Cofi Odesláno 31. červenec 2007 Sdílet Odesláno 31. červenec 2007 mám 206 kúpenú po búračke..rok a pol bez problémov a mám pocit že teraz to začína..v zhruba trojtyždňových intervaloch mi auto zhasne (je jedno aké otáčky, neutrál, teplo alebo zima, zhaslo mi aj pri predbiehaní v 11Okm/h)...jednoducho motor prestane ísť..rozsvietia sa kontrolky a koniec...nenaštartuje...potom počkám cca 15-30minút, otočím klúčikom a auto funguje niekolko týždnov bez chyby....skúšal som po zhasnutí odpojit na chvílu baterku, skontroloval som poistky, prevádzková teplota v normále, auto bolo na diagnostike v neatorizovanom servise a tam mi povedali ze to asi bude lamba sonda za 6500 sk, (odmietli mi ukázať aj logy z diagnostiky), ale ked som sa spýtal, či mi vratia peniaze ak bude problém aj po výmene, rovno mi povedali že to robiť nejdú...teraz idem na dovolenku a potom pojdem do PEUGEOTU a som zvedavý čo mi povedia (hlavne kolko to bude stáť)....som zvedavý či mal niekto podobný problém PS: Všimol som si že pri tých neúspešných štartoch vobec necitit benzin z výfuku, a auto zhasína ked jazdým na palivovej rezerve (svieti kontrolka), alebo po natankovaní... tak si myslim že problém bude s prívodom paliva..(možem mať nečistoty v nadrži?) 206 rv2000 1.6i 67kw [upravil dne 1.8.07 Cofi] [upravil dne 1.8.07 Cofi] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Schreek Odesláno 1. srpen 2007 Sdílet Odesláno 1. srpen 2007 Projevuje se to ještě nějak jinak? Nekouří se z výfuku? Chytne to pak hned, nebo to dlouho točí než to naskočí? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdeny Odesláno 1. srpen 2007 Sdílet Odesláno 1. srpen 2007 Ahoj,mně to taky jednou nebo dvakrát zhaslo,ale hned jsem to klíčkem nastartoval a jel dál.Stalo se mi to,když jsem zatáčel-dlouhá levotočivá a podruhé jsem taky točil,ale v podstatě na místě.Auto mám dovoz po bouračce,jezdím s ním přesně rok a jinak žádný problém.Ted jsem se vrátil z dovolené z Holandu a jel jsem celkem 4024 km bez problémů.Chystám se někdy na diagnostiku,tak uvidím,co se tam objeví.Měj se:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoNG Odesláno 1. srpen 2007 Sdílet Odesláno 1. srpen 2007 každopádně Peugeot diagnostika (případně nějaká jiná) vyčíst závady a podívat se co to hlasí. Můžeto být více alternativ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cofi Odesláno 1. srpen 2007 Autor Sdílet Odesláno 1. srpen 2007 Původně zaslal: Schreek Projevuje se to ještě nějak jinak? Nekouří se z výfuku? Chytne to pak hned, nebo to dlouho točí než to naskočí? vsetko normal...chytí hned ako nové Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
klayman Odesláno 1. srpen 2007 Sdílet Odesláno 1. srpen 2007 Mě to u 206 CC dělalo to samý. Byl sem s tím v peugeotu na diagnostice ale žádnou závadu nezjistily tak mě vyměnily svíčky a od té doby je to OK:super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kulíšek Odesláno 1. srpen 2007 Sdílet Odesláno 1. srpen 2007 Mě se to stalo párkrát u Š Rapid 135 RIC a než jsem na to přišel, tak to trvalo. Nakonec to byla volný kontakt a zaoxidovaná pojistka od palivového čerpadla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Escaper Odesláno 1. srpen 2007 Sdílet Odesláno 1. srpen 2007 taky si myslim ze to bude jen nejaky povoleny nebo spinavy konektor. Me po koupii taky sem tam zlobilo zapalovani, jelo to jen na dva valce pak jsem prostrikal vsechny konektory a je klid, ted me pro zmenu zlobi cidlo tlaku vzduchu ale to je jina zavada Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cofi Odesláno 21. srpen 2007 Autor Sdílet Odesláno 21. srpen 2007 Dnes som bol v jednom servise...diagnostika ukázala skrat na "spínacom relé palivového čerpadla"...chlapík vymontoval, prečistil, preletoval studený spoj..teraz budem čakať, a ak mi zhasne znova tak znova diagnostika..relé sa kúpi nové..