Přejít na obsah
  • Current Donation Goals

vrzání výfukového spoje


BERT

Recommended Posts

Zdravím, vracím se k tématu který tu již jednou byl. Již potřetí se mi vrátila stejná závada. Někdy při rozjezdu když se auto zhoupne a vrátí je slyšet od podvozku zavrzání. Dělá to výfukový spoj který je až u motoru. Vysledoval jsem že to dělá jenom za studena , pak ne. Dvakrát to v Peugeotu rozebraly a pokaždé namazaly jakousi speciální vazelínou. No a teď se to zase vrátilo. Nemáte s tímto někdo nějaké zkušenosti jak toto odstranit trvale a ne jenom na dva měsíce. Jedná se o model po faceliftu. Díky za každou radu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: BERT

Zdravím, vracím se k tématu který tu již jednou byl. Již potřetí se mi vrátila stejná závada. Někdy při rozjezdu když se auto zhoupne a vrátí je slyšet od podvozku zavrzání. Dělá to výfukový spoj který je až u motoru. Vysledoval jsem že to dělá jenom za studena , pak ne. Dvakrát to v Peugeotu rozebraly a pokaždé namazaly jakousi speciální vazelínou. No a teď se to zase vrátilo. Nemáte s tímto někdo nějaké zkušenosti jak toto odstranit trvale a ne jenom na dva měsíce. Jedná se o model po faceliftu. Díky za každou radu.

Jo, mě to vrzalo po ohřátí, namazali to a za měsíc to bylo znova, pak když mi dělali hlavu tak vyměnili ten těsnící kroužek, asi týden to bylo dobrý ted to vrže jen když je to hodně zahřátý, po delší jízdě nebo když tomu naložím, už mě to leze na nervy.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo toto je vynikající téma (ale opravdu) stává se mi to při vystupování lidí ze zadních sedel, nebo pokud je na mě "Pažout " nasrán tak se to ozve i při "pouhém" výstupu řidiče - pokud víte čím to je /zadní tlumiče to nejsou/ - děkuji za informaci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: myryn

Jo toto je vynikající téma (ale opravdu) stává se mi to při vystupování lidí ze zadních sedel, nebo pokud je na mě "Pažout " nasrán tak se to ozve i při "pouhém" výstupu řidiče - pokud víte čím to je /zadní tlumiče to nejsou/ - děkuji za informaci.

To bych tipoval na silentbloky zadní nápravy. Ten výfukový spoj poznáš nejlíp tak že zatahneš ručku a zkusíš se jakoby rozjet ale ne uplně, jen aby se motor zhoupnul na silentblocích a pak zase spojku vyšlapneš, při tom to pěkně hnusně vrzne.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně jak říkáš s tou ručkou , mám to taky tak vyzkoušený , neudělá to pokaždý , ale když to vrzne zní to jako když otevíráš popelnici. Ale přece musí existovat nějaké trvalé řešení a ne jenom mazat a mazat. Hrůzná představa.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: BERT

Přesně jak říkáš s tou ručkou , mám to taky tak vyzkoušený , neudělá to pokaždý , ale když to vrzne zní to jako když otevíráš popelnici. Ale přece musí existovat nějaké trvalé řešení a ne jenom mazat a mazat. Hrůzná představa.

Když se to tu naposledy řešilo tak někdo řikal že vyměna aje pokoj, u mě to bohužel nepomohlo. tak nevim:(
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...

Ahojte, ja som mal presne ten isty problem chodil som to premazavat, menit tesniace kruzky atd, nic nepomoholo. Niekedy aj po 1000 km pri jazde mimo obce (predbiehanie plny vykon a pod.) sa to objavilo znovu.

Naposledy mi povedali, ze to musi byt sposobene niecim inym, tak mi nasli, ze som mal vytlceny silent blok motora (vymena), plus to znovu premazali a vymenili tesniaci kruzok. Momentalne je to uz nejaky ten mesiac ok, tak som zvedavy, ci to bolo tym silentblokom.

