Přejít na obsah
  • Current Donation Goals

406ka občas chcípne, celkově nějak netáhne


Medvěd

Recommended Posts

Tak se chystám 17. 8. na týden do Rumunska a auto začalo lehce protestovat. V sobotu mi na 5 km úseku 2x za jízdy chcíplo, ale vždy bez problémů ochotně nastartovalo a jelo se dál. Následně jsem během dne ujel 300 km při přípravě orienťáku, kdy jelo v podstatě celou dobu normálně. Problém ale ještě v sobotu nastal, když jsem se potřeboval rozjet na křižovatce z malé rychlosti na dvojku do táhlého kopce - plyn až na podlaze a auto se do otáček točilo jen velice neochotně.

V úterý jsem tedy zajel na diagnostiku, která sice ukázala chybu v okruhu ?? ???? (Ta čísla neřekla nic ani mechanikovi, natož pak mě) a bylo mi doporučeno zajet na nějakou lepší diagnostiku, kde budou schopní opravdu změřit pořebné hodnoty u váhy vzduchu, na tryskách, na turbu apod. Ve středu jsem tedy zajel na diagnostiku, kterou mi doporučil Pe.Tr, pán mi auto napíchl nejdřív v klidu (vše O.K.), pak na volnoběh (byl "o trošku" rozhozený 1 a 3 vstřik, ale prý nic dramatického) a nakonec jsme to jeli protáhnout do Proseckého kopce, kdy jsem auto držel na trojku v plném plynu co to šlo - zde zjistil, že mi čerpadlo dává malý tlak (údajně po sešlápnutí plného plynu bych takřka okamžitě měl mít tlak 1350, mě tlak za půl minuty vyleze na 950). Pán mi doporučil nějaké spešl aditivum do nafty od Toyoty, prý mám vyměnit palivovej filtr a tohle tam nalít a po 500 km mám přijet znovu na diagnostiku a garantuje mi, že hodnoty už budou lepší.

Věřili byste pánovi???

Pokud ano, řešili byste to před cestou do Rumunska, nebo byste vydrželi až se vrátíte zpět do Čech???

Ještě jedna důležitá informace - ač mám 80 kW, nikdy jsem auto nedostal přes 170 (ani v noci na prázdné dálnici), hodnoty, které tu někteří popisují (rychlost kolem 200) mi přijdou neuvěřitelné (pokud Ty motory nemaj´chiplý, pak bych to chápal a dál maximálku neřešil). Nejsem závodník, ale zase na druhou stranu co když se za problémem nízkého tlaku skrývá něco závažnějšího???

[upravil dne 10/8/2007 Medvěd]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: stalmik

Ahoj a kde si dělal tu diagnostiku?? Já mam problém s benzínem.. tahne mi to až tak od těch 3000 a kolikrát je to lenoch třeba celou cestu..:nevim

Diagnostiku jsem dělal u p. Hrdličky v Praze - Vysočanech

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Medvěd

Původně zaslal: stalmik

Ahoj a kde si dělal tu diagnostiku?? Já mam problém s benzínem.. tahne mi to až tak od těch 3000 a kolikrát je to lenoch třeba celou cestu..:nevim

Diagnostiku jsem dělal u p. Hrdličky v Praze - Vysočanech

Ok možná tam zajedu.. Co setýče studených startů atak dneska jako hodinky.. Včera ráno když jsem nastartoval tak to chytlo a hodně silně zaškubalo a pak v pohodě.. Dneska jsem čekal že to opšt chcípne jako už půl roku když je to studený a ejhle.. nechcíplo..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dneska jsem te medvede videl, jak tam uz balis kocarek do kufru :)

ale to co popisujes, hlavne s plynem mam podobny problem - slapnu na plyn auto su vubec nexce, po nejake chvili se rozjede a jede (velmi prijemne pri predjizdeni), ale zatim mi to nexciplo este.

diagnostika u me nenasla vubec nic

zavada se projevuje jenom obcas :( (takze uspesnost nalezeni miziva)

jsem ale s nima domluven ze kdyz auto nebude potreba, tak se premeri uplne vse (jednotlive soucasti)

co se tyce aditiva, tak ty mi tam nalili u vasendu, ale nepomohlo, nepomohlo ani jina nafta (shell v power diesel)

jinak rychlost 200 jsem jeste nedosahnul (170 - 180 po dalnici ano), takze nejsi sam :) (mam 80kw break)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to aditivum bych zkusil,tim bys nemel nic zku... bude to neco na vycisteni palivove soustavy. a co podavaci cerpadlo-ucpany sitko=malo nafty. neni tam nejaky regulator tlaku na cerpadle?

