Odesláno 24. srpen 2007 Sdílet Odesláno 24. srpen 2007 Tady máš palubovku starýho modelu.. [upravil dne 24/8/07 bagr] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bagr Odesláno 24. srpen 2007 Sdílet Odesláno 24. srpen 2007 A tady je jediná elektrika, která v se v Haynesovi týká vstřikovacího čerpadla / položka 10 ve startování a dobíjení/. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bagr Odesláno 24. srpen 2007 Sdílet Odesláno 24. srpen 2007 A tady ještě odkaz na frantíky, konkrétně na xud 11 bte http://peugeot.mainspot.net/wiring406/p8c.shtml:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.