[upravil dne koverr]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...
Původně zaslal: BERT

Zdravím, vracím se k tématu který tu již jednou byl. Již potřetí se mi vrátila stejná závada. Někdy při rozjezdu když se auto zhoupne a vrátí je slyšet od podvozku zavrzání. Dělá to výfukový spoj který je až u motoru. Vysledoval jsem že to dělá jenom za studena , pak ne. Dvakrát to v Peugeotu rozebraly a pokaždé namazaly jakousi speciální vazelínou. No a teď se to zase vrátilo. Nemáte s tímto někdo nějaké zkušenosti jak toto odstranit trvale a ne jenom na dva měsíce. Jedná se o model po faceliftu. Díky za každou radu.[/

quote]

Tak co Berte, už jsi namazal ten spoj grafitkou?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nový poznatek, v servise mi to rozebrali a namazali měděnou vazelínou do 1000 st, zatím je to o dost lepší. Ale mají tam být jakési teflonové podložky které časem ztvrdnou a rozpadnou se, pak tam nejsou a vrže to. Ty podložky mi objednali, budou snad v pondělí, měli by stát cca 80,- kč obě, tak uvidím. Pak dám info;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mam pocit, ze tu spominate dva typy vrzania. Jeden je v predu a vychadza zo zadnej casti resp. jako zo stredu auta od podvozku....

Bohuzial ma postretli obidve moznosti...vrzanie vpredu mi odstranili cca 2 mesiace dozadu pridanim jakychsi podloziek a odvtedy klud...

2 dni dozadu to ale zacalo neprijemne vrzat pri dobrzdovani motorom cca pri 2200 otackach, kde vybracie motora su optimalne na vydavanie zvuku, ktori pripomina, akoby ste podvozkom zachytili poriadne dlhy dral na ktoreho konci je kus plechu...dokonca ked vypnem motor, necham zaradenu rychlost a jemne potlacim auto ktorym kolvek smerom tak to zacne piskat jak stara nenamazana hojdacka...pozrel som pod auto a odpocuval si miesto skripotu a je to niekde v okoli zadnej napravy...pri pohyboch auta je vidiet jak vyfuk akoby stal na mieste a o nieco sa trel, co vydava neuveritelne pazvuky...neviem co s tym...vymenu vyfuku by som absolvoval len velmi nerad...

mili peugeot fanusikovia, poradte co s tym...vidim, ze skusenosti je dost. rad by som sa ale vyhol pravidelnemu mazaniu, 12 tis. investiciam za vyfuk a pod. existuje nieco funkcne, nech ich v servise navediem rovno na tu spravnu cestu?

dakujem za vase postrehy

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Brubrick

Mam pocit, ze tu spominate dva typy vrzania. Jeden je v predu a vychadza zo zadnej casti resp. jako zo stredu auta od podvozku....

Bohuzial ma postretli obidve moznosti...vrzanie vpredu mi odstranili cca 2 mesiace dozadu pridanim jakychsi podloziek a odvtedy klud...

2 dni dozadu to ale zacalo neprijemne vrzat pri dobrzdovani motorom cca pri 2200 otackach, kde vybracie motora su optimalne na vydavanie zvuku, ktori pripomina, akoby ste podvozkom zachytili poriadne dlhy dral na ktoreho konci je kus plechu...dokonca ked vypnem motor, necham zaradenu rychlost a jemne potlacim auto ktorym kolvek smerom tak to zacne piskat jak stara nenamazana hojdacka...pozrel som pod auto a odpocuval si miesto skripotu a je to niekde v okoli zadnej napravy...pri pohyboch auta je vidiet jak vyfuk akoby stal na mieste a o nieco sa trel, co vydava neuveritelne pazvuky...neviem co s tym...vymenu vyfuku by som absolvoval len velmi nerad...

mili peugeot fanusikovia, poradte co s tym...vidim, ze skusenosti je dost. rad by som sa ale vyhol pravidelnemu mazaniu, 12 tis. investiciam za vyfuk a pod. existuje nieco funkcne, nech ich v servise navediem rovno na tu spravnu cestu?

dakujem za vase postrehy

No nevrže ti spoj za katalizátorem, to by mohlo pomoct jen tam dotáhnout tu sponu;)

[upravil dne 18/9/07 Radek Hurvajz]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...