Guest dixi Odesláno 2. srpen 2007 Sdílet Odesláno 2. srpen 2007 Tak jak jsem pročítal forum dávám odkaz na článek,který není k zahození http://auto.idnes.cz/praskly-remen-dira-v-rozpoctu-dk4-/pneu.asp?c=A070731_144953_pneu_fdv [upravil dne 2/8/07 dixi] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pata Odesláno 2. srpen 2007 Sdílet Odesláno 2. srpen 2007 "Existovaly také motory se dvěma ventily na válec (dnes má absolutní většina aut čtyři), kde se při přetržení řemene nic nestalo." :o:o:o:o:o:o:o To mysli vazne? :roll:roll [upravil dne 2/8/2007 Pata] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest dixi Odesláno 2. srpen 2007 Sdílet Odesláno 2. srpen 2007 Původně zaslal: Pata "Existovaly také motory se dvěma ventily na válec (dnes má absolutní většina aut čtyři), kde se při přetržení řemene nic nestalo." :o:o:o:o:o:o:o To mysli vazne? :roll:roll [upravil dne 2/8/2007 Pata] nevím jak je psáno asi jo ale tomu bych nevěřil z vlastní zkušenosti kdy jsem měl 3 ventily na válec .O škodě ani nemluvím:( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 2. srpen 2007 Sdílet Odesláno 2. srpen 2007 myslím, že u některých Oplů ventily nezasahovaly do prostoru pohybu pístu - pak se nemohly potkat. Jedná se o konstrukci spalovacího prostoru. Jinak, iDnes znovu objevil Ameriku. Článek akorát pro pobavení. Ale jo, je okurková sezona. ... škoda, že tam není nic o odkládacích pidiprostorech. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pata Odesláno 2. srpen 2007 Sdílet Odesláno 2. srpen 2007 vix: tak jiste, to jsem pochopil, ale napsat to jako fakt do takoveho clanku ... z toho si blby uzivatel odvodi - Franto ja mam 2 ventily na valec, ja rozvody menit nebudu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest dixi Odesláno 2. srpen 2007 Sdílet Odesláno 2. srpen 2007 Původně zaslal: Pata vix: tak jiste, to jsem pochopil, ale napsat to jako fakt do takoveho clanku ... z toho si blby uzivatel odvodi - Franto ja mam 2 ventily na valec, ja rozvody menit nebudu pokud máš řetěz tak tam to tolik nehrozí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pata Odesláno 2. srpen 2007 Sdílet Odesláno 2. srpen 2007 Původně zaslal: dixi Původně zaslal: Pata vix: tak jiste, to jsem pochopil, ale napsat to jako fakt do takoveho clanku ... z toho si blby uzivatel odvodi - Franto ja mam 2 ventily na valec, ja rozvody menit nebudu pokud máš řetěz tak tam to tolik nehrozí tezko ma franta retez, ja rozvodak nemam zadny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 2. srpen 2007 Sdílet Odesláno 2. srpen 2007 ja mam dva ventily na valec a taky se nic nestalo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marlin Odesláno 2. srpen 2007 Sdílet Odesláno 2. srpen 2007 ja ma dve vacky a 4 ventily na valec a ke vsemu retez :mrk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Devilstorm306 Odesláno 2. srpen 2007 Sdílet Odesláno 2. srpen 2007 Jak psal vix, jde o konstrukci. Třeba Porsche, myslim 924 to bylo, u toho se to taky nemohlo potkat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p406b Odesláno 2. srpen 2007 Sdílet Odesláno 2. srpen 2007 ale stejne je to smutny,celej zivot kousek od sebe a nikdy se nepotkali:aut jak v te romanci- róm a prace:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vvitty Odesláno 2. srpen 2007 Sdílet Odesláno 2. srpen 2007 kdyz se frantovi potkaji tak to poresi stejne jako v clanku, narychlo zbastlena oprava a pryc s tim do bazaru... nejlip s reklamou "po vymene rozvodu" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 2. srpen 2007 Sdílet Odesláno 2. srpen 2007 