Freedy Odesláno 23. červenec 2007 Sdílet Odesláno 23. červenec 2007 Zdravim chci se zeptat už jste někdo měnil axiální táhlo řízení? já to kdysi dělal na citroenu, kterej má stejný řízení a musel jsem vyndat celý řízení ven abych to táhlo povolil, kvůli přístupu a tomu , že nevim jak ten kloub zachytit a povolit, protože nemá žádný plošky pro klíč a nechce se mi to vyndavat celý ven. Měl by na to existovat nějakej přípravek na uchycení a povolení, nevíte někdo jak to vypadá? Díky F. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 23. červenec 2007 Sdílet Odesláno 23. červenec 2007 Jak vypadá přípravek na uchycení nevím. 1) zkus hledání, už jsem se o něčem podobném rozepsal (a to teda hodně - někdo měnil manžety). 2) Ty táhla povolíš hasákem, nebo sikovkama a nejlíp na autě, já to sice povolil když to bylo vyndané, ale fakt těžko. Sice je na autě na to málo přístupu, ale tohle ještě jde... A taky to na autě nějak drží a máš se o co opřít... 3) Nevím, jak moc se to má utahovat, protože pod to dáš NOVOU zajišt'ovací podložku a pak to musíš utáhnout, jinak se ti to při nastavování geometrie povolí a zničíš tu zajišt'ovací podložku !!! 4) Sundat řízení není při přítomnosti posilovače sranda, trubky se povolujou a pak utahujou (chycení se v závitu) fakt těžko a ještě ke všemu se může stát to, že se pohne šnek v převodce a pak ti z toho začne téct kapalina posilovače řízení jako mě! 5) Takže pokud potřebuješ vyměnit jen táhla, tak to zkus povolit (hasákem, sikovkama) a možná i vyměnit kulový čepy a pak vesele na geometrii... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.