Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Nova spojka v cude!


lobosb

Recommended Posts

Ahojte vsetci prosim vas pomozte.Ziadam o vase nazory a rady.Daval som si robit spojku v peugeot servise v Presove.Zaplatil som tym expertom 48 000!sk.:o(zotrvacnik,pritlacak,lamela,lozisko).Spravil som na aute 11 000km a ten (perfektny)zotrvacnik zacal znovu piskat,:myslim:bojimpri vypinani motora.(ako nenamastene dvere na stodole).Uz som v koncoch neviem co robit dali mi nato len 5000km zaruku.:grr AUTO 307 2.0HDI r.v 2001.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: oddie

Původně zaslal: starter

48 tisíc?:o to nestojí ani na novou audi, cca 25 tisíc

co to je prosimtě za servis? jinak záruka je 2 roky na díly a půl roku na práci

btw za to mám dvě 405ky:D

Ona taky není koruna jako koruna...

i tak je to 40.000, to se mi zda docela dost...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: starter

48 tisíc?:o to nestojí ani na novou audi, cca 25 tisíc

co to je prosimtě za servis? jinak záruka je 2 roky na díly a půl roku na práci

btw za to mám dvě 405ky:D

Přesně tak. Reklamovat. Zajeď do servisu Peugeot znovu!!! Za ty peníze by to mělo sama.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: lobosb

Najhorsie na tom je ,ze sa prave nachadzam v anglicku.A domou pridem niekedy na vianoce.:myslim

ak mas auto so sebou tak na vianoce si mozes piskat.teraz by som sa hadal, pretoze zaruka na 5000km sa mi zda smiesna.

zase na druhej strane je to znackovy servis a s nimi sa vyhadat je problem.kamos mal podobny problem vo fiate a tiez neobstal.su to kur..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Není problém ze spojkou, ale se setrvákem. V autorizovaným servise Peugeot mi říkali, že není vyjímkou přijet měnit dvouhmotnostní po 30000 km. Holt je to nešvar dvouhmotnostních setrvačníků, od jeho výroby se již ustoupilo. Já jsem měl na 307 také dvouhmotnostní a vyměnil jsem jej za klasický. Na fóru v sekci P 307 jsme to řešili. Kdyby jsi ho také měnil tak si dej pozor, protože klasický je cca o 1 cm užší a jestli máš na autě hydraulickou spojku nebude ti to z jednohmotnostním setrvákem fungovat, váleček se tak daleko nevysune. Jestli máš lanko, neměl by být problém, přečti si to v sekci P307. Věřím, že by šla udělat nějaká úprava aby to i na hydraulických spojkách fungovalo, to jsem já však při výměně za klasický setrvák neřešil, protože mám lanko.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl jsem stejný problém ale při výměně spojky jsem nechal celý strnák pořádně umýt a promazat údajně nějaká měděná vazelina a je klid setrvák nepíská. Celkové náklady 12000,-Kč. Již ujeto 8000Km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...