Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

P406 - zaslepení EGR ventilu


BIBOP

Recommended Posts

U 2.2HDI pokud člověk chce aby to nepsalo trvalou závadu ale jen přechodnou tak ze svojí zkušenosti dokud se to nevypne v ŘJ tak stačí vyházet a zaslepit veškeré podtlaky co jsou.Návod na netu je.

Popřípádě mohu zaslat odkaz.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 rok později...
  • O 4 měsíce později...
  • O 3 měsíce později...

Prvý ventil (v smere jazdy) ovláda turbo. Druhý ventil ovláda ventil EGR (ten je odlišný od ostatných troch). Tretí ovláda klapku EGR. Štvrtý, ktorý je pri vzduchovom filtri ovláda obtokový ventil.

Dobrý den existuje nějaké schéma propojení elektroventilu trubičkami ??? Měnil jsem celý motor a stala se chybička :-)   Děkuji 

leopoldvin@seznam.cz

 

Peugeot 307 SW 2HDI 79kw

Upraveno uživatelem leopoldvin
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 6 měsíců později...
  • O 2 měsíce později...
  • O 6 měsíců později...
V 27. 10. 2016 at 20:30, ozzy56 napsal:

píšu to proto, že za dobu, co to auto existuje, tam může být cokoliv :myslim, jen pohledem se to poznat nedá...

Já tam měl ocelovou těsnící podložku, vystřihl jsem podle ní plné plechové těsnění..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...
  • O 6 měsíců později...

Egr zaslepen. Zaslepil jsem pouze přírubu EGR => SÁNÍ, protože šrouby na přírubě pod ventilem jsou tak zoxidované, že je není možné povolit...jedině snad odříznout a odvrtat. Podtlakovou hadičku jsem nechal připojenou, aby ventil pracoval a nezatuhnul, protože na emise ho zase zprovozním. 2.0 HDi 80kw má těsně před sáním něco na způsob škrticí klapky u benzínu, co přivírá přítok čistěho vzduchu od turba před vstupem z EGRu. Odpojil jsem jí od třetího solenoidu, který ji ovládá ale žádná změna se nekonala, tak jsem ji nechal připojenou.

Co jsem ale zaznamenal bylo snížení spotřeby z průměru 1000km o dvě desetiny na třiceti kilometrech, které jsem ujel jako testovací jízdu. Co se výkonu týče, spíš se jedná o placebo efekt, :D ale určité zlepšení v nižších otáčkách znát je a auto trochu rychleji reaguje na plyn. Kontrolka motoru mi nesvítí.

Na dieselfóru jsem se dočetl, že by se měla odpojit baterka, aby si ECU načetla nové údaje...to jsem neudělal, protože bych přišel o záznamy z počítače o spotřebě.

Auto jsem koupil loni v srpnu jako kamaráda pro 405 D a přišlo mi dost líné, při větší venkovní teplotě, tak jsem zvědavý, jestli letos pojede líp :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 měsíce později...

Jdi po té velké hadici co vede od chladiče k přednímu oknu. Navazuje na plastový kus se škrticí klapkou a ta je přidělaná na hliníkovém kolenu. To koleno ti dosedá z prava na sání, drží ho myslím dvě třináctky a za kolenem je ve stejné úrovni příruba na EGR, ta je spojená 2x šestka imbus. Než to ale rozebereš, kup si těsnění mezi sání a to koleno, já to řešil silikonem. Na zaslepení si vystřihni podložku z mědi a z obou stran jí namaž silikonem na motory.... měl jsem jí tam "nasucho" a EGR to neutěsnilo.

O spodní přírubu, kde je EGR přímo na svodech jsem se pokoušel, ale není tam vůbec přístup a šrouby byly tak zoxidovaný, že to vypadalo jako by je někdo ovařil elektrodou. :D Mám ho zaslepený jen nahoře a je to ok.

Jinak můj EGR byl po 200k kilometrech tak zalepený, že by se jím nedala prostrčit ani tužka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 8 měsíců později...

ahojte

som novym majitelom peugeot Expert 2.0 88Kw rocnik 2011.. precital som si par stranok o zaslepeni egr ventilu .. preto by som sa chcel spytat ci je tu niekto co egr ventil zaslepil aj na takomto type auta pripadne motora? ak ano mohol by mi napisat postup?

Peugeot auta nepoznam dobre a pred tym ako by som sa do niecoho pustal tak sa radsej spytam :)

dakujem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 9 měsíců později...
V 26. 7. 2007 at 5:55, Guest PŘEMA napsal:

Já EGR ventil mám zaslepenej a diagnostika nic. Musíš zaslepit obě příruby jak vstup plynů tak i vystup a do hadičky dej šroubek na zaslepení a je to v pohodě. poznáš to na výkonu,líp to jede.......:papa:papa

Čau mám zaslepený Egr ventil a výkon nic moc a v hadičce Šroubek a další problémy jako váha vzduchu únik tlaku  a turbo hadice v pořádku nebo vadné turbo min.20% výkonu fuč a za studena jede krásně než se záhřeje

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...