destiny Odesláno 9. říjen 2003 Sdílet Odesláno 9. říjen 2003 Citace clanku ze serveru http://www.vosanajazyku.com Ten kdo tohle psal, vedel o autech asi uplny hovno! ----------------------------------------------- Peugeot \"?u?uňuňu\" 206 Všichni dobře víme, že smát se teplým spoluobčanům je neslušné, a tak si na to v příštích minutách dáme pozor. Tohle auto se kupuje kvůli křivkám a ne kvůli tomu, co je uvnitř. Na tom by ještě nebylo nic špatného, horší je, že si to jeho hrdí řidiči ne vždy uvědomují. Hnáni neurčitým pocitem, že mají nový zahraniční vůz a že by to podle toho mělo i jezdit, vrhají se mužští majitelé pojízdného bonbónu nezřídka do rychlého pruhu. Pak z toho vznikají takové ty trapné situace typu \"já vlastně předjíždět nechtěl, já se chtěl doleva jen kouknout.\" Nedá se nic dělat, hošové, na dlouhodobý pobyt v levém pruhu samotný design nestačí. Je k tomu potřeba i nějaký ten motůrek, víme, a k motůrku i podvozeček. ?u?u?uňuňuňu! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
impact Odesláno 9. říjen 2003 Sdílet Odesláno 9. říjen 2003 ja si myslim, ze je to docela vtipny... a podle tvy reakce asi i pravdivy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
destiny Odesláno 9. říjen 2003 Autor Sdílet Odesláno 9. říjen 2003 Me by to mohlo byt uplne jedno. Teplous nejsem, 300sedmicka neni zase tak male auto a problemy s predjizdenim taky nemam. Takova 206WRC urcite neni auto pro teplouse, ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sepp Odesláno 9. říjen 2003 Sdílet Odesláno 9. říjen 2003 No tak tohle mohl psat jedine nejake zakoplexovane ditko zbohatleho podnikatele, jemuz jeho papinek kopil nejakeho \"nemcoura\" At jde do hajzlu, driv nebo pozdeji se stejne vymlati, protoze to nedokaze \"ukocirovat\" :mad: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vector Odesláno 9. říjen 2003 Sdílet Odesláno 9. říjen 2003 Nemám pocit, že by jakýkoli z Peugeotů měl na svou dobu nedostatek jízdních vlastností. Je to jeden z důvodů, proč vyhrávají Raly. Třeba Golf, nebo Pasat, tomu vyhrává maximálně nahlas rádio. 206 myslím byla v několika testech hodnocena, jako velmi dobrá. Podvozek nadprůměrných vlastností, přísně neutrální a výborné brzdy. O motorech se nemá smysl bavit, výkon je dostatečný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deeper Odesláno 10. říjen 2003 Sdílet Odesláno 10. říjen 2003 Sorry, ale musim se vosáka zastat. Zkuste si přečíst víc jeho článků a pochopíte, že to píše ve snaze naštvat co nejvíc lidí, kteří si pak vylejvaj zlost na diskuzi a je to fakt sranda to tam čís. Než jsem to pochopil, taky jsem si dobře naběh :D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 10. říjen 2003 Sdílet Odesláno 10. říjen 2003 Skoda, ze skoncil. Ja bych nerekl, ze to pise s umyslem nastvat co nejvic lidi. On pise pravdu. A pravda boli. Mimochodem, kdyz jsem byl na dovoleny, tak jsem si vsimal, kolik lidi ma vanu na zahradce. No, videl jsem jich dost. Ale, je skoda, ze s tim prestal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sepp Odesláno 10. říjen 2003 Sdílet Odesláno 10. říjen 2003 Musim se mu omluvit - tohle je 100% pravda - bohuzel: Vytuněný golf Jestli chcete ukázat světu, že jste se učňákem protloukli jako kingové, nemůžete to udělat lépe než vytuněným golfem. Každého z nás už jistě