slopperjoe Odesláno 30. červenec 2007 Sdílet Odesláno 30. červenec 2007 Zdravím, chcel by som vedieť Váš názor, mám P 806 s motorom 2,1 TD r.v.98, nabehane 124 tis. km. V januári mi v servise menili silikónové tesnenie na olejovej vani. Dnes som zložil kryt motora a okolo tesnenia to bolo v nižšej časti vane znovu mokré. Neboli to vyslovene kvapky, len to slzí. Pri podrobnejšom prezretí som zistil, že motor ma netesnosti aj okolo turba a v zadnej hornej časti. Od januára som najazdil asi 8500 km, olej do motora dolievať potrebné nebolo, hladina je stále medzi "riskami". Zaujímalo by ma, či má pri takomto staršom aute význam investovať do pretesňovania, či je možné bez obav s autom cestovať na dovolenku do Chorvátska (2000km tam aj späť) a či je to u týchto starších dieselových motoroch bežný jav. Ďakujem za Vaše názory Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 30. červenec 2007 Sdílet Odesláno 30. červenec 2007 Je to běžné, pokud to nekape a neteče, neřeš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.