Jump to content
Sign in to follow this  
deejayvenca

Dodělávaný turbo

Recommended Posts

Znamy chce davat do Ibizy Cupra 2,0 16V turbo a pocita ze ho to vyjde priblizne na 150 tis.sk. Za 250 tis.Sk sa tieto motory predavaju s vykonom okolo 350 koni

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bych koupil neco uz s turbem je stim mrte prace, to neni jen tam dat turbo, to je na predelani RJ,vstriky, udelat GO motoru, aby se ti to neposralo, no nevim, drzim palce, potom sem hod na kolik to vyslo a naky foto, a naky video s akceleraci :D

[upravil dne 22.7.07 Jogin]

Share this post


Link to post
Share on other sites

No kdysi byla v Tuning Magazine nejaka 106tka 1,6 nekde z anglie kde dokonce narvali twin turbo no byla to desna bestie kdybych nasel ten clanek a sehnal scan tak to sem hodim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja som kedysi chcel dat turbo tiez....

Povedali mi, ze by to bol docela problem, ale ze by vedeli dat kompressor.

Spominali cenu okolo 100 tisic SK, co je sice dost - ale zase neni tak strasne vela ak si zoberieme co vsetko treba vymenit a co tie veci stoja ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taky jde o to,aby to vydržela klikovka a jiný věci,protože ten motor není dimenzovanej na takový výkon.:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Marda106

No kdysi byla v Tuning Magazine nejaka 106tka 1,6 nekde z anglie kde dokonce narvali twin turbo no byla to desna bestie kdybych nasel ten clanek a sehnal scan tak to sem hodim

No, pokud chápu twinturbo jako biturbo správně, tak na takovouhle srandičku potřebuješ mít vidlicový motor, jinak tam dvě turba nemáš jak dostat. A těch věcí, co potřebuješ do toho dát okolo...pořádný brzdy (bez děrovanejch to nemá ani cenu), pevný tlumiče, všude vzpěry a já nevim co ještě...jinak ti motor před autem uteče po prvnim pořádnym sešlápnutí plynu nebo se ti aspoň pěkně skroutí kastle...No, nevim, ale mě by stačilo bohatě jedno turbo a stejně by s tim bylo hrozně moc práce a ten motor na to nemusí bejt stavěnej. Do míň než dvoulitru bych turbo nedával, jinak bych se s motorem mohl velice rychle rozloučit a olej to sám o sobě nezachrání...Jestli se v něčem z toho, co jsem tu vypsal, pletu, tak mě, prosím, kdokoliv opravte. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: mi16

Znamy chce davat do Ibizy Cupra 2,0 16V turbo a pocita ze ho to vyjde priblizne na 150 tis.sk. Za 250 tis.Sk sa tieto motory predavaju s vykonom okolo 350 koni

ale cupra uz nejaky turbo ma v zakladu, ne? :myslim

Jinak jsem videl na netu nekde popsany, jak davali typci turbo na felicii, tak si to zkus najit a precist...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stifler: proč by nešli dát dvě turba na řadovej? dáš na dva válce jedno turbo, ale asi je to zbytečný.. a ta práce to tam dostat..

f3Rd@: cupra má turbo ale až ta 1.8T ta starší byla 2.0 16V.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: deejayvenca

Stifler: proč by nešli dát dvě turba na řadovej? dáš na dva válce jedno turbo, ale asi je to zbytečný.. a ta práce to tam dostat..

f3Rd@: cupra má turbo ale až ta 1.8T ta starší byla 2.0 16V.

aha, znamy ma prave tu 1.8T tak jsem myslel ze se pak delali nejaky novejsi 2.0T :mad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×