Jump to content
Sign in to follow this  
Dress

Těsnění pod hlavou

Recommended Posts

Dobrý den,

omlouvám se předem pokud kladu dotaz, který se zde někdy už vyskytl. Jsem majitelem Peugeota 605, 3,0 V6; mám pocit resp. vše naznačuje, že odchází těsnění pod hlavou. Zajímalo by mě zda se to vůbec na těchto motorech dá opravit, tedy vyměnit to těsnění?

Uvítám každou zkušenost, pokud někdo má.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No, u dieselu by se mela rovnat, ale nevim, jak u benzinu. Tam je jina komprese. Treba u atmosferickych benzinu to neni ani tak potreba, pokud maji kompresi do 10 (napr. S120)

Ale vubec tomu nerozumim ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taky bych to nechal na servis i když u Š120 a na několika favoritech sem to už dělal. Jednak ta hlava musí být rovná a pak je potřeba aby byl určitý přesah vložek válců o proti bloku a co sem se koukal na manuál k Pežotu tak podle přesahu sou tam dva typy těsnění. Takže musíš mít něco na změření přesahu a momentovej klíč na dotažení. No radši to nech na servis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neviem co myslis pod pojmom odchadza tesnenie. To bud je v haji alebo je ok. Co sa ti s tym stalo. Inac u toho trojlitru by som to asi nechal fakt na servis. Ked uz budes mat dole hlavu tak by som odporucil ju pretlakovat ci nieje prdnuta a mozno odrazu pozrel aj v akom su stave ventili popripade ich nastavit.Pokial ja viem tak hlavu netreba zrovnavat pokial si motor neprehrial . Ak si to budes nahodou robyt sam tak davaj pozor na poradie odtacania srobou.Moze sa ti hlava skrutit/vlastna skusenost/.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samozřejmě to nechám na servis. Jinak děkuji moc všem za podmětné příspěvky!

projevuje se mi to ztrátou chladící kapaliny, která občas teče z přepadu, předpokládám tedy, že to fouká pod hlavou, v chladiči problém snad doufám není, ale sem naprostý amatér, je velmi pravděpodobné že bude problém jinde.

Servis určitě navštívím, ale jen mě zajímalo zda je možné vyměnit to těsnění pod hlavou, protože např. mám zkušenost z citroena XM, stála oprava asi 50 tis. a spíše bylo jednoduší dát celý motor z nějakého vrakoviště.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...