ja 170 i na okresce :aut, objem nicim nenahradis :D ale na dalnici bys mel dosahnout maximalky,jinak neco nesedi:myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Fakt bych aspon vyměnil palivový filtr a aditivum tam dej takové s kterým máš aspon malou zkušenost,nic nevyzkoušenýho bych tam před cestou do Rumunska nedával. a maximálka před čipem tak 180 až 185 km/h

Pošlu ti odkaz jaké používám aditivum já a vše je ready....:papa:papa

Tady

[upravil dne 10-8-07 Přema]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ctel bych jen podotknout, ze jediny na co diagnostika nepride je pozkozeni jednotky samotne. V pripade ze se jedna o kvalitni diagnostiku neni problem a prijde na vse i na vahu vzduchu. Kdyby jste chteli napichnout jsem 20km od Prahy smer Melnik, pripadne ze budete alespon 3 prijedu do Prahy. 774 299 483 ICQ:340198422

Cena za motor 250,- Delam na Bosch KTS 520

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: PP205

Ctel bych jen podotknout, ze jediny na co diagnostika nepride je pozkozeni jednotky samotne. V pripade ze se jedna o kvalitni diagnostiku neni problem a prijde na vse i na vahu vzduchu. Kdyby jste chteli napichnout jsem 20km od Prahy smer Melnik, pripadne ze budete alespon 3 prijedu do Prahy. 774 299 483 ICQ:340198422

Cena za motor 250,- Delam na Bosch KTS 520

Určitě se ozvu pokud na to nepřijdu a přijedu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to je divný,běžně není problém vytáhnout HDI i přes 200 km !! nečiplé !! my ty čerpadla vyrábíme,a vím o čem mluvím,nech si v servisu proměřit vstřikovače a jaký má reil tlak! To je zásobník nafty,kdyby se ptaly,na konci je ventil DRV který může být ucpaný,pokud tankuješ horší naftu,a taky tam můžou být mikropartikly ( mikročástečky ) je tam na tom ventilu takovej mikrofiltřík a ten to chytne, a tady může být zádrhel,ten ventil totiž reguluje tlak který jde do vstřikovačů a tím pádem i může dojít k poklesu výkonu,to čerpadlo to natlakuje na těch 1350 barů,to je v pořádku ale ten ventil pokud je ucpanej tam víc prostě nedostane !

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Burisek

to je divný,běžně není problém vytáhnout HDI i přes 200 km !! nečiplé !! my ty čerpadla vyrábíme,a vím o čem mluvím,nech si v servisu proměřit vstřikovače a jaký má reil tlak! To je zásobník nafty,kdyby se ptaly,na konci je ventil DRV který může být ucpaný,pokud tankuješ horší naftu,a taky tam můžou být mikropartikly ( mikročástečky ) je tam na tom ventilu takovej mikrofiltřík a ten to chytne, a tady může být zádrhel,ten ventil totiž reguluje tlak který jde do vstřikovačů a tím pádem i může dojít k poklesu výkonu,to čerpadlo to natlakuje na těch 1350 barů,to je v pořádku ale ten ventil pokud je ucpanej tam víc prostě nedostane !

Docela rozumna rada, jen bych dodal ze to sejtko na regulatoru se da prohlidnout lupou a je videt bordel. cistit vzduchem. Dalsi vec v cerpadle/vysokotlakym/ je ventilek kterej je pretlacovan cca 2 atmosferama z nadrze. Pokud nedostane alespon 2 nejede, to chape kazdy, ale pokud dostava treba 2,1 jede ale napytel. A cerpadla v nadrzi u PEUGEOTA to je pro me skoro denni chleba, vydiraj se.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo to je taky pravda,to ale bohužel zmáknutý nemám ! Common railový systém ale jo,ono stačí aby to jezdilo to sítko z regulátoru kleštěma utrhnout,a pak je to něčem jiném,ale není to na dlouhý ježdění,přece jen to sítko tam má svojí funkci a pak hned sehnat nové a nechat vyměnit !

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: lampa

tak problem pravdepodobne vyresen - vaha vzduchu vymenena, vypada ze to jezdi lip, ukaze cas (narocnejsi jizdy)

jinak diky pp205 :)

No já nevím, neměl jsi napsat aspoň "tak muj problem pravdepodobne vyresen"?

Teď píšeš v tématu, kde řeší Medvěd svoje auto, o tvém. U Medvěda to přece může být něco jiného a navíc jeho problém není vyřešen.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...