něco takového předjelo. Za tajemnými černými skly (fólie tam nalepil Láďa a považte, vyšly na 235 korun) se určitě neskrývá nějaký umolousanec, který si ještě před pěti roky zlomil nos při ježdění na panelákových schodech, ale sofistikovaný rebel typu Russella Crowea. Ohromné plastové spoilery domácí výroby se otřásají vibracemi, které dodává supersilná audiosoustava značky AKAI. Původně byla zamýšlena jako afrodisiakum na holky z rodinky, ale i když se ukázalo, že přitahuje jen další podobné uhrovaté zoufalce, jako nejcennější součástka už v autě zůstala. Zvuk je ještě o to krásnější, že přes celé zadní sklo se táhne nápis Sony Car Audio. V našem městě jezdí dva takoví elegáni s nádhernými rychlými pruhy, na kterých není skoro vůbec vidět, že byli vyrobeni v 70. letech a že jsou tedy starší než jejich řidiči. A věru že si oba získali obdiv všech spoluobčanů – už tím, že při sobotním závodění na hlavní třídě ze sebe vytáhnou až 90 km/h. radši bych se střelil do hlavy než řídit vytuněného golfa přes město, kde bydlím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 10. říjen 2003 Sdílet Odesláno 10. říjen 2003 Seppe, myslim, ze tenhle clanek ma jete dodatek o ilych dodavkach, jestli se nepletu Nebo, jestli ho nekde nekdo ma, at ho posle. Je to ten clanek, kde majiteli vypadavo b ve slove bila dodavka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deeper Odesláno 10. říjen 2003 Sdílet Odesláno 10. říjen 2003 Analýza: Černá skla aut a počůrávání pod panelákovými schody (aktualizováno) Všichni moc dobře víme, že nejrychlejší auto na světě je Škoda Octavia AEK 72-36. Božích hovad je ale na našich silnicích tolik, že jsem se uvolil věnovat světu malou analýzu aut a jejich řidičů. Škoda Octavia AEK 72-36 Škoda Octavia možná nebyla původně koncipována jako nejrychlejší sedan světa, ale zásluhou pražských řidičů se jím stala. Zvláš? mocná je ve svých rallye variantách pomalovaných nápisy jako „Compex Impex s.r.o.“ nebo „PC z Prahy 5, jedeme k vám hned.“ Tento nekorunovaný král dálnice D1 vždycky uhání ještě o 30 kilometrů rychleji, než na kolik jeho motor stačí, a to jedině díky superioritě a fantastické aerodynamice registračních značek začínajících na A. Řidiči AEK, ALA, 1A1 nebo AHU jsou prostě lepší než ti ostatní, kteří by se měli zabagrovat na Ostravsku do hlíny a prodat Polsku i s celým krajem. V čem jsou lepší? No například dovedou na dálnici bleskurychle změnit pruh a skočit před vás bez bliknutí – to jen tak nějaký dobytek nedokáže. Kromě toho, že jsou agresivnější, jsou i rychlejší. A asi se všichni shodneme na tom, že chlapík, který na rovném úseku jede 140, je mnohem lepší řidič než ten, který se tam plouží 120 km/h. Peugeot \"?u?uňuňu\" 206 Všichni dobře víme, že smát se teplým spoluobčanům je neslušné, a tak si na to v příštích minutách dáme pozor. Tohle auto se kupuje kvůli křivkám a ne kvůli tomu, co je uvnitř. Na tom by ještě nebylo nic špatného, horší je, že si to jeho hrdí řidiči ne vždy uvědomují. Hnáni neurčitým pocitem, že mají nový zahraniční vůz a že by to podle toho mělo i jezdit, vrhají se mužští majitelé pojízdného bonbónu nezřídka do rychlého pruhu. Pak z toho vznikají takové ty trapné situace typu \"já vlastně předjíždět nechtěl, já se chtěl doleva jen kouknout.