že vraj ešte može byť skrat aj v kabeláži..ale na 90% je to relé....celé ma to stálo zatial 300sk tak uvidím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Go-Zila-Go Odesláno 21. srpen 2007 Sdílet Odesláno 21. srpen 2007 ešte že lem 300 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaslov Odesláno 5. listopad 2007 Sdílet Odesláno 5. listopad 2007 Mne zdochol motor v Bratislave,potom sa chytil,ale len akoby na tri valce.Hneď som išiel do autoriz.servisu zaplatil som po oprave 2700 Sk,že vraj bola zanesená škrtiaca klapka.Po pár kilometroch to isté,tak som sa hneď vrátil,trápili sa 2 hodiny a potom že vraj lambda sonda.Radšej som na tom došiel domov a dal to pozrieť známemu čo robí v peugeot servise u nás doma a ten zistil že to bola chyba vstrekovacej trysky.Vmenil za novú a motor šlape jak hodinky.Čo vy na to??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ROpa-SK Odesláno 12. listopad 2007 Sdílet Odesláno 12. listopad 2007 Normal, nic ine by som od autor. servisu necakal... ROpa Původně zaslal: jaslov Mne zdochol motor v Bratislave,potom sa chytil,ale len akoby na tri valce.Hneď som išiel do autoriz.servisu zaplatil som po oprave 2700 Sk,že vraj bola zanesená škrtiaca klapka.Po pár kilometroch to isté,tak som sa hneď vrátil,trápili sa 2 hodiny a potom že vraj lambda sonda.Radšej som na tom došiel domov a dal to pozrieť známemu čo robí v peugeot servise u nás doma a ten zistil že to bola chyba vstrekovacej trysky.Vmenil za novú a motor šlape jak hodinky.Čo vy na to??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jmonika Odesláno 3. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 3. prosinec 2007 Nevím jestli mám stejný problém, ale už nevím co by mě mohlo zachránit.... Mě auto zdechlo za jízdy jen 2x, ale hlavní problém je ten že občas nestartuje. Motor točí, ale nic. Problém trvá už od července, diagnostika neukázala nic, protože když tam přijedu, závada se neprojeví. Dokonce jsem auto nechala jednu dobu v servisu 3 týdny, ale jak naschvál za tu dobu šlapalo jak hodinky. Já pak někam jedu, zastavím a už nenastartuju, motor točí, točí, točí, naskočí třeba až za hodinu jako by nic. Jedná se o HDI, mechanik zkusil proletovat spoje v počítači, vyměnit spínací relé, nic nepomohlo. Autem jezdím denně po práci, jsem z toho už zoufalá. Třeba týden to neudělá, potom za jeden den třeba 3x někde zůstanu stát. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vyghum Odesláno 2. leden 2008 Sdílet Odesláno 2. leden 2008 To nestartování mi dělá taky (206 1,1) podle poslechu jde rozeznat, že se po otočení klíčkem nerozběhne palivové čerpadlo. U mě stačí vytáhnout konektor od čerpadla a znovu ho zasunout (někdy to je potřeba udělat dvakrát). Stává se mi to cca 4x do roka a toto vždy pomohlo. Opravu zvládla i manželka, takže v tom není nic složitého. Ale to, že se to stává mě irituje... Další věc je zhasínání motoru za jízdy (zpravidla při sešláplé spojce), čím toto je netuším, v jiném vláknu tohoto fóra jsem se dočetl, že je chyba v přívodu proudu do svíček (oprava za cca 9 litrů). Jelikož toto se mi stává také tak 4x do roka nechávám to vyhnít. Nevypozoroval jsem žádné závislosti na druhu paliva ani na počasí či něčem jiném. Kolega z práce měl stejný problém, který se časem stupňoval a před Vánoci jel na výměnu řídící jednotky... tak jsem zvědav, jestli mu to pomohlo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jmonika Odesláno 3. leden 2008 Sdílet Odesláno 3. leden 2008 To by určitě stálo za vyzkoušení, a můžeš mi prosím poradit kde ten konektor najdu? Je teda pravda že teď mi to docela dlouho neudělalo, ale jinak na podzim auto zlobilo fest, klidně i několikrát za týden...... Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vyghum Odesláno 3. leden 2008 Sdílet Odesláno 3. leden 2008 Palivové čerpadlo je pod zadní sedačkou za spolujezdcem. Chce to oddělat sedák a pod ním uvidíš plastovou krytku. Tu je potřeba vyloupnout. Je na to nějakej fígl, ale já ji hned napoprvé urval, takže jakej ten fígl je netuším. Po sundání krytyky uvidíš plastové těleso řerpadla a do něj vedou dráty. Podívej se na to pořádně, je tam pojistka proti vytažení, tu je potřeba pomocí šroubováku posunout tak, aby šel konektor lehce sundat. Pak už jen znovu nasadit a jede se... Doporučuju to hned nezavírat, občas se to chytlo až napotřetí a byl jsem vytočenej, že jsem se k tomu musel zase dohrabávat přes sedačku a krytku... A ještě jedno doporučení... vyzkoušej to rozdělat někdy, když budeš mít čas, klid a náladu... řešit to uprostřed křižovatky, když spěcháš do práce není to nejpříjemnější Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jmonika Odesláno 3. leden 2008 Sdílet Odesláno 3. leden 2008 Díky za radu, to jsem zvědavá jestli to pomůže. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GONDAR Odesláno 14. leden 2008 Sdílet Odesláno 14. leden 2008 Váš problém pravdepodobne stretol aj mna.Tahal som sa na lane asi 3.mes.pokiaľ to v Peugeot servise v Novom Meste Nad Váhom neodhalili.Medzi tým auto chodilo prískokom a potom zhaslo.Napadla ma voda v benzíne,bol to omyl.Prvé dotihnutie do servisu -diagnostika motora všetko vporiadku auto nenaštartovalo.Nasledovala výmena palivového filtra,naštartovalo-potešil som sa zaplatil 2000sk a odišiel. Bol to ale omyl,auto po troch km zhaslo.Volám do servisu nemali čas na odťah. Zohnal som odťah do serv.Vymenili svičky a nič.Pristavili nové auto a začali vymienať postupne sučiastky z riadacej jednotky do mojho auta.No po šiestom kuse auto naštarovalo.Dore zaplatil som 2000sk.Bol to zasa omyl.Skúsil som dotiahnuť auto do Peug.Piešťan.Napojenie na diagnostiku tak ako predtým bolo bez poruchy,ale nešlo.Mechanik vraví aké su to sviečky? vravím originál od Peug.no jasné to je hnoj treba tam Bosch,inak to nepojde.Hnoj vymenil za Bosch a zasa nič.Napadlo ma opýtať mechanika, maju vobec sviečky iskru? Vytiahol sviečky aj modul zaštartoval a závada bola na svete.DIAGNOZA-Chybný modul zapalovania na sviečky.Komplikované treba to objednať.Za dva dni som prišiel pre auto zaplatil-8000sk za modul+1000sk práca a znechuteni odišiel. POZN:Po čase som zistil,že do-P206 od r.v.1999 až 2002 mali moduli tech.nedostatky od dodavatela a tým veľmi krátku životnosť. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
denoo Odesláno 14. leden 2008 Sdílet Odesláno 14. leden 2008 to je blbost ze mali zavady , ja mam druhu 206 ku, na prvej som spravil 180 000 km, a ziaden problem okrem normalnych vymien , teraz taktiez pohoda, a to mam 2000 rok obe , kazde auto sa z casu na cas pokazi, mal si jednoducho smolu ,,, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GONDAR Odesláno 17. leden 2008 Sdílet Odesláno 17. leden 2008 Blbost to asi nabude. Blbli moduli od Sagemu.Maju hranatý tvar.Iné typy su oblé.Záleží kto má aký v motore. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.