Lihous Odesláno 15. duben 2014 Sdílet Odesláno 15. duben 2014 U nasi 2,2 to mame jen zaslepene auto jezdi jak ma ale v diag mame trvalou chybu. Tak ze asi lepe prehrat ikdyz ne nutne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
John Odesláno 17. duben 2014 Sdílet Odesláno 17. duben 2014 U 2.2HDI pokud člověk chce aby to nepsalo trvalou závadu ale jen přechodnou tak ze svojí zkušenosti dokud se to nevypne v ŘJ tak stačí vyházet a zaslepit veškeré podtlaky co jsou.Návod na netu je. Popřípádě mohu zaslat odkaz. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BIBOP Odesláno 9. srpen 2015 Autor Sdílet Odesláno 9. srpen 2015 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BIBOP Odesláno 27. prosinec 2015 Autor Sdílet Odesláno 27. prosinec 2015 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 27. prosinec 2015 Sdílet Odesláno 27. prosinec 2015 BIBOP a jinak dobrý?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
leopoldvin Odesláno 23. duben 2016 Sdílet Odesláno 23. duben 2016 (upraveno) Prvý ventil (v smere jazdy) ovláda turbo. Druhý ventil ovláda ventil EGR (ten je odlišný od ostatných troch). Tretí ovláda klapku EGR. Štvrtý, ktorý je pri vzduchovom filtri ovláda obtokový ventil. Dobrý den existuje nějaké schéma propojení elektroventilu trubičkami ??? Měnil jsem celý motor a stala se chybička :-) Děkuji leopoldvin@seznam.cz Peugeot 307 SW 2HDI 79kw Upraveno 23. duben 2016 uživatelem leopoldvin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cepino Odesláno 27. říjen 2016 Sdílet Odesláno 27. říjen 2016 zdravi. Chci se zeptat mam auto velmi kratce a zajimam se o vyrazeni egeru. Dnes jsem na nej koukal a nasel jsem pod srouby takovouhle podlozku. Znamena to ze je jiz vyrazen nebo je to jen nejake tesneni. Dekuju za radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 27. říjen 2016 Sdílet Odesláno 27. říjen 2016 Vyzerá to byť zaslepené Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cepino Odesláno 27. říjen 2016 Sdílet Odesláno 27. říjen 2016 je tam prosimte mezi jinak nejaka podlozka ci tesneni? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 27. říjen 2016 Sdílet Odesláno 27. říjen 2016 kdybys vytáhl spodní šroub a horní povolil o dvě otáčky, jsi hned doma Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cepino Odesláno 27. říjen 2016 Sdílet Odesláno 27. říjen 2016 Asi to tak udelam. Jistota. Jen me zajimalo zda tam muze byt nejake tesneni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 27. říjen 2016 Sdílet Odesláno 27. říjen 2016 (upraveno) píšu to proto, že za dobu, co to auto existuje, tam může být cokoliv , jen pohledem se to poznat nedá... Upraveno 27. říjen 2016 uživatelem ozzy56 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
svkPeugeot Odesláno 18. leden 2017 Sdílet Odesláno 18. leden 2017 zdravím je potrebne pri peugeot 406 RHZ Bosch 2003 upraviť jednotku alebo len stačí zaslepiť ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
groollIT Odesláno 3. srpen 2017 Sdílet Odesláno 3. srpen 2017 V 27. 10. 2016 at 20:30, ozzy56 napsal: píšu to proto, že za dobu, co to auto existuje, tam může být cokoliv , jen pohledem se to poznat nedá... Já tam měl ocelovou těsnící podložku, vystřihl jsem podle ní plné plechové těsnění.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maco406 Odesláno 17. září 2017 Sdílet Odesláno 17. září 2017 V 13. 9. 