Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Co je tohle za motor? (Hl. pro majitele 205 a 309)


Marcel505

Recommended Posts

Prosím o pomoc určení motoru.

Chci vědět všechny informace o tomto motoru, pokud je dokážete určit: (cokoliv pravdivého mi pomůže)

-objem, výkon, typ motoru, konstrukční označení (+ kde jej naleznu)

-kde je štítek s typem a číslem motoru, příp. kde je to vyraženo

-jaká se k tomuto motoru používala přístrojovka (dva velké budíky + 2 nebo 4 malé???)

-značilo se to GTi??? nebo jak?

-případně do čeho se to dávalo pod jakým označením

-používala se k tomu automatická převodovka??? Jaká?

-jak se značila kastle (verze), třeba VF3***M11, tak mě zajímá ta pozice M11, taky tam mohlo být E11, M76 apod. tak mě zajímá jak se to v jakém autě značilo

Za cokoliv pravdivého děkuji.

[upravil dne 6/8/2007 Marcel505]

post-0-1410959612486_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

není to náhodou XU5J(1,6-76kw) vstřikování MPI LE2-Jetronic..,a nebo XU9JAZ,nebo XU9JA(DKZ-1,9-88kw,D6A94kw)....a označení by mělo být na štítku na hlavě,je tam taková ploška..z této fotky za regulátorem tlaku paliva,v levo od první svíčky prvního válce...No jestli je to ta 1,6(76kw) nobo ty 1,9 tkytak by to mělo být jen v GTI...ale ty motory typu XU jsou strašně podobný,napohled těžko poznatelny...

a automatický převodovky jsem viděl u 205 v 1,6 SPI tak i 1,9 MPI.....

Tyto motory se dávaly i do cabrioletu-CTI,ale to byly XU9J1(1905cm3 s 75kw)......:myslim

[upravil dne 6/8/2007 Pája Rybišár]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže když koukneš na štítek pod zelenou šipku,tak by jsi se mohl dovědět víc o karoserii.

Když sundáš ten plechový kryt pod žlutou šipkou a zvedneš pravý přední kolo a dáš tam pětku a budeš tím kolem otáčet a na rozvodovým řemenu spočítáš zuby,tak se nám zůží výběr na pár kousků.

Pod červenou šipkou by jsi měl najít štítek,ale ten je nanejtovanéj a tak tam nemusí být nebo může být jinéj.

No a pod modrejma šipkama je vstřikovací rampa (jedna se mi povaluje doma a je mi na nic.. Mám 1,6i jednobodový vstřikování a tohle je ze čtyřbodovýho vstřiku) Takže je to motor GTi a podle počtu zubů na řemenu vypátráme jakéj...

post-0-14109596125609_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Pája Rybišár

není to náhodou XU5J(1,6-76kw) vstřikování MPI LE2-Jetronic..,a nebo XU9JAZ,nebo XU9JA(DKZ-1,9-88kw,D6A94kw)....a označení by mělo být na štítku na hlavě,je tam taková ploška..z této fotky za regulátorem tlaku paliva,v levo od první svíčky prvního válce...No jestli je to ta 1,6(76kw) nobo ty 1,9 tkytak by to mělo být jen v GTI...ale ty motory typu XU jsou strašně podobný,napohled těžko poznatelny...

a automatický převodovky jsem viděl u 205 v 1,6 SPI tak i 1,9 MPI.....

Tyto motory se dávaly i do cabrioletu-CTI,ale to byly XU9J1(1905cm3 s 75kw)......:myslim

[upravil dne 6/8/2007 Pája Rybišár]

Na hlavě ten štítek asi nebude.

Ale dobrý výčet motorů, měl by to být 1,9, ale potřebuji aby to někdo potvrdil nebo vyvrátil.

Původně zaslal: KoudaK

Takže když koukneš na štítek pod zelenou šipku,tak by jsi se mohl dovědět víc o karoserii.

Když sundáš ten plechový kryt pod žlutou šipkou a zvedneš pravý přední kolo a dáš tam pětku a budeš tím kolem otáčet a na rozvodovým řemenu spočítáš zuby,tak se nám zůží výběr na pár kousků.

Pod červenou šipkou by jsi měl najít štítek,ale ten je nanejtovanéj a tak tam nemusí být nebo může být jinéj.

No a pod modrejma šipkama je vstřikovací rampa (jedna se mi povaluje doma a je mi na nic.. Mám 1,6i jednobodový vstřikování a tohle je ze čtyřbodovýho vstřiku) Takže je to motor GTi a podle počtu zubů na řemenu vypátráme jakéj...

Zelená - to vím, jenže já potřebuji vědět označení kastle třeba u 205, když tam byl přesně tento motor.

Žlutá - tudy cesta nevede, kryt nesundám (není to moje) a ani tam nedám pětku - nemá to manuál.řazení.

Červená - jasně, aspon vím kde asi hledat.

S tím počítám zubů to nevyjde určitě...

Ale zatím díky za dobré informace, na další netrpělivě čekám.

[upravil dne 7/8/2007 Marcel505]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: KoudaK

Kámoš z vedlejší osady má 1,9 Gti. tak já se ho pokusím kontaktovat a i ten agregát se štítkama vyfotit.. Tak zatím..

Díky za ochotu, ale nelam to zase přes koleno. Až tak to nespěchá...

