Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

závada HDI


Dupy

Recommended Posts

Mám problém s motorem HDI 80kW, občas se rozsvítí kontrolka "chod motou" občas to při rozsvícené kontrolce jede občas nejde motor nad 3tis. otáček, tak jsem navštívil servis a po diagnostice: Přechodná závada - soulad mezi snímačem a regulátorem tlaku nafty. Soulad mezi proudem regulátoru a tlakem nafty. Po výmazu závady kontrolka chodu motoru okamžitě zhasla a auto jezdí zase normálně, do servisu předáno s rozsvícenou kontrolkou. Neměl jste někdo výše uvedenou závadu nebo netušíte co to může být za poruchu, v servisu, že to je snímač nebo regulátor cena 19500,- Kč za oba díly

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mel jsem taky problem stimhle nouzovym rezimem (do 3tis.otacek) ale pokud nastane nejaky problem na motoru - staci jen pokles napeti nebo nejaka kravinka, chytry pocitace v aute to vyhodnoti jako chybu :) rozviti se ti diagnostika a auto je v nouzovem rezimu aby se neodkoril motor pri vysokejch otackach .... snad sem to popsal dobre - nejsem automechanik

ale ja sem mel problem ze proste 1 nebo 2x za mesic se rozsvitila diagnostika auto chciplo a chvilku jsem jezdil v nouzovim rezimu .... chyba na diagnostice byla - maly tlak turba - prvni se vymenil vysokotlaky vstrikovaci ventil na cerpadle (novy 1800,-), pak chvilku klid a zas podobne - vymenil jsem cerpadlo v nadrzi (jety asi 1500,-) a pred tydnem jsem mel auto totalne jen v tomhle rezimu a kourilo jako blazen ! Uz sem se skoro vesel ze bude novy turbo atd... ale nakonec sem zjistil prasklou hadici z intercooleru do turba. Byla tam slusna dira a vypadalo to ze tam byla uz dyl, jen se zvetsovala. Musim to zaklepat ale ted auto jede jak ma (az me mile prekvapilo), otacky nekolisaj, nechcipa a fakt super. Ted jeste udelam naft.filtr a doufam ze to bude OK :)) jo a tenhle problem sem resil asi 1rok :(( viz.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Dupy

Mám problém s motorem HDI 80kW, občas se rozsvítí kontrolka "chod motou" občas to při rozsvícené kontrolce jede občas nejde motor nad 3tis. otáček, tak jsem navštívil servis a po diagnostice: Přechodná závada - soulad mezi snímačem a regulátorem tlaku nafty. Soulad mezi proudem regulátoru a tlakem nafty. Po výmazu závady kontrolka chodu motoru okamžitě zhasla a auto jezdí zase normálně, do servisu předáno s rozsvícenou kontrolkou. Neměl jste někdo výše uvedenou závadu nebo netušíte co to může být za poruchu, v servisu, že to je snímač nebo regulátor cena 19500,- Kč za oba díly

Kde u koho a jakou naftu tankuješ? :myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...

Měl jsem stejný problém... Mě se teda rozsvítila kontrolka na stálo a auto pořádně nejelo...

Dávali mi novou řídící jednotku a začalo to blbnout...takže znova přeprogramování...zase to udělalo...tak seřízení vstřiků v Boschi...po nejaky dobe zase...pry jen smitko ucpalo vstrik...pak 6000km nic...pak opět, ale to byl jen špatný kontakt kabel-vstřik a už zase 5000km nic. Ťuky ťuk...

[upravil dne 12.8.07 orlik.99]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

PZ: Soulad mezi snímačem a regulátorem tlaku nafty.

PZ: Soulad mezi proudem regulátoru a tlakem nafty.

Co lze tedy vyčíst z těchto dvou hlášek ? Především ani jedna nemluví o nějaké závadě ani na regulátoru ani na snímači. Není tedy žádný důvod k výměně.

Z obou hlášek při pozorném čtení se dovídáme, že není neco v pořádku s tlakem nafty. Ale s jakým tlakem nafty - vysokým - nízkým?

