Marcel505 Odesláno 11. srpen 2007 Sdílet Odesláno 11. srpen 2007 Jak se říká, Talbot je opožděná sestřenice automobilek Renault, Citroën a Peugeot. Je několik verzí, proč automobilka Talbot zanikla (a pak ji Peugeot koupil). Já osobně si myslím že je to tím, že Talbot byl moc dobrý a proto neprodejný. Co jsem viděl, tak jsem se nestačil divit, třeba už v 80. letech měli Talboti ovládání všech oken z dveří řidiče, což měl Peugeot až za dlouho, který Peugeot to měl jako první? 605? A nebyl to ten nejlepší Talbot, ale nějaká střední třída... Takže co říkáte na Talboty, moc dobrý, nebo na svou dobu moc futuristický a tudíž neprodejný? Část prospektu z roku 1982! : [upravil dne 11/8/2007 Marcel505] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 11. srpen 2007 Sdílet Odesláno 11. srpen 2007 Talboty se mi vždy líbili, jenom je znám většinou jen z obrázků, jen jeden exemplář jsem vídával jezdit ale to už byl Talbot-Matra Edit: Ted když koukám na obrázky dochází mi že Talbot 1510 GL stával u nás před panelákem když mi bylo asi 15, debatovali jsme s klukama že je to Simca, protože tu jsme znali, ale Talbot nám nic neříkal [upravil dne 11/8/07 Radek Hurvajz] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 11. srpen 2007 Sdílet Odesláno 11. srpen 2007 Spíš než futuristický si myslim, že byly až moc vybavený na svou dobu, a proto se jim tolik nevedlo (přeci jen- kdo by v 80tejch letech věřil autu nabušenýmu elektronikou?)... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 11. srpen 2007 Sdílet Odesláno 11. srpen 2007 Původně zaslal: Radek Hurvajz Talboty se mi vždy líbili, jenom je znám většinou jen z obrázků, jen jeden exemplář jsem vídával jezdit ale to už byl Talbot-Matra [upravil dne 11/8/07 Radek Hurvajz] Já řídil jednoho Talbota (tuším Horizont?), který byl papírově 1.5i, ale ve skutečnosti 1.9D (51kW verze ze 405ky:D). EDIT: Jelo to slušně a vybavený to taky nebylo nejhůř [upravil dne 11/8/2007 Dundee] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 12. srpen 2007 Sdílet Odesláno 12. srpen 2007 Původně zaslal: Marcel505 ovládání všech oken z dveří řidiče, což měl Peugeot až za dlouho, který Peugeot to měl jako první? 605? 605 má ovládání u šaltry, mám dojem že aji Phase II, ale to bych kecal. Ten palubní počítač je každopádně hrubá záležitost Strašný psycho podle musely být mluvící R25ky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 12. srpen 2007 Sdílet Odesláno 12. srpen 2007 V 60-tých letech byly ve Francii automobilky: Peugeot Citroën Renault Simca Talbot Panhard a možná ještě další. Takový počet se nemohl udržet, musela nastoupit seriovost. Mluvící R25 byly fakt strašné. Furt to kecalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 12. srpen 2007 Sdílet Odesláno 12. srpen 2007 Já řídil jednoho Talbota (tuším Horizont?), který byl papírově 1.5i, ale ve skutečnosti 1.9D (51kW verze ze 405ky:D). EDIT: Jelo to slušně a vybavený to taky nebylo nejhůř [upravil dne 11/8/2007 Dundee] Taky jsem jel s Talbot Horizont a mohu jen potvrdit. Jinak v garáži mám ještě nějaké náhr.díly. Byl pohodlný a rychlý. Podvozek měl velmi dobrý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 12. srpen 2007 Sdílet Odesláno 12. srpen 2007 V 80. letech se tu dokonce Talbot 1510 http://auta5p.eu/katalog/talbot_f/talbot_1510_03.jpg oficielně prodával (TUZEX i Mototechna), byl to přímý nástupce Simcy-Chrysler 1307, http://auta5p.eu/katalog/simca/chrysler_1307_01.jpg v podstatě to byl jen facefift tohoto auta. Poslední Moskvič 21412 http://auta5p.eu/katalog/moskvic/m1500_01.jpg prodávaný počátkem 90. let v ČR byl tomu Talbotu podobný jako vejce vejci. [upravil dne 12/8/2007 Medvěd] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 12. srpen 2007 Sdílet Odesláno 12. srpen 2007 Původně zaslal: Medvěd V 80. letech se tu dokonce Talbot 1510 http://auta5p.eu/katalog/talbot_f/talbot_1510_03.jpg oficielně prodával (TUZEX i Mototechna), byl to přímý nástupce Simcy-Chrysler 1307, http://auta5p.eu/katalog/simca/chrysler_1307_01.jpg v podstatě to byl jen facefift tohoto auta. Poslední Moskvič 21412 http://auta5p.eu/katalog/moskvic/m1500_01.jpg prodávaný počátkem 90. let v ČR byl tomu Talbotu podobný jako vejce vejci. [upravil dne 12/8/2007 Medvěd] ty posledni Talboty-Moskviče byly hrozne tanky, plechařina to byla sama 4plech , a těžké auto jak svin , ale bouračky bez ujmy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 12. srpen 2007 Sdílet Odesláno 12. srpen 2007 Původně zaslal: Medvěd V 80. letech se tu dokonce Talbot 1510 http://auta5p.eu/katalog/talbot_f/talbot_1510_03.jpg oficielně prodával (TUZEX i Mototechna), byl to přímý nástupce Simcy-Chrysler 1307, http://auta5p.eu/katalog/simca/chrysler_1307_01.jpg v podstatě to byl jen facefift tohoto auta. Poslední Moskvič 21412 http://auta5p.eu/katalog/moskvic/m1500_01.jpg prodávaný počátkem 90. let v ČR byl tomu Talbotu podobný jako vejce vejci. [upravil dne 12/8/2007 Medvěd] Tak toho Moskviče 2141 má kamarád. Vše je hranaté. Ale je s tím spokojený. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nemec.cb Odesláno 12. srpen 2007 Sdílet Odesláno 12. srpen 2007 Pár fotek http://www.simca1501.cz/Talbot.htm [upravil dne 12/8/07 nemec.cb] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 12. srpen 2007 Autor Sdílet Odesláno 12. srpen 2007 Původně zaslal: Radek Hurvajz Talboty se mi vždy líbili, jenom je znám většinou jen z obrázků, jen jeden exemplář jsem vídával jezdit ale to už byl Talbot-Matra Edit: Ted když koukám na obrázky dochází mi že Talbot 1510 GL stával u nás před panelákem když mi bylo asi 15, debatovali jsme s klukama že je to Simca, protože tu jsme znali, ale Talbot nám nic neříkal [upravil dne 11/8/07 Radek Hurvajz] Matru Murena? To je taky věc, to má motor za sedačkama a je to vepředu pro tři... Jo ono se to značilo podle doby, jednou Talbot 1510, pak Simca... Původně zaslal: Fusion Původně zaslal: Marcel505 ovládání všech oken z dveří řidiče, což měl Peugeot až za dlouho, který Peugeot to měl jako první? 605? 605 má ovládání u šaltry, mám dojem že aji Phase II, ale to bych kecal. Ten palubní počítač je každopádně hrubá záležitost Strašný psycho podle musely být mluvící R25ky. Tak to má právě třeba 505 i 405, a řadící páky, ale mě jde o to, který první Peugeot měl všechny čtyři knoflíky oken na dveřích řidiče. Že by až 406? No oni mluvili už i 505ky... Medvěd: Super výčet! Ten Moskvič je něco! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 12. srpen 2007 Sdílet Odesláno 12. srpen 2007 Původně zaslal: Marcel505 Původně zaslal: Radek Hurvajz Talboty se mi vždy líbili, jenom je znám většinou jen z obrázků, jen jeden exemplář jsem vídával jezdit ale to už byl Talbot-Matra Edit: Ted když koukám na obrázky dochází mi že Talbot 1510 GL stával u nás před panelákem když mi bylo asi 15, debatovali jsme s klukama že je to Simca, protože tu jsme znali, ale Talbot nám nic neříkal [upravil dne 11/8/07 Radek Hurvajz] Matru Murena? To je taky věc, to má motor za sedačkama a je to vepředu pro tři... Jo ono se to značilo podle doby, jednou Talbot 1510, pak Simca... Asi to byla ta Murena, podle obrazků, už je to asi 20let, jezdil s ní k nám nějakej chlapík, měl to na francouzkejch číslech, teda aspoň myslím že byli francouzký, bílý písmo na černým, ale byl to čech. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 12. srpen 2007 Sdílet Odesláno 12. srpen 2007 Původně zaslal: Marcel505 mě jde o to, který první Peugeot měl všechny čtyři knoflíky oken na dveřích řidiče Jasan, tak sem to pochopil, jen sem chtěl potvrdit, že první 605 určitě nebyla. Jak to tak vypadá tak nikdy neměla ve dveřích. Obrázek je 1999 2.0T Neměly to náhodou první 306ky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozefsv Odesláno 12. srpen 2007 Sdílet Odesláno 12. srpen 2007 Původně zaslal: Fusion Původně zaslal: Marcel505 ovládání všech oken z dveří řidiče, což měl Peugeot až za dlouho, který Peugeot to měl jako první? 605? 605 má ovládání u šaltry, mám dojem že aji Phase II, ale to bych kecal. Ten palubní počítač je každopádně hrubá záležitost Strašný psycho podle musely být mluvící R25ky. R 25 ziadne psycho ale parada.sem tam nieco ten pc povedal ale bolo to asi najlepsie zvezenie doteraz co som mal.a za cas co som ho mal tak bez investicii:super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
barenst Odesláno 13. srpen 2007 Sdílet Odesláno 13. srpen 2007 R25 srovnatelny snad jen s legendama 604, DS, CX , nebo mensimi vozy od R , ty vzdy umeli sokovat treba R5 Turbo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 17. srpen 2007 Autor Sdílet Odesláno 17. srpen 2007 Původně zaslal: barenst R25 srovnatelny snad jen s legendama 604, DS, CX , nebo mensimi vozy od R , ty vzdy umeli sokovat treba R5 Turbo Tak R5 Turbo spíš šokovalo ty okolo, ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.