Tak jestli to má kat to nevím. Mám případně napsané údaje ohledně výkonu (dle nich by šlo určit zda to kat má či ne, že?), ale kdo ví jestli se na ně dá spolehnout.

[upravil dne 7/8/2007 Marcel505]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kámoš z vedlejší osady má 1,9 Gti. tak já se ho pokusím kontaktovat a i ten agregát se štítkama vyfotit.. Jo a ještě jedna věc která by pomohla,má to kat?? Tak zatím..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Marcel505

Původně zaslal: KoudaK

Kámoš z vedlejší osady má 1,9 Gti. tak já se ho pokusím kontaktovat a i ten agregát se štítkama vyfotit.. Tak zatím..

Díky za ochotu, ale nelam to zase přes koleno. Až tak to nespěchá...

Tak jestli to má kat to nevím. Mám případně napsané údaje ohledně výkonu (dle nich by šlo určit zda to kat má či ne, že?), ale kdo ví jestli se na ně dá spolehnout.

[upravil dne 7/8/2007 Marcel505]

Mám doma tabulku s výkonama a to by jsme mohli přijít na přesnéj typ motoru..:super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: KoudaK

Mám doma tabulku s výkonama a to by jsme mohli přijít na přesnéj typ motoru..:super

Chyba, já myslel, že mám informace i o výkonu, bohužel ne.

Takže tudy cesta nevede.

Doufal jsem, že se tu vyjádří více lidí, a ono ne... :(

KoukaK: Prosímtě, obsah by měl být 1906 ccm (tomu údaji věřím), tak prosímtě urči, jaké motory by to mohly být. Moc by jsi mi tím pomohl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: .mycTD

tezko se vyjadrovat, motor je GTi a to je tak vsechno, co se z jedne fotky da urcit:myslim

vic info nemas? treba v jakem je to vubec aute, rok vyroby, ...

V jakém to je autě vím, rok výroby taky víme jelikož to není 205 ani 309, tak tím nechci zkreslovat.

Víš, mě jde o to, abych věděl co přesně je to za motor (typ, konstrukční označení, výkon apod.), protože až to auto uvidím, tak abych se dobádal dle dokladů a manuálu toho, zda je to originál nebo ne. Bud' to zjistím, že to auto je originál, a nebo že je ten motor prohozenej.

Takže veškeré poznámky typu "to je jiný rozdělovač, protože na motor ten a ten se dával takovej ten rozdělovač..." mi moc pomůžou a budou to pro mě cenné argumenty.

Samozřejmě pokud tam někdo něco udělal jinak tak toho se už nedopátráme...

Ale opravdu děkuji předem za jakoukoliv radu!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

fakt to muze byt cokoliv, je to jak lego. Ja treba nejakou dobu jezdil stimhle multipoint sanim na jednobodovce.

Rozhodujici je urcite ridici jednotka, tu musis najit. Pokud budeme vychazet z predpokladu, ze je to 1905ccm, tak to muze byt s nejvetsi pravdepodobnosti

88kW(120PS) (tusim XU9JAZ/DKZ?)- ta ma BOSCH MOTRONIC

94kW(128PS) XU9JA/D6B -tu poznas podle L-Jetronic

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: .mycTD

fakt to muze byt cokoliv, je to jak lego. Ja treba nejakou dobu jezdil stimhle multipoint sanim na jednobodovce.

Rozhodujici je urcite ridici jednotka, tu musis najit. Pokud budeme vychazet z predpokladu, ze je to 1905ccm, tak to muze byt s nejvetsi pravdepodobnosti

88kW(120PS) (tusim XU9JAZ/DKZ?)- ta ma BOSCH MOTRONIC

94kW(128PS) XU9JA/D6B -tu poznas podle L-Jetronic

No to už zní líbivě. Díky.

Ještě dotaz: Jak se značila kastle, když tohle bylo v 205 či 309? Myslím tu pozici A11 apod (VF3***A11...).

Prostě ty tři znaky na 7. 8. a 9. pozici zleva ve VIN mě zajímaj.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Holly

Podle váhy vzduchu to nejspíš není DKZ, takže to bude zřejmě 94kW s L-Jetronic. Na DKZku jsem měl novější váhu vzduchu, neměla tam ten hliníkový zobák.

Ale nevylučuji ani tu slabší, 102PS verzi. Řekl bych, že je na výběr mezi D6A aD6B motorem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Dundee

Marceli, že bych tušil, v jaký káře je tenhle motor na fotce?:myslim Pokud vim, tak jsi říkal, že by tam měly být pouze karburátory. Tenhle motor ale vypadá, že tam krásně sedí, moc mi to na bastl nepřipadá:myslim:myslim

No právě že mi to na bastl taky nepřipadá, ale nesedí mi pak další věc, tak radši zjišt'uji...

Původně zaslal: Holly

Původně zaslal: Holly

Podle váhy vzduchu to nejspíš není DKZ, takže to bude zřejmě 94kW s L-Jetronic. Na DKZku jsem měl novější váhu vzduchu, neměla tam ten hliníkový zobák.

Ale nevylučuji ani tu slabší, 102PS verzi. Řekl bych, že je na výběr mezi D6A aD6B motorem.

Díky za postřeh. Budu to muset začít sepisovat. Fakt díky moc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...