2013 at 7:33, sanny1102 napsal: http://www.auto-francie.cz/zbozi/50563/EGR-VENTIL-406-2-0-16V.htm pokud tam neni proč ho na tento motor prodávají aspon maš o problem menej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stefan24 Odesláno 1. duben 2018 Sdílet Odesláno 1. duben 2018 Egr zaslepen. Zaslepil jsem pouze přírubu EGR => SÁNÍ, protože šrouby na přírubě pod ventilem jsou tak zoxidované, že je není možné povolit...jedině snad odříznout a odvrtat. Podtlakovou hadičku jsem nechal připojenou, aby ventil pracoval a nezatuhnul, protože na emise ho zase zprovozním. 2.0 HDi 80kw má těsně před sáním něco na způsob škrticí klapky u benzínu, co přivírá přítok čistěho vzduchu od turba před vstupem z EGRu. Odpojil jsem jí od třetího solenoidu, který ji ovládá ale žádná změna se nekonala, tak jsem ji nechal připojenou. Co jsem ale zaznamenal bylo snížení spotřeby z průměru 1000km o dvě desetiny na třiceti kilometrech, které jsem ujel jako testovací jízdu. Co se výkonu týče, spíš se jedná o placebo efekt, ale určité zlepšení v nižších otáčkách znát je a auto trochu rychleji reaguje na plyn. Kontrolka motoru mi nesvítí. Na dieselfóru jsem se dočetl, že by se měla odpojit baterka, aby si ECU načetla nové údaje...to jsem neudělal, protože bych přišel o záznamy z počítače o spotřebě. Auto jsem koupil loni v srpnu jako kamaráda pro 405 D a přišlo mi dost líné, při větší venkovní teplotě, tak jsem zvědavý, jestli letos pojede líp Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sanny1102 Odesláno 5. červenec 2018 Sdílet Odesláno 5. červenec 2018 (upraveno) Prosím tě kudy jsi šel na tu přírubu ?na egru mám šrouby tak jak ty-jedine odvrtat Upraveno 5. červenec 2018 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stefan24 Odesláno 5. červenec 2018 Sdílet Odesláno 5. červenec 2018 Jdi po té velké hadici co vede od chladiče k přednímu oknu. Navazuje na plastový kus se škrticí klapkou a ta je přidělaná na hliníkovém kolenu. To koleno ti dosedá z prava na sání, drží ho myslím dvě třináctky a za kolenem je ve stejné úrovni příruba na EGR, ta je spojená 2x šestka imbus. Než to ale rozebereš, kup si těsnění mezi sání a to koleno, já to řešil silikonem. Na zaslepení si vystřihni podložku z mědi a z obou stran jí namaž silikonem na motory.... měl jsem jí tam "nasucho" a EGR to neutěsnilo. O spodní přírubu, kde je EGR přímo na svodech jsem se pokoušel, ale není tam vůbec přístup a šrouby byly tak zoxidovaný, že to vypadalo jako by je někdo ovařil elektrodou. Mám ho zaslepený jen nahoře a je to ok. Jinak můj EGR byl po 200k kilometrech tak zalepený, že by se jím nedala prostrčit ani tužka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rumy Odesláno 23. březen 2019 Sdílet Odesláno 23. březen 2019 ahojte som novym majitelom peugeot Expert 2.0 88Kw rocnik 2011.. precital som si par stranok o zaslepeni egr ventilu .. preto by som sa chcel spytat ci je tu niekto co egr ventil zaslepil aj na takomto type auta pripadne motora? ak ano mohol by mi napisat postup? Peugeot auta nepoznam dobre a pred tym ako by som sa do niecoho pustal tak sa radsej spytam dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe307 Odesláno 3. leden 2020 Sdílet Odesláno 3. leden 2020 V 26. 7. 2007 at 5:55, Guest PŘEMA napsal: Já EGR ventil mám zaslepenej a diagnostika nic. Musíš zaslepit obě příruby jak vstup plynů tak i vystup a do hadičky dej šroubek na zaslepení a je to v pohodě. poznáš to na výkonu,líp to jede....... Čau mám zaslepený Egr ventil a výkon nic moc a v hadičce Šroubek a další problémy jako váha vzduchu únik tlaku a turbo hadice v pořádku nebo vadné turbo min.20% výkonu fuč a za studena jede krásně než se záhřeje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.