Zcela logicky můžeme odvodit, že se nebude jednat o vysoký tlak, tam by hláška vypadala jinak, např. pokles tlaku paliva, únik paliva a pod.

Jedná se tedy o závadu nízkotlakého čerpadla v nádrži, zřejmě nedostatečně naplňuje naftou vysokotlaké čerpadlo a to nemá z čeho pumpovat naftu na vysoký tlak, regulátor i snímač jsou potom na stejné hodnotě.

To co výše popisuje kolega lubos HQV - prasklou hadici u chladiče vzduchu nemá s tímto případem nic společného. Chápu že pro něj to byl velký zážitek, ale nicméně pro každou slušnou dílnu se jedná pouze o běžnou banalitu. Během chvilky se cigaretovým kouřem zjistí netěsnost, hadice se vymění a auto jede dál.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 týdny později...

Zdar,mám podobný problém se svítící kontrolkou chodu motoru ,dnes se mi poprvé rosvítila u auta Citroen Evasion 2.0HDI auto skoro vůbec nejelo,tak jsem o závadě informoval automechanika a ten mi řek,že to mám ještě zkusit,že to občas u těhle aut děláže se rosvítí a pak zhasne, ale pokud ujedu víc jak 50 km a bude svítit pořád,že se na to podívá.Tankuju tedˇněco jiného,může to být i tím?Poradťe,díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě to taky občas svítilo a nesvítilo, občas to při rozsvícené kontrolce jelo, občas ne, takto jsem to praktikoval 1/2roku, až do úplného zhošení. Závada byla v regulátoru tlaku nafty. Cena v Peugeot servis cca 11.000,- normální prodejna náhr.dílů cca. 4500,-, od té doby auto jezdní v pohodě, ale bez diagnostiky těžko určit závadu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 5 měsíců později...

Tohle jsem resil ted nekolik poslednich mesicu a porad se z toho nemuzu vyhrabat.

Asi pred 1/2 rokem jsem v zoufalstvi natankoval BioDiesel, protoze jim normalni nafta dosla a ja uz jel spis na vypary. Bohuzel jsem s tim najel asi 200 km a pak auto na 2 mesice odlozil a odjel na sluzebni cestu. 2 dny pred odjezdem na dovolenou mi HDi Lancie Zeta zdechla u pumpy a svitila kontrola Stop a kontrolka vstrikovani... Nakonec jsem jel jinym autem a po navratu odtahl auto do servisu, kde mi zjistili, ze ten Biosrac mi odpalil podavaci palivove cerpadlo a pak museli repasovat i vysokotlake cerpadlo. Malem jsem omdlel, kdyz na me vytahli fakturu na 20 tis.

Minuly tyden, kdyz jsem pridal plyn se rozsvitila teda jen kontrola vstrikovani a motor chcipnul. Omdlival jsem ze se to pos..znova a uz jsem Lancii tlacil ke skale, ze ji tam hodim. Nakonec jsem to odtlacil do servisu, kde mi radostne rekli, ze z nadrze vymetli asi 2 hrsti pisku a rzi.. a ze sem to musel nabrat u pumpy, protoze nadrz je plastova a palivove cerpoadlo taky, tak neni moznost, kde by ze vzal bordel ze rzi.

Po prvni zkusenosti jsem tankoval uz jen u Shellu a ted tohle.

Ted is fakt pripadam jak uchyl, ktery kdyz jde tankovat, tak vynda manzelciny puncochace, nasadi to na tu pistoli a pak to narve do nadrze..

Osobne bych doporucil nalejt do nadrze nejaky aditivum na procisteni motoru (STP, VIF aj.) a uvidis, treba to pomuze

Musim rict, ze od te doby, co tankuju pres \"puncochu\", leju aditiva do motoru, tak se mi zlepsil vykon motoru, motor ma kultivovanejsi chod a dokonce pri poslednim cvicenim s cerpadlem mi na Bosch diagnostice rekli, ze striky jsou naprosto v norme, prestoze mam na nich nalitano 120tis.

Pytrs

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...