Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

peugeout 306(vybíjení baterie)


xtrnkovic

Recommended Posts

Pokud je to "obcas", tak to vypada na spinac osvetleni kufru, ktery zustava viset v zapnute poloze. Je to polohovy spinac, spina pri otevreni kufru.

Anebo zapominas zapnute radio, anebo otevrene dvere?

Jinak - odpoj baterku a mer odebirany proud, kdyz je vse vypnute.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ještě pro doplnění mám motor 1.4

-alternatorem to nejni (změřil jsem a vše v pohodě)

-svetlo v kufru to taky nejni jelikoz tam vubec neni ani kablik neni privedenej

-auotpradio taky ne, mam original a to se zapina s kličkem

-"otevreny dvere" asi taky ne(central mi vse zamkne a celkem i dolihaj)

napadlo me jestli by to nemohlo byt tímto:

-predcasem sem mel utopenej moturek na sterace(byl zacpanej odtok kolem levýho blatniku).prestal jit tak sem ho rozebral vycistil a jde v pohode.ale zaujala me tam takova krabicka ktera byla blizko u moturku(vypadala vodotesna).byla určitě taky pod vodou,ale nerozebiral jsem ji, vubec nevim co to je???(jestli nejakej rozvod elektriky?nevim)

-jinak jeste mi blbne na pravy strane pipak rozsvicenejch svetel ale to je asi jenom spinacem(kdyz s tim zakejvu obcas jde).

uvítám další rady,děkuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 měsíce později...

Měl jserm podobnej problém v předchozím wehiklu /byl to favouš/.

Při vypnutí veškerých spotřebičů mi ampérmetr ukazoval odběr cca 30 - 50 mA / neměl jsem tam radio s pamětí ani hodiny/, později se ukázalo, že jsem měl načatý usměrňovací diody v altíku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1) nabij baterku a zmer hustomerem elektrolytu jeji kapacitu... kdyz bude mit 50% a min tak kup novou ( hustemer koupis vsude ..kdyz nevite coby.... za par korun )

2) zmer pri nastartovanem motoru jestli je napeti na baterii s rozsvicenyma svetlama okolo 14V (13.8 je min)

3) vypni motor, otevri si kapotu, zamkni auto a znova zmer proud ktery je z baterie odebiran... tva predchozi hodnota 3mA je blbost... pokud ti do toho jeste cvakal central tak by to bylo spis 3Aa vic... takze toto mereni urcite zopakuj..

Kazdopadne podle toho co jsi psal ze ti baterka klekla i behem pul hodky... tak si dame malicko teorie... 30min na cca 44Ah baterku by znamenalo ze ti tam neco zere cca 40A ;)( zamerne nepocitam totalni dno baterie ( pod 50% )) sam si odvodis ze je to blbost .. tudiz ze je ta baterka ko ( pokud si ji mel teda nabitou )

Zkus to jeste jednou vsechno zmerit a uvidime.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

taky isty problem ma kolega s C3, uz tam daval tretiu (!) novu baterku, vydrzi nahodne 2-3 dni, alebo aj 2-3 mesiace, potom raz rano pride k autu a baterka K.O. Odber v klude je maly, cca 30-50mA, no stalo sa mu, ze raz nameral aj 3A. Chcelo by to najlepsie schemu, neviete poradit, pls? Je to C3, r.v.2004-5, , 1,4 HDI, XTR

Dik

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...