Zmatlanina. Prý "většina motorů má rozvody" - opravdu? a já myslel, že rozvody musí mít všechny motory, pokud mají ventily - nebo autor pomýšlí ještě na dvoutakty, které už se do aut nějak moc nedávají? Motory se dvěma ventily na válec se nepotkávají? Jo, to určitě. Nepotkávacích motorů je menšina, a třeba diesely se potkají zásadně všechny, ať mají ventilů kolik chtějí. Takže jako rozlišovací měřítko pitomost. Řetěz je odolnější? Ano, pokud konstruktér neudělá chybku v napínacím mechanismu... také to není všespasitelné. No prostě klasická idnes slátanina, nevím proč něco takového čtete, když tady máte technicky podstatně kvalitnější klub Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vvitty Odesláno 2. srpen 2007 Sdílet Odesláno 2. srpen 2007 2oddie: treba autor zapocitava i elektromobily, ktere rozvody nemaji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pata Odesláno 2. srpen 2007 Sdílet Odesláno 2. srpen 2007 oddie: "Motory se dvěma ventily na válec se nepotkávají? Jo, to určitě. Nepotkávacích motorů je menšina, a třeba diesely se potkají zásadně všechny, ať mají ventilů kolik chtějí. Takže jako rozlišovací měřítko pitomost." - presne na tohle jsem poukazoval, typicky cesky franta se pak na takove statistiky spolehne, aby usetril par stokorun :D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pája Rybišár Odesláno 2. srpen 2007 Sdílet Odesláno 2. srpen 2007 to su voly:D...tam přece záleží na konstrukci hlavy motoru.,uspořádání ventilů,velikost jejich dráhy a tvaru spalovacího prostoru..u dieselu,kde hlava je rovná a spalovaci prostor je v dnu pístu bych chtěl vidět jak by se ventily s pistem nepotkali.... z vlastní zkušenosti z Grička,kdy prasknul rozvoďák po necelých 5tis.km po výměně vlivem přepětí(což nám bylo řečeno),to nadělalo paseku,talířky ventilů ohnuta,dříky ventilů ohnuta,voditka zničena,po ultrazvukové zkoušce zjištěna trhlina v hlavě motoru,atd....:bojim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pája Rybišár Odesláno 2. srpen 2007 Sdílet Odesláno 2. srpen 2007 Hold v jednom mají ale pravdu,že ventilový rozvod je nutné pravidelně kontrolovat a v intervalech výměny vyměňovat:) ;)a ne jako nám kdy mě napočítali napínací kladku a přitom tam novou vůbec nedali:grr:aut...no a po 180000tis km měla fakt dost....radialní vůle jako prase a hučela jak meluzína:aut Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pata Odesláno 2. srpen 2007 Sdílet Odesláno 2. srpen 2007 Původně zaslal: Pája Rybišár Hold v jednom mají ale pravdu,že ventilový rozvod je nutné pravidelně kontrolovat a v intervalech výměny vyměňovat:) ;)a ne jako nám kdy mě napočítali napínací kladku a přitom tam novou vůbec nedali:grr:aut...no a po 180000tis km měla fakt dost....radialní vůle jako prase a hučela jak meluzína:aut mi se zase vysypala uplne, nastesti jsem to podchytil vcas, kdy v ni chybela jenom jedna kulicka :mrk :D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pája Rybišár Odesláno 2. srpen 2007 Sdílet Odesláno 2. srpen 2007 Hmm tak to je slušny:Dfakt štístko:),že se rozlítla až po demontaži,njn to ty naše kladky pamatovaly min jednu výměnu rozvod.řemenu bez kladek... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pata Odesláno 2. srpen 2007 Sdílet Odesláno 2. srpen 2007 Původně zaslal: Pája Rybišár Hmm tak to je slušny:Dfakt štístko:),že se rozlítla až po demontaži,njn to ty naše kladky pamatovaly min jednu výměnu rozvod.řemenu bez kladek... no ta moje taky, ale spis bych tipoval, ze byla jeste puvodni, stejne, jako vodni pumpa... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.