\" Nedá se nic dělat, hošové, na dlouhodobý pobyt v levém pruhu samotný design nestačí. Je k tomu potřeba i nějaký ten motůrek, víme, a k motůrku i podvozeček. ?u?u?uňuňuňu! Bílá dodávka Bílá dodávka je pro silnice tím, čím je dámská vložka pro svět. Je to zřejmě nutné, ale nenávidíme to. Bílá dodávka (většina má tuhle barvu, protože je bez příplatku) vždycky uhání tempem, které naznačuje, že kdyby právě tenhle náklad králíčků Azuritů nedorazil do Postoloprt včas, tak se za Prahou otevře hvězdná brána a masy ještírků sežerou všechny lidi od Nováka dolů. Pro bílou dodávku není jiná bílá dodávka žádný soupeř. Když už jednou máte Transita, musíte toho ňoumu v Boxerovi nebo Berlingu předjet za každou cenu, to dá přece rozum. To pak vede k tomu, že dálnicí se řítí jedna bílá dodávka stodesítkou a druhá ji odhodlaně míjí v levém pruhu rychlostí o celý půl kilometr vyšší. Mezi Jihlavou a exitem 2 – Praha Chodov se tohle předjíždění krásně vyřídí a všichni jsou š?astní. Když se pak levý pruh konečně uvolní a vy se svým osobákem toho zmetka konečně míjíte, všichni stavební dělníci v mikrobusu se kření, lepí kolečka salámu na sklo, mávají rohlíkama a jsou veselí, jak vám to zase nandali. Vytuněný golf Jestli chcete ukázat světu, že jste se učňákem protloukli jako kingové, nemůžete to udělat lépe než vytuněným golfem. Každého z nás už jistě něco takového předjelo. Za tajemnými černými skly (fólie tam nalepil Láďa a považte, vyšly na 235 korun) se určitě neskrývá nějaký umolousanec, který si ještě před pěti roky zlomil nos při ježdění na panelákových schodech, ale sofistikovaný rebel typu Russella Crowea. Ohromné plastové spoilery domácí výroby se otřásají vibracemi, které dodává supersilná audiosoustava značky AKAI. Původně byla zamýšlena jako afrodisiakum na holky z rodinky, ale i když se ukázalo, že přitahuje jen další podobné uhrovaté zoufalce, jako nejcennější součástka už v autě zůstala. Zvuk je ještě o to krásnější, že přes celé zadní sklo se táhne nápis Sony Car Audio. V našem městě jezdí dva takoví elegáni s nádhernými rychlými pruhy, na kterých není skoro vůbec vidět, že byli vyrobeni v 70. letech a že jsou tedy starší než jejich řidiči. A věru že si oba získali obdiv všech spoluobčanů – už tím, že při sobotním závodění na hlavní třídě ze sebe vytáhnou až 90 km/h. radši bych se střelil do hlavy než řídit vytuněného golfa přes město, kde bydlím Kompletní článek....... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vector Odesláno 10. říjen 2003 Sdílet Odesláno 10. říjen 2003 Prodávám Peugeota a začínám túnit Golfa. !!!! Nemáte někdo prosím radio AKAI ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
robert Odesláno 10. říjen 2003 Sdílet Odesláno 10. říjen 2003 má pravdu, taky se s 206 občas vrhám do levého pruhu a zapomenu, že zrovna nemám 170 koní, ale že bych tam dělal nějakou brzdu, to zrovna né. Taky jí mám proto, že se mi líbí její design, ale jako auto pro buzíky mi moc nesedí. Homosexuálové asi mají růžovoučké cabriolety s beránčíma kožešinama a s pejsky, buzíci zase jezděj jenom tramvají. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Toman Odesláno 11. říjen 2003 Sdílet Odesláno 11. říjen 2003 Jojo, peknej clanek... Ale trochu z jineho soudku: (predem musim rici ze nechci nastvat ani urazet 206kare). Cetl jsem nekolik testu a recenzi o 206ce a musim teda priznat, ze s jizdnimi vlastnostmi (podvozkem) na tom po strance hodnoceni neni zrovna nejlip! Vnitrni prostor taky nic moc, proste ze se to auto(novy) za ty prachy moc nevyplati (test fabia, corsa, fiesta, 206 skoncil pezot celkove posledni - mozna tam nebyla fiesta ale punto). Musim teda priznat ze jsem 206kou nikdy nejel takze nemuzu sam posoudit, jen pisu co jsem cetl. Muzete to 206kari nejak vyvratit? (mysleno nejakej test na webu nebo tak neco?) p.s. to vector: myslim ze je celkem nesmysl srovnavat zavodni wrc se seriovymi auty - moc spolecnych dilu mit nebudou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
robert Odesláno 11. říjen 2003 Sdílet Odesláno 11. říjen 2003 To je právě ono, člověk nemůže hodnotit něco, co nezkusil. Já můžu srovnávat jen 309, 106, 206, 306 a trochu 307, ale že by 206 na tom byla špatně, to teda né. Ono se taky těžko srovnává třeba základní model s motorem 1,1 s geteičkem. Ten test malých vozů jsem četl, ale taky jsem viděl tu porotu a německého vydavatele časopisu, tak to mluví samo za sebe. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deeper Odesláno 13. říjen 2003 Sdílet Odesláno 13. říjen 2003 V metru jezdí i jiný lidi než buzíci :D:D:D:D:D:D Typologie: Lidé v tramvaji č. 11 Dneska už jsem skoro chtěl s Vosou na jazyku skončit. Náhodně jsem totiž narazil na tuhle stránku o Zetoru E-25 a chovu koz a ihned mi došlo, že nic intenzivnějšího už vytvořit nelze. Ale pak jsem si zajel tramvají na oběd do Flory a rozhodl se zachytit pro příští pokolení typologii lidí v MHD. Pražská sekretářka Jasně, já vím, že teď už žádné sekretářky nejsou, jsou už jen personal assistants nebo executive support specialists, ale všem vám hned dojde, koho mám na mysli. Je to stejné, jako když dnes krámy Na Příkopě hledají konzultantku prodeje místo dřívější prodavačky. Práce je ta samá, ale konzultantka je holt lepší na ego. Takovou asistentku poznáte podle odhodlaného výrazu, který všem kolemstojícím naznačuje, že ona by vlastně vůbec neměla jet tramvají, ale v otevřeném červeném žihadle typu BMW Z4. Její tvář je přesně tak nezávislá a tajuplná, jak to radili v posledním Cosmopolitanu na straně 23, a dá se z ní vyčíst poselství „Podívejte se, něco jsem ve svém životě dokázala, mám italské lodičky a doma půlku katalogu IKEA. Ještě si koupím pohovku Beddinge a tím vám to nandám definitivně, vy socky.“ Pražská asistentka svírá na cestě domů tašky módních tvůrců, které jsou šikovně natočeny tak, aby byla vidět velká písmena MNG, ZARA nebo Sephora. Čas od času, tak asi každých 20 sekund, vytáhne telefon (Nokia 3410, tmavomodrý kryt, řidčeji N8310) a podívá se, jestli jí nepíše kamarádka. Sice zrovna byly s kámoškou v té suprové kavárně na italském capuccinku za 55 korun, ale kdoví, třeba si Nikol ještě na něco vzpomněla. Ten nový objev, Elliott, vypadá dost dobře a může být, že jí ten půlrok au-pairování u té blbé rodiny v Brightonu bude k něčemu dobrý. Mladík, jehož discmana slyšíme všichni na 20 metrů Tenhle kluk je prostě king a ví to. Už když skáče do tramvaje, hodí po nás pohrdavý pohled, aby nám bylo jasné, že se včera dostal do 94. levelu a že by nás klidně zmrazil taky, jen kdyby měl v ruce ten laserový vrhač ledu. Mladík nabízí multimediální zážitek pro všechny smysly – kromě fialového pruhu ve vlasech nám to nandává