pies Odesláno 5. srpen 2007 Sdílet Odesláno 5. srpen 2007 Zdravím, mám takový malý problém s otáčkoměrem. Nefunguje . Prošel jsem na foru pár příspěvků, ale nenašel jsem co bych potřeboval, proto zakládám nové téma. Otáčkoměr nefunguje vůbec, ale když rozsvítím světla, tak lehce poskočí. Měl jsem ho rozdělaný a vedou do něj 4 vodiče. Nevíte někdo, který z nich je signálový? Chtěl bych se pokusit tam nějaký signál pustit a tím zjistit, jestli je špatný otáčkoměr, nebo čidlo. Další věc co mě napadla, je že by mohly být špatné pojistky. Bohužel ale nevím, která pojistka je od čeho. Můžete mi poradit, která z nich by to mohla být? Další řešení problému mě nenapadá. Předem dík za jakékoli rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 6. srpen 2007 Sdílet Odesláno 6. srpen 2007 Oprava otáčkoměru byla popsána na hlavní straně. Signálové vodiče jsou dva, které to jsou se pozná snadno - proměřením. Jestli je to pojistkou resp. napájením otáčkoměru je zjistitelné během pár sekund prostým změřením na přívodním konektoru - když nevíš ani tohle, jsi si jistý, že pouštět se do opravy je ten správný nápad? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pies Odesláno 6. srpen 2007 Autor Sdílet Odesláno 6. srpen 2007 Super, dík za radu, vyzkouším. A co se týče toho pouštět či nepouštět, když to poseru, tak se stav otáčkoměru nezmění. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 6. srpen 2007 Sdílet Odesláno 6. srpen 2007 No, to ano. Takže jeden z přívodních pinů je +12V (při zapnutém klíčku, dá rozum), jeden z pinů je kostra (ta by měla mít žlutozelený drát) - tu taky zkontrolovat (ohmmetrem). Zbylé dva dráty vedou k čidlu, zde lze proměřit, zda nejsou cestou přerušeny (konektor od čidla se válí na motoru někde poblíž termostatu). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pies Odesláno 7. srpen 2007 Autor Sdílet Odesláno 7. srpen 2007 Ještě jednou dík, jakmile bude čas, vrhnu se na to a pokud to vyřeším, dám vědět, v čem byl problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pies Odesláno 13. srpen 2007 Autor Sdílet Odesláno 13. srpen 2007 Takže vyzkoušel jsem a problém asi nebude v otáčkoměru, protože ani na jednom ze čtyř přívodních kabelů není +12V. Když jsem zkoušel proměřit zem, byly uzeměné 3 z těchto vodičů. Samosebou, když jsem nastartoval, nenaměřil jsem vůbec nic. Takže budu pokračovat v bádání u čidla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
eljan Odesláno 14. srpen 2007 Sdílet Odesláno 14. srpen 2007 Já bych se nejdřív podíval, proč do toho budíku nejde napájení +12V. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pies Odesláno 14. srpen 2007 Autor Sdílet Odesláno 14. srpen 2007 Jo to bych taky rád věděl, problém je, že nevím, který z těch vodičů je zrovna napájení... Ale pokusím se to nějakým způsobem zjistit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.