Paolo65 Odesláno 31. červenec 2007 Sdílet Odesláno 31. červenec 2007 Zdravím vás a snad mně nevyfuckujete z této sekce.Vím že to se závadama nějak nesouvisí,ale zkuste mně napsat svůj názor,zkušenost.Jak se změní spotřeba benzínu když se natankuje kvalitnější víceoktanový benzín ? Normálně tankuji 95 do old P- 405 1,6 GL r.v.90 chtěl bych na dovču nabrat třeba 98 nebo ,,silnější,,Stav auta odpovídá normálnímu opotřebení tak že žádný zázrak. Ještě jednou díky za vaše postřehy k tomoto tématu. Paolo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 31. červenec 2007 Sdílet Odesláno 31. červenec 2007 Já sem nedávno tankoval 100 na OMV do 605 protože cena byla skoro stejná jako 95 a stala se zajímavá věc - vzal sem toho přesně 10l (v nádrži mohlo být pár litrů zbytku 95) a čekal sem jestli se mírně sníží spotřeba. Nesnížila, ale když sem pak bral znovu 95 tak mě vycházela spotřeba asi o půl litru míň než dřív. Teď jenom vědět čím to bylo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan 406 1.8i Odesláno 31. červenec 2007 Sdílet Odesláno 31. červenec 2007 vyšší oktanové čislo by nemělo mít na spotřebu vliv,více ušetříš ekonomickou jízdou,ale na druhé straně raději čerpat na značkových pumpách než na nějakých no name a tam se dá na levnějším benzínu prodělat,mám s tím osobní zkušenost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Béďa Odesláno 31. červenec 2007 Sdílet Odesláno 31. červenec 2007 mam s kvalitnejsim benzinem lepsi zkusenosti ja teda beru 95ku ale jen na Shellu.. a kdyz jsem to porovnaval s normalnim benzinem s EuroOil atd. tak me to vyslo cca o 1l min.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stifler Odesláno 31. červenec 2007 Sdílet Odesláno 31. červenec 2007 Můj známej dělá na Shellce a dělali malý test - nalili do téměř úplně prázdný nádrže (mohl tam zbýt nanejvýš jeden litr obyč N95) V Power (Racing u nás bohužel nemají) do auta s dvoulitrovym motorem a 60 litrovou nádrží, jako mam já, a na celý nádrži ušetřili 90 km. Já když jsem teď v červenci odjížděl do Šebetova, tak jsem tam nabral do plnejch a v sobotu na cestě z letiště jsme s BOSSEMCZ a AKCZ jeli dolejt kárky do Prostějova na Shellku, bylo mym velkym překvapením když se do mýho Mazlika vešlo úplně po vršek 13,98 litrů na ujetých 220 km, toť moje osobní zkušenost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 31. červenec 2007 Sdílet Odesláno 31. červenec 2007 No do Šebetova jsem tankoval taky V-Power, najel jsem 420km na 30 litru, tj 7,1l na 100km. To vychází cca o 0,8l na 100km méně na dlouhou trasu než při normálním Naturalu 95. Taky od známých vím že obecně najedou s V-Powerem o 50 až 100km více na nádrž. Takže to asi znát je, navíc to trochu líp jede;) [upravil dne 31/7/07 Radek Hurvajz] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 31. červenec 2007 Sdílet Odesláno 31. červenec 2007 hmm, testy na jedné nádrži jsou skoro na nic... kolik je statistická chyba ? 2%, 10% 15% ?? Ono stačí, když stojíte trochu do kopce, jak moc je citlivá pistole na tankování apod. Třeba u OMV mi pistole cvakala vždycky o 2 lt dříve a pak jsem při příštím tankování ty 2 litry u neznačkovky dotankoval Další tankování u neznačkovky - a spotřeba(litry) opět v dlouhodobém průměru. Pokud chcete dělat dlouhodobý test, tak doporučuju na takových 10-15 tkm. Pak ty čísla k něčemu budou. Jedna-dvě nádrže jsou pro kočku. Ale mít radost z krásné spotřeby - zážitek k nezaplacení Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jogin Odesláno 31. červenec 2007 Sdílet Odesláno 31. červenec 2007 Hele, ja to moc neresim tohle, tankuj na shell kalsiku 95, jedno za pulroku do toho naleju 3x za sebou specialni aditivo na procisteni vstriku, nadrze, odstranuje to vodu atd. takze potom to ma kultivovanejsi chod. Jinak, znamej na shelce me rikal ze obyc V-power je natural 95 akorat trochu jinak zbarvenej:D ma to stejne oktanu, takze v tom rozdil neni, jedinej rozdil je ve 100oktanovym v-power racing! Takze davat o nakou 1-1,50 na litr za obyc v-power , to je fakt tak max. pro pocit, ale vysledek je uplne stejnej jako kdyz naberu natural 95. Ale pokud sem nabral v power racing 100oktanu, tak tam bylo znat , ze auto opravdu de za plynem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 31. červenec 2007 Sdílet Odesláno 31. červenec 2007 Původně zaslal: Jogin Hele, ja to moc neresim tohle, tankuj na shell kalsiku 95, jedno za pulroku do toho naleju 3x za sebou specialni aditivo na procisteni vstriku, nadrze, odstranuje to vodu atd. takze potom to ma kultivovanejsi chod. Jinak, znamej na shelce me rikal ze obyc V-power je natural 95 akorat trochu jinak zbarvenej:D ma to stejne oktanu, takze v tom rozdil neni, jedinej rozdil je ve 100oktanovym v-power racing! Takze davat o nakou 1-1,50 na litr za obyc v-power , to je fakt tak max. pro pocit, ale vysledek je uplne stejnej jako kdyz naberu natural 95. Ale pokud sem nabral v power racing 100oktanu, tak tam bylo znat , ze auto opravdu de za plynem. Ono i v tom obyčejnym V-Poweru je právě to aditivum a nějaký spacialní přísady na pročištění a ochranu motoru. teda Shell tvrdí že to tam je, ale myslim že by to neřikali kdyby to tam nebylo, to by si asi nedovolili. