Jump to content
Pavel 307

Setrvák dvouhmotnostní za jednohmotnostní

Recommended Posts

tak jsem to smontoval a máká to .ale není to tak jednoduché.Jednohmotnostní setrvák je o 1cm užší a u hydraulické spojky to nevystavuje,nejde to vyštelovat jako u lankové.Takže se musí podložit takový kužel,o který je opřená vydlička.Já jsem jí vypodložil o 4mm,pak se musí prodloužit vodítko ložiska o 1.5cm a koupit nové gufero,protože se musí vyndat,jelikož při vaření prodloužení,by se vyhřálo.Nová spojka a ložisko a šup spátky.:bojim Po nastartování zvuk nádhera,žádné pazvuky,ale kvalty mi šli dost z tuha.Co teď :myslim Jedno řešení bylo,zase vyndat,a ještě podložit kužel a nebo nevyndavat a podložit hydraulickou spojku,protože místo při sešlápnutí tam bylo.Tak jsem to podložil a makalo to :potlesk mám zatim najeto asi 150km a vše vpořádku. Varyanta je to podstatně levnější vyšlo mě to na 1300kč i s prací,ale je to udělané jak jsem popsal.V peugeotu by se asi divily:roll

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je to super a spojka jde krásně lechce.Zatím jse nic nezměnilo,zabírá to stejně.jinak jsem udělal pár fotek,jak jsem to sestrojil.Kdyby měl někdo zájem můžu poslat.Jinak cena- oprava chybí jedna nula-13000kč.:super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×