Janki Odesláno 9. říjen 2003 Sdílet Odesláno 9. říjen 2003 Precital som si vsetky odkazy o vetrakoch sahar a pod. Ale neviem si poradit s mojimi nefungujucimi vetrakmi. Mam P405 GRDT, ktory je jeden z poslednych kusov, ktore sa v europe vyrobil. Poistku na chladici a ani rele som nikde nenasiel. Neviete kde to moze byt ? Diky:o Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
impact Odesláno 9. říjen 2003 Sdílet Odesláno 9. říjen 2003 máš klimu? pak je dost možné, že ta jednotka co jí řídí, ovládá i větráky u chladiče Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Janki Odesláno 9. říjen 2003 Autor Sdílet Odesláno 9. říjen 2003 Bez klimy, bez ABS Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 9. říjen 2003 Sdílet Odesláno 9. říjen 2003 Jeden z posledních vyrobených kusů, a nemá ABS??? To jsem ještě neviděl... všechny 405-ky nového modelu (od 93), co jsem kdy potkal, ABS měly. Relé jsou u 405-ky zpravidla zpředu na sahaře, jsou tři - jedno uprostřed mezi větráky, a dvě na krajích. Jak jsou zapojené netuším... pokud mi to nebude fungovat, rovnou si udělám svoje zapojení. Pojistka je v takové rozbočovací krabičce, těsně za levým světlem, ale být tam taky nemusí - párkrát už jsem místo ní viděl propojku (naposledy v neděli, že Hicsi a Fido? ). A pokud to auto bylo bourané na předek, může to být ještě úplně jinak - dle fantazie opraváře Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Janki Odesláno 9. říjen 2003 Autor Sdílet Odesláno 9. říjen 2003 Posledny vyrobeny, ale break. V 94 sa ale v sedanoch vo vyrobe pokracovalo. Podla schemy tam su 3 relatka. Da sa ich vidiet aj bez demontaze chladica, alebo prednej masky ? Podla schemy su zapojene velmi filigrantsky. Skusim to prejst a ak bude zaujem .... Burane spredu nieje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 9. říjen 2003 Sdílet Odesláno 9. říjen 2003 Break se vyráběl i v 95, měli jsme takový, téměř zničený, na díly. K těm relátkům se dostaneš po demontáži masky, to je jen pár šroubků, v pohodě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Janki Odesláno 9. říjen 2003 Autor Sdílet Odesláno 9. říjen 2003 Diky oddie, potom si frantici seru do huby. A nebol ten z 95 z brazilie ? Tam sa tusim vyrabaju este 504 :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 9. říjen 2003 Sdílet Odesláno 9. říjen 2003 Nevím, ale byl v takovém stavu, že vypadal, jako když odněkud z Brazílie přijel po svých... V Německu se dá najít poměrně dost breaků s EZ 96 - a pochybuju, že by tehdy jen tak tři roky stály někde na skladě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek V. Odesláno 9. říjen 2003 Sdílet Odesláno 9. říjen 2003 Kdyz se logicky zamyslim nad vyrobou breaku, tak to, ze se delaly do r.94 je blbost. 406ka se dela od r.96 a 406ka break o neco pozdeji. To by pak v teto tride nevyjel temer dva roky z linky jediny kombik a to se mi nezda...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
impact Odesláno 9. říjen 2003 Sdílet Odesláno 9. říjen 2003 405 kombiky se delali az do 97 (zdroj puginfo.com) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Janki Odesláno 9. říjen 2003 Autor Sdílet Odesláno 9. říjen 2003 hmm tak to je super. Hned idem obuchat jednemu mechanikovi jeho katalog o hlavu. ktory mi to tvrdil. Kua ale aj tak asi vetraky musim pozriet Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.