nothingman Odesláno 30. červenec 2007 Sdílet Odesláno 30. červenec 2007 ahoj, nedavno jsem si poridil P306 Break 1.6 benzin rok 97 a stava se mi ze se za jizdy rozsviti kontrolka K (asi je to nejaka autodiagnostika ci co) sviti treba minutu a pak zas zhasne a treba za 20 minut jizdy zas a pak je treba tejden klid. Stava se to hlavne kdyz mu davam trochu zahulit (treba na dalnici). Kdyz jsem to koupil tak jsem byl na diagnostice a prej tam zadne chyby nebyly tak nevim - nejakej napad co s tim??? predem dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jogin Odesláno 30. červenec 2007 Sdílet Odesláno 30. červenec 2007 Pokud tam zadne chyby nebyli, pak zavada (rozsviceni diagnostiky) nezanecha za sebou zadnou chybu, coz se resi tim , ze se prijede na diagnostiku pokud je kontrolka rozvicena, jinak K je kontrolka na spatnou funkci motoru, pokud jen obcas blika, zkusil bych vymenit, olej, olej filtr, palivovi filtr, svicky, vzduchovy filtr, a kabely k svickam. Tech problemu co muzou zpusobovat rozviceni kontrolky , je vic. [upravil dne 30.7.07 Jogin] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RomanP Odesláno 30. červenec 2007 Sdílet Odesláno 30. červenec 2007 On ale píše, že byl na diag. když to koupil a kontrolka mu svítí až teď :-) Proto tam asi tenkrát nebyla žádná chyba, leda že by ji tušil dopředu. Než bych zkusil vyměnit podle rady nahoře půl motoru, asi bych zašel na diagnostiku teď a nechal zkouknout jestli tam něco je a na to se pak zaměřil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Escaper Odesláno 30. červenec 2007 Sdílet Odesláno 30. červenec 2007 jakmule se kontrolka K rozsviti za jizdy ucite to ma nejaky duvod a podle me to budenejake vadne cidlo, RJ se pak prepne do nouzoveho rezimu a jak se to cidlo zase chytne tak kontrolka zhasne. Ja byh zajel na diagnostiku, me to delalo napul vadne cidlo tlaku vzduchu v sani. Sem tam nefungovalo ale v servise samozrejme funguvalo. RJ si presto pamatovala ze tam byla chyba a bylo to cidlo napsane v prechodnych zavadach Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jogin Odesláno 30. červenec 2007 Sdílet Odesláno 30. červenec 2007 JJ, samozrejme ze ted si muze zajet na diagnostiku, ale ne vzdycky plati pravidlo , ze tam ta chyba bude, ale vetsinou tomu tak je Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bohouš Odesláno 31. červenec 2007 Sdílet Odesláno 31. červenec 2007 mě to dělá lambda sonda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nothingman Odesláno 31. červenec 2007 Autor Sdílet Odesláno 31. červenec 2007 diky za rady - takze znovu diagnostiku a pak se uvidi - nemate nejakej typ na nejakou osvedcenu diagnostiku v praze ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
spernoga Odesláno 2. srpen 2007 Sdílet Odesláno 2. srpen 2007 Ahoj lidi,koupil jsem letos v březnu P306 Break v 1,6 a po výměně spotřebního zboží, jako je střední a koncový díl výfuku, rozvoďák, vzduch a olej filtr + olej, svíčk, kotouče + desky přišlo na další závadu. :-( Začala mi svítit diagnostika a auto na dálnici začalo náhodně škubat a příjdu si jako kdybych jel na 3 válce. Sice auto jde do otáček moc nerado, ale jde. Jinak to má 150 tis.km a je to rok 99. Na první diagnostice někdy v dubnu mi zjistili, že to dělá vstřik na 3 válci. Pro ověření mi to vynulovali a ať přijedu po nějaké době zda až mi diagnostika začne opět svítit. Asi tak po měsíci ježdění jsem to přivezl a vyměnili jsme vsřik, který to opět zahlásilo na 3 válci. Nějakou dobu to dalo pokoj a já se cíťil, že je vše v poho a že závada, je zažehnána. Chyba lávky. Před týdnem se mi to opět projevilo. Tak jsem nelenil a dal jsem auto do autorizovaného servisu se závadou diagnostiky a boucháním na přední nápravě. Tentýž den odpoledne mi volali, že našli přechodové závady a po vynulování řídící jednotky se jim neprojevili stejně tak bouchání přední nápravy. Jinak diagnostika prý vypsala vadnou cívku, vstřiky na 3 a 4 váleci a vadnou lambdu. Při odjezdu mi diagnostika začala po 20 metrech svítit znovu a to už jsem se na ně nakrk a odjel jsem. Nebyly prostě schopni určit a vyměnit rovnou konkrétní součástku i za třeba 6000,-Kč (když by to byla lambda). Myslel jsem si, že v autor.servisu příjdou i na špeky, ale spíš si jen vymýšlejí závady aby se mohli obohatit. Pokud by měl někdo nějaký nápad tak moc díky za tip. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcelus Odesláno 2. srpen 2007 Sdílet Odesláno 2. srpen 2007 Ahoj měl jsem stejný problém na 405 1.9 SRi a byla to lambda sonda. Divné bylo, že jsme vyměnili 2x za novou a vždy po cca 1000km se problém vrátil. Naštěstí se vždy povedlo lambdu vyreklamovat. Pak jse mkoupil za 300Kč na vrakáči a pak už vše ok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.