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jogin Odesláno 31. červenec 2007 Sdílet Odesláno 31. červenec 2007 Kazdopadne, nevim, na procisteni motoru pouzivam k tomu vyhrazeny aditivo, ktery staci koupit po roce nebo po pulroce, a je to v klidu stoji 70kc , a myslim si ze za v-power bych urcite projel vic. a jinak aditivo je i v naturalu 95 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kulíšek Odesláno 1. srpen 2007 Sdílet Odesláno 1. srpen 2007 Určitě se to moc nepozná u menších objemu a motorů s nižší kompresí. Kde by to mělo být znát na spotřebě jsou 16-ti a více ventilové motory, kde výrobce doporučuje 98 a více oktanový benzín a přímo říká že při 95 to sice pojede ale se zvýšenou spotřebou a nižším výkonem. Já mám 1,4 8V, sice jsem taky nabral párkrát 100okt. jak Shell, tak OMV spotřeba stéjná 6,5l/100:D, snad při volnoběhu se mi zdálo že motor není skoro vůbec slyšet Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MrVain Odesláno 1. srpen 2007 Sdílet Odesláno 1. srpen 2007 pred troma rokmi som mal ešte favorita tankoval som na OMW(najblišia pumpa),klasicku 95 spotreba cca 8L, potom prišli bodove karty od Shellu tak som tankoval asi pol roka V-power spotreba klesla cca na 7,5L ale cena benzínu bola vyšia takže náklady na prevádzku sa vyrovnali, auto ide lepšie s V-power to potvrdí každý ale cena v sučasnosti v Žiline 37,9 na OMW a V-power 39,9 hovorí za svoje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
noradek Odesláno 1. srpen 2007 Sdílet Odesláno 1. srpen 2007 Původně zaslal: Jogin Kazdopadne, nevim, na procisteni motoru pouzivam k tomu vyhrazeny aditivo, ktery staci koupit po roce nebo po pulroce, a je to v klidu stoji 70kc , a myslim si ze za v-power bych urcite projel vic. a jinak aditivo je i v naturalu 95 Ahoj,zajímalo by mě jak to aditivum vypadá nebo jak se jmenuje co kupuješ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jogin Odesláno 1. srpen 2007 Sdílet Odesláno 1. srpen 2007 Kupuju, to aditivo v bili nadobce, primo na shelce, maj jak na benzinovy tak na naftaky, kdyz sem ho tam nalil po prve, takse motor utisil, zkultivoval chod, a i lip to jede, ale to asi bude mym dobrym pocitem ze sem to tam nalil :aut:super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
noradek Odesláno 2. srpen 2007 Sdílet Odesláno 2. srpen 2007 Původně zaslal: Jogin Kupuju, to aditivo v bili nadobce, primo na shelce, maj jak na benzinovy tak na naftaky, kdyz sem ho tam nalil po prve, takse motor utisil, zkultivoval chod, a i lip to jede, ale to asi bude mym dobrym pocitem ze sem to tam nalil :aut:super Díky za odpověď,je to tedy aditivum přímo od shelu nebo nějake jiné? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jogin Odesláno 2. srpen 2007 Sdílet Odesláno 2. srpen 2007 Je to primo od shellu , jinak dneska sem natankoval plnou 100oktanovyho v -power racing, a muzu rict ze oproti v-power klasikay 95oktanu, je to podstatnej rozdil de to krasne do otacek, ale cena neni moc hezka kazdopadne za normalni v-power , se me zda ze zbytecne vyhozeny money, za racing to beru je to znat, ale v-poer 95 a natural 95 se me zdaj uplne jizdnima vlastnostma stejny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkafous Odesláno 4. srpen 2007 Sdílet Odesláno 4. srpen 2007 Co to je za zde uváděné aditivum do benzínu? Je to místo olova do bezolovnatého benzínu, to co jsem dříve místo SUPER96 přidával do NATURAL 95 a lil do škodovky 120GLS? Pak jsem měnil hlavu, ventily a hlavně jiná sedla ventilů - pak už jsem jezdil jen na bezolovnatý bez přísad. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jogin Odesláno 4. srpen 2007 Sdílet Odesláno 4. srpen 2007 To neni zadna prisada ale je to proste pripravek, ktery odstranuje vodu ze spalovaciho systemu, cisti vstriky svicky atd. pouzivam to uz prez rok a zadnej problem stim neni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.