Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Systém Peugeot 1. (převod otáček "za roh")


Marcel505

Recommended Posts

Někteří vědí co se to děje u Dundeeho, tak poznatek první:

Já a Dundee jsme koukali, jak automobilka Peugeot vymyslela na P305 1,5l SR přenos otáček z příčně uloženého motoru na vrtuli, která je za chladičem. Osa vrtule s podélnou osou vozu...

Ta vrtule už tam není, tak si ji tam domyslete...

Co vy na to?

post-0-14109596024706_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Soudruzi ve Francii dokážou vymyslet velmi zajímavé věci,akorát je problém,že v případě poruchy to nejsou schopni opravit ani oni sami,natož pak někdo jiný.Takže ve finále je to akorát k nas.... Krásný příklad je Citroen XM,který je jeden velký experiment a najít někoho kdo by byl schopen cokoli opravit je malý zázrak.V servisu citroen jak vidi XM tak zavírají vrata a prchají v panice pryč :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Dundee

Jen by mě zajímal ten systém napínání, to jsme jaksi nevykoumali:myslim

Radek: A nemáš na mysli dvoukolou lištovou sekačku s pojezdem (skoro jako Terra)? Jednu takovou má otec a tušim, že je tam tenhle kříženej klíňák...

Byla to dvoukolá sekačka s pojezdem, skoro jako Terra, ale neměla lištu ale buben, ale jinak to bylo asi to samy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Dundee

Jen by mě zajímal ten systém napínání, to jsme jaksi nevykoumali:myslim

Aby mohly řemeny a lana přenášet obvodovou sílu musí být přitlačovány k řemenici. Tření musí být větší než obvodová síla - dosáhneme tím předpětím tažného členu.

čtyři způsoby jak dosáhneme předpětí:

a) zkrácením převodů

b) napínací kladkou

c) zvětšení vzdálenosti os - pomocí kolejniček (viz. srovnávačka)

d) samonapínací tíhou motoru - motor je uložen excentricky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: secouver

Původně zaslal: Dundee

Jen by mě zajímal ten systém napínání, to jsme jaksi nevykoumali:myslim

Aby mohly řemeny a lana přenášet obvodovou sílu musí být přitlačovány k řemenici. Tření musí být větší než obvodová síla - dosáhneme tím předpětím tažného členu.

čtyři způsoby jak dosáhneme předpětí:

a) zkrácením převodů

b) napínací kladkou

c) zvětšení vzdálenosti os - pomocí kolejniček (viz. srovnávačka)

d) samonapínací tíhou motoru - motor je uložen excentricky

Hezky řečený, snad abych to vytisknul a dal na nástěnku. Fakt díky.

Ale tohle bude možnost b)...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...