Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

otáčkoměr 306


paja306

Recommended Posts

Prosím Vás pomozte mi mám problém se svým autim jedná se o 306 rok 2001 1,8 16V.Z ničeho nic mi přestal fungovat otáčkoměr:( zbytek přístrojovky mi funguje.2týdny zpět mi montovali alarm do mého auta ,pak sem chvilku nejezdil a včera po natankování na pumpě nastartuju a ejhle ručička otáčkoměru zůstala dole:(,kde jsou vedene dráty a kde v motorové části je nejaký ten snímač otáček jestli ten se nepokazil.Kdybyste mohli mi sem dát i fotku kde je nějaké to čidlo těch otáček ať to najdu.děkuju moc:(:(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ahoj pájo,skus nejdřív vyndat,budíky a podívej se jestli ti nepovytáhly náhodou nějaký konektor ze zadu budíku, mněli by tám být dva pokud si dobře pamatuju tak žlutý a modrý.Potom skus skontrolovat všechny kostry jestli někde není studeňák.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...

mam dotaz na otackomer, neviem ci mi tu bude vediet niekto pomoct, ale kupil som 306 break 1.4 benzin´97 asi pred rokom a pol a otackomer nefunguje co mam auto vobec. v zime sa mi obcas stalo ze ked som nastartoval ta rucicka sa trosku pohla "vyskocila" tak maximalne na 900-1100 ale to len na chvilku tesne po nastartovani ked bolo auto studene ale inak vobec teraz uz si dala dobreho pol roka pokoj a ani ju nehne ukazovat. pozeral som vsetko mozne a nic. budik som mal vonku a tie krokove motorceky co su na rychlomer a otackomer som prehodil navzajom a stale nic. ked je zapojeny tak rucicka je "tvrda" teda nejaka stava tam ide ale nic neukazuje. :( pomohol by mi niekto s tym prosim? ak by mi uz nevedel pomoct tak aspon schemu ci ma niekto na tento konkretny budik.

chcel som sem dat aj fotky lebo jedna cesta v zadu na plosaku je taka akoby vyrypnuta. :myslim

[upravil dne 11.9.2007 djlucky]

post-0-14109596427256_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

takto to vyzera z blizsia (sorry za kvalitu mam len mobil na fotenie)

inak ten tachometer som nevyberal pred tym a ked som ho dal von 1 x uz to tam bolo a navyse je to myslim pod takym ciernym plastom tak nechapem, ale keby hadam bola prerusena cesta tak by ta rucicka v zime obcas nepovyskocila ci ano?

[upravil dne 11.9.2007 djlucky]

post-0-14109596428582_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

peger g. dakujem za ochotu skusit tie budiky. vymenil som a bolo to take iste, teda zrejme zavada nie je v nich. chcel by som sa opytat ma niekto schemu kablikov ktore idu do otackomeru, pripadne ake cidlo to je. bo to na zotrvacniku vyzera byt ok, myslim ze keby bolo dead tak by som asi nenastartoval ci ano? prosim pomozte :bojim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

cidlo by melo byt na prevodovce,,,to nema nic spolecneho se zapalovanim. Zapalovani jsou cidla bud na klikovce a neboli na vacce ,kazdy auto to ma jine. a toto cidlo ukazuje rychlost a i pocita km,,, takze jestly tyto funkce jdou tak cidlo je v poradku a je vada na plosnaku.

[upravil dne 13.9.2007 Romanky]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

-cidlo je na na prechode medzi blokom motora a prevodovkou, tam ako su spajane, snima asi HU podla zotrvacnika a podla toho zrejme riadi vstrek do valcov. ked som toto cidlo odpojil tak sa nastartovat nedalo, za behu som to pre istotu odpajat nechcel. (myslim ze diesel ma snimanie na vacke) ale ja mam benzin tusim KFX.. 1.4 8v

-rychlost mera druhe cidlo na prevodovke v zadu niekde blizko startera takze to je urcite v poriadku bo rychlost ukazuje dobre.

ono je len niekde chyba ze nedava info o otackach motora do budika ale neviem co mam hladat odkial to ma ist, ci to je nejaky kabel z riadiacej jednotky alebo co :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 9 měsíců později...

já si myslím,že impuls na otáčkoměr to bere z RJ.u 309 i 205 jsem to tak měl.u tý 309 jsem ho i dodělával,tam si to bralo impuls ze snímače na rozdělovači a šlo to přes RJ a podle čísla drátu z druhého auta s otáčkoměrem jsem to napojil.záleží jaký tam máš motor.Já si myslím že to bude někde špatnej spoj.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to si myslim i ja, ten velky konektor som mal tiez rozobraty, vsetko som vycistil, strekol kontox, ale aj tak nic, aj RJ som pozrel kontakty, vsetko ako nove, uz som z toho na vetvy, obcas v zime isiel, ale to len par \"zableskov\" ze vyskocil a zas nic.

Ma tu niekto schemu priamo na toto? snimac otacok -> RJ -> budiky ze by som to nejako podla cisel kablov premeral ci su aspon kable v poriadku.

ak ano prosim poslite, alebo hoddte sem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 roky později...

Zdravím,na mojej 306 tiež neide otačkomer,ale ked prší vonku tak ide.Premeral som čidlo a hodnota bola 112 omov-čo asik mala byť v rozsahu 360-400.A napatie čo ide do čidla tak tam je 0.03 V a malo by byť 5V.Niekde som čital že červeny kabel z čidla tlaku olej ten može robiť problem,je to tak?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...