i hudbou ze svých sluchátek a spokojeným usrkáváním z toho největšího kelímku coly, který u McDonalda dávají. Kelímek potom odhodí na rodném Proseku těsně vedle koše, protože i to je světonázor. Asertivní důchodce Těchto lidí nastupuje vždy hodně, počet volných sedadel + 1. Starým lidem bychom se nikdy neměli smát, protože jednou budeme taky staří a ani naše vyplacené penzijní připojištění od ING nás sexy neudělá. Slibme si alespoň tohle: nebudeme nosit těžké hole se špinavou gumovou špičkou a nebudeme je z ostrůvku strkat do obličeje lidem, kteří se pokoušejí z tramvaje vystoupit. Prosím. Skupina italských turistů Tento typ se vyskytuje zásadně ve stádě, nikdy jednotlivě. Pozná se podle černých slunečních brýlí, které mají za úkol ohromit výše uvedený typ sekretářka a přimět ho k multikulturnímu úletu, o kterém se pak bude s hihňáním vyprávět Nikol. Černé brýle italského turisty jsou přidělány napevno, takže je nelze sundat, ani když lezete v listopadu do metra. Tento typ je komunikativní a jako jediný mluví tak hlasitě, že se dokáže za jízdy domluvit i se zbytkem skupiny v druhém vagónu, že vystupovat se bude na Muzeu. tramvaj je lepší než auto, protože v autě jsi se svou blbostí sám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sepp Odesláno 13. říjen 2003 Sdílet Odesláno 13. říjen 2003 Nic proti, ale fabie je pekny krap /promin Vaclave/ Mam zkusenosti jak s 206-kou tak 306-kou a 406-kou, ale srovnavat je nebudu to nejde Ale nechapu jak mohla 206-ka /treba 1.1/ skoncit hur nez fabie /1.2/ Kdyz jen pokud srovnam motory tak fabie je trivalec!!!!! Tyhle radoby tresty se asi pisou podle vyrobcu, ktery nedokazou prodat sve vyrobky - pr.: Pokud koupim novou 206-ku mam zaruceno, ze byla vyrobena ne vic jak dvemi mesici - u fabie je to 1/2 rok a vice - Staci jen kdyz obcas jedu kolem Skodovky a vidim jak tam ty auta stoji a stoji a stoji a ....:mad: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AKCZ Odesláno 13. říjen 2003 Sdílet Odesláno 13. říjen 2003 A ja tomu asi nerozumim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Toman Odesláno 13. říjen 2003 Sdílet Odesláno 13. říjen 2003 to seep: myslim ze zrovna v tom testu byla 1.4 (u te fabie). Ja teda nevim kdo ten test delal (jestli nemci tak je to jasny), ale zase nejsem odpurce ostatnich aut nez peugeotu a dle me neni fabie za ty prachy spatny auto (vzhledem k 206ce) - ikdyz ceny za obe auta jsou dost vysoky. Dle me zalezi na cloveku jeslti chce mit vic mista v aute a tvrdsi perovani nebo krasnyho a mekkyho frantika. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sepp Odesláno 13. říjen 2003 Sdílet Odesláno 13. říjen 2003 Zrovna cenu bych snad ani radeji neporovnaval. Je jasne, ze fabie je levnejsi - pokud budes v podniku zamestnavat cechy, ukrajince a polaky /skoda auto/ + budes 90% dilu vyrabet v Cechach ci statech NEEU mas logicky naklady na vyrobu nizsi nez peugeot, ktery zamestnava a vyrabi vozy v EU. Jina situace na ceskem trhu ovsem vznikne spustenim vyroby aut PECITO /koncern peugeot, citroen, toyota - v KOLINE/. Zatim ovsem zdejsi politici /dostavaji od koncernu skoda auto dost tucne seky/ delaji vse pro to aby vystavbu tovarny u Kolina co nejvice pozdrzeli. Co si budem povidat kazda prodana skudka je dobra Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.