Georginek Odesláno 4. srpen 2007 Sdílet Odesláno 4. srpen 2007 Zajima me jestli se tahle nehorazne draha nafta projevi na vykonu ci na spotrebe u staryho TD?????? Vim ze u novejch motoru to asi znat bude ale jestli u staryho to nevim.....diky za nazory Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 4. srpen 2007 Sdílet Odesláno 4. srpen 2007 Do starýho TDčka bych jí asi fakt nelil, nicméně do HDI se snažím tankovat právě V-POWER nebo jiné aditivované nafty a doufám, že tím krom příjemnějšího a klidnějšího chodu motoru předejdu i problémům se vstřikovačema, palivovým čerpadlem nebo váhou vzduchu, což se u HDIček zmiňuje pro mě až nepříjemně často Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest MMMMM Odesláno 5. srpen 2007 Sdílet Odesláno 5. srpen 2007 Já jsem to jednou zkusil, kvůli motoru ještě do 406. Do 407 leju od shellky jejich diesel. Původně zaslal: Medvěd Do starýho TDčka bych jí asi fakt nelil, nicméně do HDI se snažím tankovat právě V-POWER nebo jiné aditivované nafty a doufám, že tím krom příjemnějšího a klidnějšího chodu motoru předejdu i problémům se vstřikovačema, palivovým čerpadlem nebo váhou vzduchu, což se u HDIček zmiňuje pro mě až nepříjemně často Myslíš že bych se měl taky přeorientovat na V-POWER? Fakt to může motoru prospět? Nejsou to jen reklamní řeči? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blackrider Odesláno 5. srpen 2007 Sdílet Odesláno 5. srpen 2007 nevim proc nezkusit ja mam stare td sice malo najeto ale co jsem poznal kdyz jsem jezdil na v-power disel tak mel tizsi chod a o neco malo to lip jelo ale mozna ze se mi to taky jenom zdalo mam 306 1.9td s 75 tisici najeto rok 96 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Neon Odesláno 5. srpen 2007 Sdílet Odesláno 5. srpen 2007 Aditivovana nafta (oproti suche) muze motoru prospet ... neni na skodu ji cas od casu koupit i klidne do stareho mechanickeho ci turbodieslu ... Zase takovy velky cenovy rozdil to neni... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dress Odesláno 6. srpen 2007 Sdílet Odesláno 6. srpen 2007 do HDi beru skoro jen VP diesel, doufám že to k něčemu je a prospěju tak vstřikovačům Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marsalek Odesláno 7. srpen 2007 Sdílet Odesláno 7. srpen 2007 Pro zvyseni mazivosti postaci olej do dvoutaktu v pomeru 1:200 s naftou. Jinak pochybuji o vyssi vyhrevnosti paliva (nizsi spotreba). Mozna, ze to bude mit nizsi spotrebu diky mensimu treni pistu vuci valci - takto se projevuji i jina aditiva, ktera si muzes primichavat do nafty pri tankovani sam. Kaja Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 7. srpen 2007 Sdílet Odesláno 7. srpen 2007 Olej do dvoutaktu do nafty nepatří v žádném případě a v žádném poměru. Je až k nevíře, jak se tahle zastaralá hovadina furt tak neskutečně drží v povědomí, v dobách kdy je na trhu nepřeberné množství aditiv k tomu určených. Je to stejná krávovina jako sypat do diferáku dubové piliny pro vymezení vůle, a nebo lít do chladiče dešťovou vodu - to taky ještě dneska děláte??? Pokud chcete do nafty mermomocí něco přidávat, tak si na pumpě kupte to příslušné aditivum - máte na výběr z mnoha oblíbených značek, tak si tam můžete i najít svoji oblíbenou. M2T si leda tak víc zasíráte spalovací prostor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
starter Odesláno 7. srpen 2007 Sdílet Odesláno 7. srpen 2007 v power je dobrej akorát tak na smart kartu, je za 3 body/litr:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dress Odesláno 7. srpen 2007 Sdílet Odesláno 7. srpen 2007 Původně zaslal: starter v power je dobrej akorát tak na smart kartu, je za 3 body/litr:D vp diesel je za 2 body a v neděli za 4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest MMMMM Odesláno 7. srpen 2007 Sdílet Odesláno 7. srpen 2007 Docela rozdílné názory na VP diesel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mišak Odesláno 7. srpen 2007 Sdílet Odesláno 7. srpen 2007 Tak a teď kde je pravda:mrk:mrk:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jogin Odesláno 7. srpen 2007 Sdílet Odesláno 7. srpen 2007 Co sem slysel, tak v-power ma i mensi bod nez zmrzne oproti obyc. no a urcite to pude malinko zna t na vykonu a cistote motoru i kdyz nikdy nevite co tam lejou, viz asi mesic, jak tam nacpali naky extra agresivni horalvy latky do benzinu a v servise to chteli vypustit a zacalo jim to horet z niceho nic Ja treba sem tam taky vezmu v power-racing , ale jinak jezdim na natural, ale mozna presedlam na v-power klasiku a racing budu davat sem tam, jelikoz sem zjistil ze ten motor na obe paliva v-power je tissi a malinko lip jede kor kdyz natankuju 100oktanovej racing No takze jelikoz naftu nemam pak nemluvim z praxe , ale v zime bych ji bral urcite protoze ta cena je docela slusna Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Miloš306 Odesláno 7. srpen 2007 Sdílet Odesláno 7. srpen 2007 Ja ho občas natankujem, najlepši efekt je ak viackrát za sebou, aby sa vyjazdila klasicka nafta. A z vlastnej skúsenosti Ti môžem povedať, že je poznať rozdiel, dosť dobre! Ráno motor lepšie štartuje-prvidelnejší chod a výkon je tiež lepší, motor ma pri otáčkach cca 3000 ot/min. kedy má turbo najväčší plniaci tlak parádny záťah. Oktáviam ukazujem svoje brzdové svetlá. Aditíva áno, dávam prvidelne pri výskyte prvých mrazov, samozrejme tie, určené do nafty. žiadny olej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kajvet Odesláno 8. srpen 2007 Sdílet Odesláno 8. srpen 2007 Já ho tankuju ted pravidelně, už asi desátá plná nádrž a je to znát. člověk to pozná pouze na svém autě, které dost dobře zná. Motor je tiší, motor pružnější. Budu ho tankovat dál... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gen.Migen Odesláno 8. srpen 2007 Sdílet Odesláno 8. srpen 2007 Já čas od času koupim bud od V-power nebo od OMW...a je to rozdil. Normalně kupuju nějakej šit z globusu. Jede to vpoho, ale jak tam dam ten V-power, tak se motor ztišší, a tahne od nižších otáček. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Burisek Odesláno 12. srpen 2007 Sdílet Odesláno 12. srpen 2007 taky tankuju pouze Shell Vpower do svého TD a jsem plně spokoj,jednak je tižší a jednak to míň kouří a lépe táhne už pěkne odspoda ! A rozdíl v ceně ?? Když vezmu vpotaz cenu z Tesca v Jihlavě a to 26.90 kč tak 28.40 od Shellu je rozdílek 1,50 kč a na 70l nádrži je rozdíl nějakej 80 kč +/- je celkem minimální ale jízdní dojmy více než uspokojivé ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest MMMMM Odesláno 13. srpen 2007 Sdílet Odesláno 13. srpen 2007 A na zimu ještě do V-power dieselu dáváte nějaké aditivum proti zamrzání, nebo už se nemusí? [upravil dne 13.8.07 MMMMM] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.